فروش جوجه یک روزه گوشتی راس

pointسلامت گله توسط دامپزشک فارم تایید شده است.

آریا منتخب پارسیان عرضه کننده انواع جوجه های گوشتی، تخم گذار محلی و جوجه های یک روزه محلی است.

گارانتی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروش جوجه گوشتی|جوجه شترمرغ|جوجه مرغ بومي ،جوجه اردک، کبک ، بلدرچین
بازگشت
  • ارسال توسط فروش جوجه گوشتی|جوجه شترمرغ|جوجه مرغ بومي ،جوجه اردک، کبک ، بلدرچین
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروش جوجه گوشتی|جوجه شترمرغ|جوجه مرغ بومي ،جوجه اردک، کبک ، بلدرچین تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروش جوجه گوشتی|جوجه شترمرغ|جوجه مرغ بومي ،جوجه اردک، کبک ، بلدرچین در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

پشتیبانی و مشاورهفروش و مشاوره
ارسال اکسپرستحویل اکسپرس
محصولات بروزمحصولات بروز
عودت وجهعودت وجه
ضمانت بازگشتضمانت بازگشت

توضیحات

فروش جوجه گوشتی راس

فروش جوجه گوشتی راس

تولید و فروش جوجه گوشتی راس یک محصول مقرون به صرفه و با ارزش تجاری بالا محسوب می‌شود. راس یک جوجه گوشتی قوی، سریع رشد و تغذیه کارآمد با عملکرد گوشت خوب است، اما این نکته را در نظر داشته باشید که تولید مقرون به صرفه شما عملکرد خوب شما در زمینه پرورش بستگی دارد، پس برای دستیابی به این مهم نکات زیر را برای بهینه‌سازی عملکرد و نتیجه مطلوب در فروش جوجه گوشتی راس در نظر داشته باشید:
-اول اینکه با مدیریت خوب شرایط جوجه کشی، نگهداری و حمل و نقل کیفیت جوجه را به حداکثر برسانید.
-از یک رژیم غذایی آغازین بسیار قابل هضم ومتعادل تغذیه کنید.
-برنامه تهویه را از روز اول تنظیم کنید.
-استاندارد‌های بالای امنیت زیستی و پاکیزگی را حفظ کنید تا بیماری را به حداقل برسانید.
-پرندگان را در طول دوره رشد در منطقه آسایش حرارتی خود نگه دارید.
-تنظیمات جوجه کشی را طوری طراحی کنید که از دسترسی آسان به آب وخوراک در هنگام قرار دادن اطمینان حاصل شود و انتقال بین سیستم‌های کمیلی و فیدر‌ها و آبخوری‌های خودکار در ۴ تا ۵ روز آسان شود.

حفظ و رعایت موارد مذکور رابطه‌ی مستقیمی با کنترل وزن و تعیین هزینه‌ها در خرید و فروش جوجه گوشتی راس دارند. همه‌ی این‌ها بخشی ازمهم‌ترین نکات قابل توجه در حفظ سلامت جوجه‌های گوشتی هستند.

فرق جوجه گوشتی راس با پلاس

جوجه‌های گوشتی راس و پلاس ازچند جهت با یکدیگر تفاوت دارند که در این بخش به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:
اولین فاکتور در بررسی فرق جوجه گوشتی راس و پلاس تفاوت‌های ظاهری است.
جوجه گوشتی راس سفید رنگ، با پا‌های کلفت و محکم هستند که هیکلی ماهیچه‌ای و قوی و نیم تنه‌ی بیضی با سری نسبتاً کوچک دارند. جوجه گوشتی پلاس بر خلاف راس دارای پا‌های باریک و فرم سینه متعادل هستند. دومین عامل در بررسی فرق جوجه گوشتی راس و پلاس مقایسه در رفتارآن‌ها می‌باشد. جوجه‌های نژاد راس رفتاری آرام و بدون جنب و جوش دارند که در نتیجه توانایی حرکت مداوم را ندارند و در صورت دیر کرد زمان غذا فقط به پا میخیزند و مجدداً می‌نشینند. جوجه‌های پلاس از نظر رفتاری همانند جوجه‌های راس هستند اما در صورت دیرشدن غذا خودخوری دارند. موضوع مورد برسی دیگر در سنجش تفاوت این دو نژاد میزان رشد و وزن‌گیری است که در جوجه‌های راس وزن بالغ برابر است با پنج و نیم الی شش کیلو گرم و جوجه نژاد پلاس با سرعت رشد عالی در شش هفنه به وزن دو کیلوگرم می‌رسند و در هشت هفته به وزن چهار کیلوگرم که به معنای دوره پرورش کوتاه‌تر و وزن بیشتر می‌باشد.

جوجه-گوشتی-یک-روزه

قیمت جوجه راس

در بررسی قیمت جوجه راس باید در نظر داشته باشید که قیمت جوجه گوشتی راس برحسب نرخ عرضه و تقاضای کشور، میزان وزن، روش پرورش و نگهداری و… تعیین می‌شود. سایر عوامل تأثیر‌گذار عبارتند از:
– تراکم پروتئین متعادل: یک تصمیم اقتصادی، در محاسبه‌ی هزینه‌ها مواردی مانند وزن، میزان پروتیین مصرفی و مواد معدنی که در حفظ سلامت مؤثرهستند در نظر گرفته می‌شود. داده‌های دریافتی ازبررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف پروتئین متعادل در برنامه غذایی، هزینه خوراک در هر تن را کاهش می‌دهد، اما عملکرد و سودآوری را نیز کاهش می‌دهد.
همچنین با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های خوراک و با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر قیمت مواد اولیه خوراک افزایش یافته است، تعامل بین قیمت مواد خام و سطوح مواد مغذی خوراک را بر هزینه خوراک تمام شده نشان می‌دهد. هزینه خوراک نسبت به هزینه خوراک پایه ۱۰۰% پروتئین متعادل بیان می‌شود.
توضیحات فوق نگاه کوچک و مؤثری برای بررسی هزینه‌ها در خرید و فروش جوجه گوشتی راس می‌باشند که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. اما برای بررسی بیشتر و توضیحات کامل‌تر شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه آریا منتخب پارسیان که در این زمینه تخصص ویژه‌ای دارند جهت راهنمایی صحبت کنید و از مشورت با آن‌ها بهره‌مند شوید. صمیمانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

جوجه گوشتی راس فوق سنگین

جوجه گوشتی راس فوق سنگین یا جوجه گوشتی به هرمرغی گفته می‌شود که به طور خاص برای تولید گوشت پرورش داده می‌شود. جوجه‌های گوشتی تجاری به وزن کشتار بین ۴ تا ۷ هفتگی می‌رسند، اگرچه نژاد‌هایی با رشد کندتر در حدود ۱۴ هفتگی به وزن کشتار می‌رسند. جوجه‌های گوشتی معمولی دارای پر‌های سفید و پوست مایل به زرد هستند. جوجه‌های گوشتی یا گاهی اوقات سرخ کن گوشتی نیز گاهی برای اشاره به جوجه‌های جوان کمتر از۲کیلوگرم استفاده می‌شود.

خرید جوجه راس

هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید که محصولی را خریداری کنید ابتدا با توجه به نیاز، شرایط وبا در نظرگرفتن میزان مبلغی که می‌توانید پرداخت کنید و همچنین با در نظر گرفتن بازار کار آن محصول گام اول را بر می‌دارید. درخرید جوجه راس هم باید در وهلهی اول نکاتی را در نظر بگیرید که در این بخش به چند مورد از آن‌ها اشاره‌ی کوتاهی خواهیم داشت:
-میزان رشد و سرعت وزن‌گیری: نژاد راس به عنوان یک رشد سریع شناخته شده است که می‌تواند در ۳۵ روز به وزن زنده ۲. ۹ کیلوگرم برسد. افزایش وزن آن از ۵۲ تا ۵۸ گرم در روز متغیر است. این نژاد به دلیل ساخت توده عضلانی بیشتر و داشتن پوست شفاف و پا‌های قوی شناخته شده است. سینه بزرگ و سفید است و تقاضای زیادی در بازار دارد.
برای تولیدکنندگانی که می‌خواهند یک شاخه جوجه‌های گوشتی را به شرکت‌های کشاورزی موجود خود اضافه کنند یا تولیدکنندگان احتمالی که می‌خواهند از ابتدا یک مرغداری بسازند نیاز است که چند نکته اولیه زیر را در نظر بگیرند:
رعایت اصول بهداشتی در سلامت طیور و کاهش نرخ مرگ تأثیر مستقیم دارد.
یک تولیدکننده باید توانایی پیش‌بینی عرضه و تقاضا در بازار را داشته باشد.
به روند رشد و خوراک مورد نیاز در این دوره که از موارد بسیار مهم است توجه دقیق داشته باشید.

فروش جوجه گوشتی راس در جهان

فروش جوجه گوشتی راس برند شماره یک پرورش دهنده جوجه های گوشتی در جهان است. با طیف محصولی که به مشتریان راه حلی را برای همه نیازها، ژنتیک درجه یک و عملکرد محصول و یک شبکه توزیع جهانی جامع ارائه می دهد، جای تعجب نیست که راس نژاد منتخب صنعت جهانی طیور باشد. طیف محصولات راس به مشتریان در سراسر جهان عملکردی را ارائه می دهد که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد. از هر محصولی که Ross استفاده می‌شود، مشتریان می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که هر یک از آنها به واسطه ویژگی‌های درجه یک سلامتی و عملکرد همه جانبه، به ارزش عملیات خود می‌افزایند.

شما در حال مشاهده بخش آمریکای شمالی از وب سایت جدید Aviagen هستید. برای پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع مشتریان خود، محتوای بیشتری را با هدف قرار دادن مناطق جهان اضافه کرده ایم. برای یافتن محصولات و منابع منطقه خود، لطفاً از صفحه زبان‌ها دیدن کنید تا منطقه جغرافیایی و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جوجه-گوشتی-آریا-منتخب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش جوجه یک روزه گوشتی راس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =