آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

هزینه پرورش بوقلمون و محاسبه سود

براورد هزینه پرورش بوقلمون با طرح توجیهی۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
چند وقتی است که در قسمت پشتیبانی درمورد هزینه پرورش بوقلمون و نحوه محاسبه آن سوالاتی پرسیده می‌شود که بسیار ابتدایی و سطحی است، مثلاً فقط می‌پرسند با چند میلیون باید شروع کنم و تمام، درحالی که پروسه هزینه پرورش بوقلمون بسیار بزرگتر از آن چیزی است که آنها فکر می‌کنند. در این مقاله میخواهم شما را با براورد هزینه‌های پرورش بوقلمون آشنا کنم تا بدانید تنها مبلغ (چند میلیون برای شروع خوب است؟) مهم نیست، بلکه آنچه مهم است براورد تمامی هزینه‌ها از ابتدای شروع بکار تا انتهای کار است که می‌تواند مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان هموار کند. در ادامه با آموزش هزینه یابی پرورش بوقلمون با ما همراه باشید.
هزینه پرورش بوقلمون چقدر است؟۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
هزینه پروش بوقلمون چقدر است؟ طبیعتا اگر بخواهم به شما کمک کنم نباید بگویم به ۱۰۰ میلیون یا ۴۰ میلیون احتیاج دارید تا این کسب و کار را شروع کنید و همانجا صحبت را قطع کنم! بلکه باید شما را راهنمایی کنم تا از هزینه های پرورش بوقلمون بصورت ۰ تا ۱۰۰ آگاهی پیدا کنید، زیرا با دانستن اینکه هزینه شروع چه مقدار باید باشد نباید اکتفا کرد بلکه باید طوری توجیه شوید تا از هزینه‌های هر بخش آگاهی کامل داشته باشید.
هدف از پرورش بوقلمون۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
قبل از براورد هزینه پرورش بوقلمون باید هدف پرورش بوقلمون را مشخص کنیم زیرا هزینه های شروع به کار برای پرورش بوقلمون تخمگذار و گوشتی با هم تفاوت های بسیاری دارد و بایستی هرکدام را بصورت جداگانه امکان سنجی کرد.
پرورش بوقلمون گوشتی۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
برای پرورش بوقلمون از نژاد سفید گوشتی استفاده می کنیم تا گوشت بیشتری به نسبت دیگر بوقلمون ها بدست بیاوریم، این نژاد کیفیت و مزه ی کمتری نسبت به بوقلمون محلی دارد به همین دلیل به قیمت های کمتری گوشت آن را خریداری می کنند اما با این وجود سود دهی خوبی بسیار خوبی دارد، زیرا در سال ۹۷ تا کنون که نمودار پر از فراز و نشیبی داشته است، اما این نمودار بسیار سودده بوده است و توجه همگان را به خود جلبک کرده است.
بوقلمون تخمگذار
این بوقلمون ها که اصلاح نژاد شده هستند برای تخمگذاری پرورش داده می شوند و می توانند با تخمگذاری برای شما سود بیشتری را به همراه داشته باشند، برای سود دهی بیشتر کافی است مذرعه پرورش شما به دستگاه جوجه کشی مجهز باشد تا با فروختن جوجه؛ یک روزه، ۱ ماهه و … بتوانید حداکثر سود و بهره از این کسب و کار داشته باشید.
چرا اغلب پرورش دهندگان شکست می خورند؟۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
یکی از موارد مهی که هر کارآفرین در ابتدا باید آن را بصورت جدی دنبال کند؛ بازاریابی محصول است یعنی اینکه بازار هدف خود را پیدا کند و سپس اقدام به راه اندازی کند. دومین موردی که اغلب آنها را با شکست و مشکلات همراه می سازد استفاده نکردن از یک نقشه راه است. برای شروع اگر بخواهیم هزینه پرورش بوقلمون را مورد محاسبه قرار دهیم نیاز به یک نقشه راه داریم تا بتوانیم مسیر شروع را به درستی پیش برویم و از چم وخم های کار اطلاع داشته باشیم، پس داشتن یک نقشه راه ضروری است.
نقشه راه چیست؟
نقشه راه همان ” طرح توجیهی ” است که به وسیله آن می توانیم هر کسب کاری را مورد بررسی و امکان سنجی قرار دهیم تا هزینه های شروع به کار، هزینه در گردش و پیش بینی سود را برایمان ملموس و شفاف کند. محاسبه هزینه پرورش بوقلمون طریقه محاسبه هزینه پرورش بوقلمون به چه صورت می باشد؟ به دلیل اینکه هر شخصی ممکن است سرمایه های مختلفی برای شروع داشته باشد، پس این طرح را به دو شکل نوشته ایم که شما بتوانید با حداقل سرمایه و با تعداد ۳۰۰ عدد و با سرمایه متوسط ۱۰۰۰ عدد را مورد محاسبه قرار دهید.
طرح توجیهی پرورش بوقلمون۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
طریقه محاسبه هزینه پرورش بوقلمون به چه صورت می باشد؟ به دلیل اینکه هر شخصی ممکن است سرمایه های مختلفی برای شروع داشته باشد، پس این طرح را به دو شکل نوشته ایم که شما بتوانید با حداقل سرمایه و با تعداد ۳۰۰ عدد و با سرمایه متوسط ۱۰۰۰ عدد را مورد محاسبه قرار دهید. طرح توجیهی پرورش بوقلمون طرح توجیهی همانطور که از نامش پیداست قرار است تمامی هزینه‌های کسب‌وکارتان را از ۰ تا ۱۰۰ و در تمامی مراحل انجام کار براورد می کند، آنچه در طرح توجیهی پرورش بوقلمون هزینه یابی می شود به شرح زیر می باشد:
۱خصوصیات زمین موردنیاز ساختمان‌های تولید و پرورش۲ ۳تأسیسات و تجهیزات موردنیاز ماشین‌آلات و وسایل آزمایشگاهی۴ ۵هزینه‌های ثابت و متغیر جدول هزینه‌های در گردش۶ ۷جدول سرمایه‌گذاری قیمت فروش گوشت و کود۸ فروش در نقطه سربه‌سر۹ دوره برگشت سرمایه۱۰ محاسبه سود ویژه۱۱ ۱۲جمع‌بندی کلی سرمایه‌گذاری
چکیده و جمع بندی
شما می خواهید هزینه پرورش بوقلمون را محاسبه کنید اما هرچقد در اینترنت جستجو کنید نتیجه ای نمی یابید که حرفه ای باشد و تمام براوردها را برایتان آسان و میسر کند، زیرا این کار نه‌تنها نیاز به تخصص دارد، بلکه طرح توجیهی کاملی پیدا نخواهید کرد که در سال ۹۸ نوشته شده باشد و هزینه پرورش بوقلمون را باتوجه به قیمت‌های روز امکان‌سنجی کرده باشد. همین امر دلیلی شد تا تیم آموزشی ما طرح توجیهی پرورش بوقلمون را برای شما آماده کند تا بتوانید گامی هوشمندانه برای شروع این کسب و کار بردارید و هزینه‌های کسب وکامتنر خود را سریعاً مورد بررسی قرار دهید.

*
*

پنج − 2 =