آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

کیفیت پایین جوجه‌های بوقلمون دلیل اصلی زیان تولیدکنندگان

کیفیت پایین جوجه‌های بوقلمون دلیل اصلی زیان تولیدکنندگان

همانطور که می دانید، صنعت پرورش بوقلمون یکی از صنایعی است که از آن بعنوان صنعت رو به رشد یاد می گردد و همچنین سرانه مصرف گوشت بوقلمون در کشور ما با رشد صعودی همراه بوده به طوری که این میزان در سال جاری افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

اما مشکلات حل نشده عدیده در زمینه پرورش بوقلمون در کشور ما باعث شده که تولید کنندگان از تلاش خود نتیجه کافی نگرفته و یا حتی از چرخه تولید خارج شده اند. این مساله زمانی شکل جدی تری به خود می گیرد که بدانیم شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران تلاش های بسیاری جهت حل مشکلات تولید کنندگان و پرورش دهندگان گوشت بوقلمون هم در کشور ما انجام داده است. مانند راه اندازی کارگروه صنعت بوقلمون، تشکیل کمیته تبلیغات جهت اشاعه فرهنگ مصرف گوشت بوقلمون در فرهنگ ما و..

اما با این وجود هنوز مشکلات اساسی و بنیادین در این صنعت حل نشده باقی مانده اند. مانند تهیه کردن جوجه هایی که مرغوب باشند و توانایی رشد و وزن گیری بالایی داشته باشند و دیگری وجود موانع و مشکلات در فروش گوشت بوقلمون یا فروش بوقلمون زنده پرواری می باشد.

 

کیفیت پایین جوجه‌های بوقلمون دلیل اصلی زیان تولیدکنندگان

 

از دیگر مشکلات عمده در صنعت پرورش بوقلمون بالاتر بودن تعداد جوجه های ماده در گله های پرورشی می باشد. که به دلیل وزن گیری کمتر بوقلمون های ماده نسبت به بوقلمون های نر، سود دهی این صنعت را با مشکل مواجه می سازد.  که متاسفانه شرکت تولید کننده جوجه بوقلمون در این راستا همکاری نکرده و پاسخ مناسبی به شکایات پرورش دهنده ها نداده است.

مشکل بعدی ممنوعیت صادرات گوشت بوقلمون به کشورهای همسایه می باشد که به دلیل اینکه حجم صادرات این صنعت بسیار بالا بوده هم اکنون مشکلات زیادی برای پرورش دهندگان ایجاد کرده.

 

آریا منتخب پارسیان مشاوره و فروش انواع جوجه بوقلمون – جوجه شترمرغ – جوجه کبک – جوجه مرغ بومی – جوجه بلدرچین – جوجه اردک

۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

 

کانال تلگرامی آریا منتخب پارسیان

فروش تخم مرغ صادراتی

فروش جوجه مرغ صادراتی

فروش جوجه بوقلمون

فروش انواع بذر

فروش جوجه مرغ بومي

قیمت کنسانتره ۲/۵ درصد

قیمت پایاندان

قیمت پیش دان

فروش تخم بوقلمون نطفه دار

فروش جوجه بوقلمون برنز یکروزه

فروش بذر پیاز

فروش بذر چغندر

فروش پولت صنعتی

فروش جوجه شترمرغ

فروش دان شترمرغ

فروش جيره بوقلمون

فروش دان مرغ بومي

کیفیت پایین جوجه‌های بوقلمون دلیل اصلی زیان تولیدکنندگان همانطور که می دانید، صنعت پرورش بوقلمون یکی از صنایعی است که از آن بعنوان صنعت رو به رشد یاد می گردد و همچنین سرانه مصرف گوشت بوقلمون در کشور ما با رشد صعودی همراه بوده به طوری که این میزان در سال جاری افزایش ۲۵ درصدی داشته است. اما مشکلات حل نشده عدیده در زمینه پرورش بوقلمون در کشور ما باعث شده که تولید کنندگان از تلاش خود نتیجه کافی نگرفته و یا حتی از چرخه تولید خارج شده اند. این مساله زمانی شکل جدی تری به خود می گیرد که بدانیم شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران تلاش های بسیاری جهت حل مشکلات تولید کنندگان و پرورش دهندگان گوشت بوقلمون هم در کشور ما انجام داده است. مانند راه اندازی کارگروه صنعت بوقلمون، تشکیل کمیته تبلیغات جهت اشاعه فرهنگ مصرف گوشت بوقلمون در فرهنگ ما و.. اما با این وجود هنوز مشکلات اساسی و بنیادین در این صنعت حل نشده باقی مانده اند. مانند تهیه کردن جوجه هایی که مرغوب باشند و توانایی رشد و وزن گیری بالایی داشته باشند و دیگری وجود موانع و مشکلات در فروش گوشت بوقلمون یا فروش بوقلمون زنده پرواری می باشد. کیفیت پایین جوجه‌های بوقلمون دلیل اصلی زیان تولیدکنندگان از دیگر مشکلات عمده در صنعت پرورش بوقلمون بالاتر بودن تعداد جوجه های ماده در گله های پرورشی می باشد. که به دلیل وزن گیری کمتر بوقلمون های ماده نسبت به بوقلمون های نر، سود دهی این صنعت را با مشکل مواجه می سازد.  که متاسفانه شرکت تولید کننده جوجه بوقلمون در این راستا همکاری نکرده و پاسخ مناسبی به شکایات پرورش دهنده ها نداده است. مشکل بعدی ممنوعیت صادرات گوشت بوقلمون به کشورهای همسایه می باشد که به دلیل اینکه حجم صادرات این صنعت بسیار بالا بوده هم اکنون مشکلات زیادی برای پرورش دهندگان ایجاد کرده. شرکت اریا منتخب پارسیان دارای نماد و نشانه ملی و توسعه تجارت الکترونیک برای ایجاد اعتماد و اطمینان و پروانه رسانه و فرهنگی نشر دیجیتال به شماره ۱۷۲۴۱۲ ت/۴۱۲۵۵ در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد

 

 

*
*

شانزده + 19 =