پوست شتر مرغ

پوست شتر مرغ در شرکت آریا منتخب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه پرورش و تکثیر انواع جوجه شترمرغ در سنین و نژادهای مختلف زیر نظر مستقیم سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی کل کشور انجام می شود.
طیور در دامپروری، پرندگانی که به صورت تجاری یا خانگی برای گوشت، تخم مرغ و پر پرورش داده می شوند. جوجه‌ها، اردک‌ها، بوقلمون‌ها و غازها از اهمیت تجاری اولیه برخوردارند، در حالیکه مرغ‌ و ماهی‌ عمدتاً مورد توجه محلی هستند. براساس تعداد حیوانات، طیور بزرگترین موجودی حیوانات اهلی در جهان را تشکیل می‌دهد و گوشت طیور سریع‌ترین جزء در حال رشد تولید جهانی گوشت در اوایل قرن بیست و یکم می باشد. گوشت مرغ و تخم مرغ پروتئین با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ای را فراهم می کند. پرورش طیور، به ویژه در مقیاس بزرگ، تجدیدپذیر و کارآمد است و می تواند منبع درآمد و تغذیه آماده ای را فراهم کند.

پوست شترمرغ و نحوه آماده کردن آن
شرکت اریا منتخب پارسیان دارای نماد و نشانه ملی و توسعه تجارت الکترونیک برای ایجاد اعتماد و اطمینان و پروانه رسانه و فرهنگی نشر دیجیتال به شماره ۱۷۲۴۱۲ ت/۴۱۲۵۵ در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد برای بدست آوردن بهترين اندازه پوست بايستی توده بدن شترمرغ در حدود ۹۵ کيلو در سن ۹ ماهگی باشد که اين امر باعث بروز نتايج رضايت بخش بر روی اندازه و تراکم پرها در ۱۰ ماهگی می گردد و بايستی توجه داشت که اندازه و تراکم پرهای پرنده نقش مستقيمی را در کيفيت پوست توليدی خواهد داشت بطور مثال افزايش اندازه پرها و حتی طول کرک های پر باعث حفاظت بيشتر از پوست در برابر صدمات احتمالی خواهد شد. از آنجا که توسعه پرها پس از سن ۱۲ماهگی و بعد از کمبود و نقصی که به علت محدوديتهای تغذيه ای ايجادمی گردد دوباره بدست نمی آيد لذا اين امر خود مويد استفاده از جيره های غذايی بالانس شده در تمام سنين خواهد بود يکی ديگر از مشکلات قديمی مطرح شده سختی پوست پرندگان جوان در طول فرآيند دباغی می باشد که اين ضخامت بايستی بوسيله اسيدهای آمينه و ميزان مواد معدنی کنترل گردد از اين رو پوستهای با کيفيت برتر متعلق به پرندگانی است که با جيره ای متعادل و علمی به سن کشتار می رسند. پوست شترمرغ پس از گذراندن مراحل ويژه فراوری و دباغی يکی از بهترين و مجلل ترين چرمهای دنيا را بدست می آورد . که از لحاظ جايگاه با پوست کروکوديل و مار برابری می کند. چرم شترمرغ لطيف و بسيار با دوام بوده که محصولات مختلفی نظير کيف، کفش، پالتو و … را می توان از آن تهيه نمود. چرم بدست آمده از شترمرغ در دو نوع چرم حاصل از پوست بدن و چرم بدست آمده از پوست ساق پا می باشد که هر کدام دارای ويژگيهای منحصر به فرد و زيبايی خاص خود می باشند. از ويژگيهای منحصر به فرد پوست بدن اين پرنده فوليکولهای موجود در روی پوست می باشد که وضعيت آرايش اين فوليکولها و تراکم آنها از اصلی ترين فاکتورهای ارزش گذاری پوست می باشد. بطور معمول از هر شترمرغ بالغ کشتار شده حدود ۲۵/۱ مترمربع چرم بدن و دو عدد چرم ساق پا بدست می آيد. بايستی توجه داشت که علاوه بر تراکم و آرايش فوليکولها، نحوه برش پوست، کوچکی و بزرگی و سالم بودن تاثير به سزائی را در قيمت گذاری آن خواهد داشت لذا پرورش دهندگان بايستی با دقت کامل پرندگان را از صدمات احتمالی که موجب کاهش ارزش پوستشان می شود حفظ نمايند.محصولات تهيه شده پوست شترمرغ اعم از کيف، کفش، پالتو و … بسيار با ارزش بوده و با قيمتهايی بالا بفروش می رسند. پایگاه اطلاع رسانی آریادر صورت اطلاعات بیشتر و یا درخواست به روز قیمتها……یا سفارش خرید و فروش خود و…. به شماره ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶ ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱                 تماس با ما                   درخواست خود را اعلام نماید و پیامک کنید.
پوست چرم شترمرغ
فروش پوست شترمرغ