آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش کبک پرواری

فروش کبک پرواری به دلیل سادگی پرورش با بالاترین نرخ تبدیل جهت کشتار و کمترین مشکلات بیماری در بین این نژاد در بین مرغداران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

از زمان انتشار اولیه کبک چوکار در سال ۱۹۳۲ در کالیفرنیا به سرعت تبدیل به یک پرنده شکار و غذا در ایالات متحده شد. تقاضا برای این پرنده ملایم و سادگی پرورش از آن زمان به سرعت افزایش یافته است.در خرید تخم کبک، جوجه یک روزه یا موجودی بالغ با احتیاط عمل کنید. قبل از خرید از شهرت مزرعه و فروشنده، سابقه گله مادر  تطابق پرنده با ویژگی های خاص و یکنواختی جوجه ها اطمینان حاصل نمایید. با بررسی فعالیت فروشندگان مبنی بر محصول خوب و سالم یکی از ارزیای های مرغداران در مراحل اولیه می باشد که خوشبختانه شرکت آریا منتخب پارسیان با توجه به تیم حرفه ای خود و حسن رفتار در فروش انواع پرنده از جمله کبک پرواری در بین شرکت های رقیب سرآمد می باشد.
فروش کبک پرواری، جوجه کبک یک روزه، یک ماهه، دوماهه با بالاترین نرخ رشد در شرکت آریا منتخب پارسیان آماده ارسال در کشور می باشد.

کبک-پرواری

شرکت آریا منتخب پارسیان در فروش کبک با نژاد چوکار در عناوین ذیل سرآمد می باشد.

مزایای کبک پرواری

شرایط نگهداری کبک پرواری

  • تغذیه
    کبکها پرندگان همه چیز خواری هستند که با توجه به مرحله زندگی و در دسترس بودن غذاها در زیستگاه خود عادات غذایی متفاوتی را اتخاذ می کنند.در سه هفته اول زندگی، آنها باید از دان مخصوص استفاده نمایند ولی بعد از این دوره زمانیکه پرندگان به سه هفته می رسند، بیشتر آنها گیاه خوار می شوند. بین ۹۰ تا ۹۵ درصد رژیم غذایی آنها باید از غذاهای گیاهی مانند میوه، برگ، دانه، ریشه و گل تشکیل شود. ۴ تا ۱۰ درصد باقیمانده باید شامل پروتئین هایی مانند حشرات و گلسنگ ها باشد. البته مهم است که به آنها غذاهای تازه بدهید تا سالم و تغذیه خوبی داشته باشند.
  • دمای محیط

    محیط ایده آل برای پرورش و تکثیر کبک دمای بین ۸۷٫۸ تا ۹۳٫۲ درجه فارنهایت می باشد. برای اینکار می توانید کل اتاق را گرم کنید یا از وسایلی مانند لامپ های حرارتی یا بخاری های فضا استفاده کنید. از سوی دیگر، پرندگان بالغ در دمای بین ۶۸ تا ۷۱٫۳ درجه فارنهایت بهتر زندگی می کنند.

  • بهداشت
    کبک ها به طور طبیعی حیوانات تمیزی هستند و عادت روزانه ای دارند که خود را در محیط طبیعی خود نظافت می کنند. این کار آنها را سالم نگه می دارد و انگل های احتمالی و میکروارگانیسم های مضر را دور نگه می دارد.

محصولات مرتبط