آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی

فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی باتوجه به مقاوم بودن پرنده نسبت به بیماری در بین پرورش دهندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از اواسط دهه ۱۹۸۰، علاقه جهانی به پرورش شترمرغ برای پر، گوشت، پوست و روغن وجود داشته است. نگرانی در مورد سطوح بالای تلفات جوجه شترمرغ عمدتاً نتیجه حرکت به سمت شرایط فشرده و نیمه فشرده در نگهداری پرنده که نمونه‌ای از زیستگاه بومی آنها نمی‌باشد.  

دو عامل اصلی بر تولید تاثیر می‌گذارد. یکی قابلیت جوجه ریزی ضعیف و دیگری میزان بقای جوجه پایین است. علل عمده مرگ و میر جوجه شترمرغ تا سن ۳ ماهگی، سندرم پاریس و بدشکلی اندام است. در ارزیابی تلفات جوجه شترمرغ، بررسی عوامل کلیدی که ممکن است بر مرگ و میر تأثیر بگذارد، به ویژه عواملی که به تأثیر پیشینه پرورش دهنده، مدیریت جوجه کشی و حمل و نقل مربوط می شوند. مدیریت مناسب پرورش دهندگان، بهداشت خوب تخم، جوجه کشی و بهترین روش جوجه ریزی، جابجایی و حمل و نقل جوجه ها منجر خواهد شد.

 

فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی

جوجه شترمرغ یک ماهه

جوجه شترمرغ یک ماهه کانادایی پرنده جذابی است که نمی‌تواند پرواز کند. به عنوان عضوی از خانواده پرندگان بدون پرواز به نام ریتیس، با یک جفت پای قدرتمند که قادر است آن را با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت از خطر دور کند، تکامل یافته است.

آنها بزرگترین پرندگان است که امروزه یافت می شود. تخم شترمرغ از هر پرنده ای بزرگتر است، تخم شترمرغ بین ۱ تا ۲ کیلوگرم وزن دارد و با این حال تخم شترمرغ نسبت به اندازه والدین کوچکترین آنها در بین پرندگان است. شترمرغ پرهایی از پرهای با کیفیت بالا، پوستی با کیفیت بالا که دارای الگوی متمایز و بسیار ارزشمندی است و ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم گوشت قرمز با محتوای چربی به خصوص کم تولید می کند. تکیه شترمرغ به پاها به جای بال برای حرکت به این معنی است که تقریباً تمام رشد عضلات در پاها، ران ها و پشت رخ می دهد. برخلاف طیور، فاقد ماهیچه‌های سینه‌ای است و بخش اعظم خوراکی لاشه طیور را تامین می‌کند.

فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی با وزن تقریبی ۳ کیلوگرم در این شرکت قابل عرضه می‌باشد.

جوجه شترمرغ یک ماهه

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه با وزن تقریبی ۳ تا ۴ کیلوگرم به نسبت تولید تخم آن و تقاضای بازار بستگی دارد.

تقاضای فعلی برای ذخایر پرورش شترمرغ بسیار بیشتر از عرضه است و در نتیجه قیمت های بسیار بالایی برای همه سنین پرندگان به همراه دارد. پیش بینی می شود زمانی که تقاضای سوداگرانه برای پرورش دهندگان برآورده شد و قیمت ها به تقاضای بازار برای محصولاتی مانند پوست یا پوست، پر و بال و گوشت وابسته شد، این قیمت ها به شدت کاهش یابد.

روش های پرورش شترمرغ متغیر است و هیچ دو مزرعه پرورش شترمرغ شبیه هم نیستند. به این دلایل، پیش بینی هزینه های تولید دشوار است. هزینه ها و سود دقیق را فقط می توان با هزینه های خوراک و ارزش بازار محصولات شترمرغ، تخم یا پرندگان در منطقه بازار پیش بینی کرد.

نکته ای که در ارزیابی هزینه های راه اندازی یک مزرعه شترمرغ باید به خاطر داشت این است که هزینه در طول عمر عملیات مستهلک می شود. این امر منجر به کاهش هزینه هر پرنده یا تخم در طول عمر عملیات می شود.

وزن گیری جوجه شترمرغ

احتمالاً تعجبی نخواهد داشت که بدانید جوجه‌های شترمرغ بزرگ‌ترین جوجه‌ها هستند، قد این پرندگان حدود ۲۵ سانتی‌متر و وزن گیری جوجه شترمرغ در حدود ۱ تا ۱٫۲ کیلوگرم است.

برای مقایسه، یک جوجه فقط حدود ۳۰ گرم است در صورتیکه جوجه شتر مرغ ۵۰ برابر سنگین تر است! آنها خیلی سریع رشد می کنند و در عرض یک سال به اندازه بزرگسالان می رسند. این بدان معناست که آنها هر ماه حدود ۳۰ سانتی متر رشد می کنند و در حدود ۶ ماهگی به ۷۰ کیلوگرم می رسند. یک شترمرغ بالغ ممکن است تا ۱۵۶٫۸ کیلوگرم وزن داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پرورشی با واحد فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی این شرکت تماس حاصل نمایید.

واکسیناسیون جوجه شترمرغ

واکسیناسیون جوجه شترمرغ از بیماری نیوکاسلND همچنان مهمترین بیماری عفونی طیور در سراسر جهان نیاز است. این بیماری همه گیر در آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر یک بیماری قابل اطلاع است. واکسیناسیون پروفیلاکتیک ابزار اصلی برای کنترل ND در طیور و سایر پرندگان است. هشتاد و سه شترمرغ که در مزارع آلمان نگهداری می شدند از نظر وجود آنتی بادی های اختصاصی NDV بررسی شدند. برخی از این پرندگان علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شده اند. فقط برخی از این شترمرغ ها حاوی آنتی بادی هایی بودند که در آزمایش های مهار هماگلوتیناسیون و خنثی سازی ویروس قابل اندازه گیری بودند. بیست و سه شترمرغ که قبلاً واکسینه نشده بودند با واکسن های تجاری موجود واکسینه شدند. هر دو واکسن امولسیون روغن زنده و غیرفعال LaSota به ترتیب پس از کاربرد ملتحمه یا زیر جلدی به خوبی تحمل شدند. واکنش‌های جانبی موضعی و سیستمیک مشاهده نشد. پس از واکسیناسیون، تیتر آنتی بادی بالایی در تست های مهار هماگلوتیناسیون و خنثی سازی ویروس مشاهده شد. یک همبستگی قوی بین هر دو روش ایجاد شده است.

پرورش جوجه شترمرغ یک ماهه

پرورش جوجه شترمرغ یک ماهه به یک سیستم تولید مصنوعی با حفاظت کافی از جوجه شترمرغ تا سن چهار هفتگی را فراهم می‌کند. عوامل موثر بر رشد موفقیت آمیز جوجه ها شامل تامین مسکن مناسب، تهویه مناسب، بهداشت مثال زدنی و نیازهای غذایی صحیح می باشد. تغذیه ناکافی معمولاً علت عفونت های میکروبی است. برای تولیدکننده مهم است که یک ارزیابی مدیریت هزینه در مزرعه دقیق انجام دهد، که بیشترین هزینه متغیر تولید خوراک است. برای تحقیقات بیشتر در مورد جوجه شترمرغ و توسعه یک سیستم یکپارچه بین تولیدکنندگان، انجمن های تولید کننده شترمرغ و صنعت به منظور به حداکثر رساندن بهره وری و صرفه جویی در مقیاس، نیاز به تامین مالی بیشتر وجود دارد.

پرورش جوجه شترمرغ یک ماهه

خرید جوجه شترمرغ یک ماهه

خرید جوجه شترمرغ یک ماهه با جنسیت نر و ماده از شرکت آریا منتخب امکانپذیر است. برای تشخیص جنسیت پرنده، شترمرغ ماده پرهای سبک‌ و خشک خود را حفظ می کنند، در حالی که شترمرغ نر تا زمانیکه به بلوغ جنسی می رسد، پرهای سیاه تیره می‌کند.

جوجه شترمرغ نر به آرامی پرهای پشمالوتر و قهوه ای روشن خود را از دست می دهند و پرهای سیاه یا تقریباً سیاه روی بال های بزرگ خود رشد می کنند. گردن جوجه شترمرغ ها رنگ روشن تر و خنثی تری دارند و تا بزرگسالی صورتی می شوند، همانطور که پاهای آن ها نیز همینطور است.

فروش جوجه شترمرغ يک ماهه كانادایی با جنسیت نر و ماده در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

*
*

3 + نه =