آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه شترمرغ ده روزه

فروش جوجه شترمرغ ده روزه (سن بین ۵ تا ده روزه و…) به صورت سفارشی با حداقل سفارش ۱۰قطعه از طریق سایت و ثبت سفارش آنلاین یا به صورت حضوری در شرکت آریا منتخب امکان پذیر می باشد. روند رشدی این جوجه ها در سنین مختلف نسبتا چشمگیر می باشد. این پرندکان جزء بزرگترین و سنگین وزن ترین طیور در جهان هستند. هنگامی که جوجه ها از تخم بیرون می آیند، قد آنها بین ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر و وزن تقریبی ۹۰۰ گرم می باشد. 

قیمت جوجه شترمرغ ده روزه  بسته به وزن متغییر است و معمولاً بین یک تا یک کیلو و دویست گرم وزن دارند، که باعث می‌شود در میان پرندگان، سنگین‌ترین جوجه باشد.

 جوجه شترمرغ در بدو تولد حداقل از نظر شکل شبیه به نوع بالغ با گردنی بلند و بدنی چاق هستند. رنگ پرهای آن‌ها بسیار روشن‌تر است و پرهای نازک بژ، قسمت اعظم بدنشان را پوشانده است. بچه شترمرغ ها دارای گردن های راه راه با لکه های قهوه ای تیره­تر هستند.

جوجه های شترمرغ کم و بیش به اندازه یک جوجه کوچک شترمرغ و بسیار بزرگتر از سایر پرندگان کاملاً رشد یافته باشند. هنگامی که جوجه ها از تخم بیرون می آیند، حدود یک روز یا بیشتر در خواب هستند، اما می توانند تا در سن دو تا سه روزگی خود راه بروند، سپس شروع به دویدن به دنبال یکدیگر و والدین خود می کنند.

 

فروش جوجه شترمرغ ده روزه

جوجه شترمرغ ده روزه

جوجه شترمرغ ده روزه دارای جثه ای نسبتا متوسط با اندامی به شکل شترمرغ های بالغ البته در مقیاسی کوچک تر می باشند. در روزهای اولیه ی زندگی، روند رشد و مراقبتی از آنها بسیار حساس است و نیاز به توجه و صرف وقت دارد اما آنها خیلی سریع خود را با محیط سازگار کرده و در تعقیب والدین خود زندگی را آغاز میکنند. در این دوران (تا قبل از یک ماهگی) تمامی رفتارهای آنها تجزیه و تحلیل وبررسی می شود.

در طول سال اول زندگی جوجه ها حدود ۲۵ سانتی متر در ماه رشد می کنند. نرهای بالغ می توانند به ۲٫۷۵ یا حتی ۳ متر برسند و حدود ۱۸۰کیلوگرم وزن دارند.

بالهای کوچک به آنها اجازه پرواز نمی دهد فقط کمک می کنند تا خود را به حرکت درآورند،

درهنگام دویدن تعادل برقرار کنند و به عنوان یک مکانیسم دفاعی، آنها را برای حمله به شکارچیان احتمالی تکان دهند.

اگر شما قصد فعالیت در حوزه خرید و فروش جوجه شترمرغ ده روزه را دارید باید بدانید روند رشدی این جوجه ها به چه صورت است؟ شما باید با تغییر شکل و سیر تکاملی آنها آشنا باشید. این جوجه ها دارای سرکوچک نسبت به بدن، چشمان درشت با قطر پنج سانتی متر و بینایی عالی، منقاری صاف با نوک صاف، گردنی بلند و بدون پر و همچنین پاهای بلند وعضلانی که قدرتمند و قوی هستند که کاملاً برای دویدن سازگار است و به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت برای حدود ۳۰ دقیقه می رسد. اگر آنها را در گوشه ای قرار دهند با استفاده از پنجه های خود به عنوان سلاح با ضربات قوی حمله می کنند. در حالی که بیشتر پرندگان در هر پا چهار انگشت دارند، شترمرغ فقط دو انگشت دارد. طول عمر آنها بین سی تا چهل سال است اما اگر زندگی خود را در اسارت به سر برند به پنجاه سال هم می رسند.

جوجه شترمرغ ده روزه

قیمت جوجه شترمرغ ده روزه

قیمت جوجه شترمرغ ده روزه معمولا با اختلاف بسیار ناچیزی نسبت به جوجه های یک تاهفت روزه مشخص می شود. عموما تعیین قیمت ها به صورت هفتگی محاسبه، تعیین و اعلام می گردد. برای فروش جوجه شترمرغ ده روزه در واقع جهت تعیین هزینه ها با توجه به سن و میزان مصرفی خوراک مشخص می شود که هرچه جوجه کم سن و وزن پایین تر قیمت نیز کمتر می باشد.

تغذیه جوجه شترمرغ

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تغذیه جوجه شترمرغ فقط باید از سبزیجات تشکیل شود. اما این کاملاً درست نیست و اگرچه سبزیجات اکثریت رژیم غذایی آنها را تشکیل می‌دهند، اما برخی از حشرات و مارمولک‌ها را نیز مصرف می‌کنند. انهایی که در مزارع پرورش میابند، رژم غذایی متفاوتی خواهند داشت. ایده برای تغذیه جوجه ها این است که رژیم غذایی مغذی باشد تا گوشت آن مغذی و خوشمزه تر باشد. توجه به تغذیه برای شترمرغ هایی که روی گوشت آنها سرمایه گذاری کرده اید بسیار مهم است. افرادی که درخرید و فروش جوجه شترمرغ ده روزه و دیگر سنین این پرندگان فعالیت دارند، ملاک خود را بابت پرداخت وجه، ابتدا وزن ایده آل و سن و سلامت جوجه قرار می دهند. پس اگر قصد کسب موفقیت در این صنعت را دارید باید به رعایت تمامی این ارکان پایبند باشید.

بهترین زمان خرید جوجه شترمرغ

اگرشما از افراد با سابقه در پرورش این طیور می باشید پس می دانید که بهترین زمان خرید جوجه شترمرغ دقیقا چه فصل و در چه سنی می باشد. اما اگر تجربه ای در این حوزه ندارید پیشنهاد ما به شما خرید جوجه هایی از سن یکماهه به بعد می باشد. زیرا نگهداری و مراقبت از جوجه های یکروزه تا زمانی که آنها به محیط و شرایط عادت نکنند کمی دشوار است.

پرورش جوجه شترمرغ ده روزه

پرورش جوجه شترمرغ ده روزه کار سختی نیست اما اگر تجربه و پیش زمینه ای در این رابطه نداشته باشید چندان موفق نخواهید بود.

برای پرورش از روز اول تا تقریبا چهل روز رفتار جوجه ها همه روزه بررسی و تحلیل می شود. و  اما نتیجه ی کسب شده از دیگر مزارع  به چهارده نوع رفتار دسته بندی شد. رفتارهایی مانند ایستادن، راه رفتن، دویدن، خوردن سنگ، بلع مدفوع، چیدن و حمله تفاوت وجود داشت. بین ساعات صبح و ظهر در رفتارهای ایستادن، راه رفتن، جیره خوری و لیتوفاژی تفاوت آماری وجود داشت که در ساعات اولیه روز بیشتر مشاهده شد. هنگامی که دوره های صبح و بعد از ظهر مقایسه شد، سن پرندگان تاثیر قابل توجهی بر رفتار حمام شن داشت. هنگامی که دوره‌های ظهر و بعد از ظهر مقایسه شدند، رفتارهایی که تفاوت‌های معنی‌داری را نشان می‌دادند عبارت بودند از راه رفتن، دویدن، نوشیدن آب، جیره‌خوری، لیتوفاژی، کوپروفاژی، رقصیدن، حمام کردن با شن، که بیشترین وقوع آن‌ها در هنگام غروب بود. مشاهده شد که رفتار شترمرغ های جوان با توجه به سن و دوره روزانه متفاوت است.

برای خرید و فروش شترمرغ در کلیه سنین با ما درتماس باشید.

پرورش جوجه شترمرغ ده روزه

خرید جوجه شترمرغ ده روزه

خریداران برای خرید جوجه شترمرغ ده روزه علاوه بر در نظر گرفتن سلامت جسم و وزن جوجه ها، قد و ارتفاع پاها و… را در نظر  می گیرند. شترمرغ با ارتفاع ۲٫۵ متر بزرگترین و سنگین‌ترین پرنده جهان است. وزن قابل توجه آن، تا ۱۴۵ کیلوگرم، پرنده را از پرواز منع می کند. اما شترمرغ دارای توانایی های منحصر به فرد بسیاری است که باعث می شود به خوبی با زندگی در هر شرایطی(البته با فراهم اوردن سرپناهی امن برای آنها) سازگار شود.

برای خرید با واحد فروش جوجه شترمرغ ده روزه این شرکت تماس بگیریید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شترمرغ کلیک نمایید: فروش جوجه شترمرغ سه روزه

*
*

چهار × 5 =