آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز با وزن حدود ۵۰۰ گرم و خوراک مصرفی تقریبی ۹۰۰ گرم با بالاترین راندمان تولید تخم و گوشت در شرکت آریا منتخب عرضه می‌شود.

بوقلمون برنز یک نژاد بوقلمون اهلی است. این نام به پرهای آن اشاره دارد که درخششی شبیه برنز رنگین کمانی دارد. برنز محبوب ترین بوقلمون در طول تاریخ آمریکا هست، اما در اواسط قرن بیستم از محبوبیت آن کاسته شد.

بعدها در تاریخ خود، این نژاد به دو نوع متمایز تقسیم شد: برنز سینه پهن و برنز استاندارد. سردرگمی زیادی در مورد تفاوت بین برنزهای استاندارد و برنز سینه پهن وجود دارد، یا اینکه اصلاً تفاوتی وجود دارد. در مجموع،گونه های استاندارد و سینه پهن را به سادگی بوقلمون برنزی می نامند.

جوجه بوقلمون برنز محصول تلاقی بوقلمون‌های اهلی که از انگلستان آورده شده اند با بوقلمون وحشی است. این جفت گیری‌ها پرنده‌ای تولید کردند که بزرگتر و قوی تر از بوقلمون های اروپایی و رام تر از بوقلمون های وحشی بود. اگرچه نوع بوقلمون برنزی در قرن ۱۸ ایجاد شد، اما نام واقعی آن تا سال ۱۸۳۰ مورد استفاده قرار نگرفت، زمانی که گونه ای در ایالت رود آیلند ایالات متحده به نام پوینت جودیت برنز نامیده شد. این نام بعدها گسترش یافت تا در ارجاع به نژاد به عنوان یک کل مورد استفاده قرار گیرد و در این فرآیند به “برنز” ساده شد. در جزایر بریتانیا، برنز با کمبریج مرتبط بود و به آن برنز کمبریج می گفتند، اما دوباره این نام به “برنز” ساده شده است.

فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

جوجه یک ماهه بوقلمون برنز برای اولین بار در سال ۱۸۷۴ در استاندارد کمال انجمن طیور آمریکا پذیرفته شد. بعدها در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ برخی از بوقلمون های برنزی برای اندازه های بزرگتر انتخاب شدند. این پرندگان بسیار بزرگتر به عنوان برنز سینه پهن شناخته شدند تا آنها را از نوع اصلی پرنده که با استاندارد نژاد پرورش داده شده بود متمایز کند و به همین دلیل برنز استاندارد (یا بهبود نیافته) نامیده شد.

جدای از تفاوت در اندازه، پرهای برنز استاندارد معمولاً سبک تر و براق تر از سینه پهن است. هر دو رنگ قهوه‌ای دارند که با سایه‌های مسی و سبز آبی برجسته می‌شود و پرهای کلی بسیار شبیه به بوقلمون وحشی است. فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز در شرکت آریا منتخب از مادری داران اصل انجام می‌شود.

جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

قیمت جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

قیمت جوجه یک ماهه بوقلمون برنز توسط پرورش دهندگان مادری این نژاد و موجودی این پرنده در بازار تعیین می‌شود.

برنز سینه پهن به مدت بیست سال پس از توسعه خود بر صنعت تجاری بوقلمون تسلط یافت تا اینکه نژاد سفید سینه پهن به نژاد منتخب تبدیل شد. با توجه به اندازه آنها، توانایی جفت گیری طبیعی را از دست داده‌اند و برنزهای سینه پهن که امروزه وجود دارند به طور کامل با لقاح مصنوعی نگهداری می شوند. برنز استاندارد با حفظ توانایی تولید مثل طبیعی (در میان سایر صفات)، به عنوان یک نوع بوقلمون میراثی در نظر گرفته می شود.

امروزه، هر دو بوقلمون برنزی استاندارد و سینه پهن در فهرست اولویت های حفاظتی ALBC قرار دارند. استاندارد به عنوان “بحرانی” ذکر شده است، اما تعداد دقیق Broad Breasted در حال حاضر نامشخص است. برنزهای استاندارد علاوه بر این در صندوق طعم اسلو فود ایالات متحده آمریکا، فهرستی از غذاهای میراثی در خطر انقراض گنجانده شده است.

برای دریافت قیمت با واحد فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز این شرکت تماس حاصل نمایید.

خوراک جوجه بوقلمون

خوراک جوجه بوقلمون از غذای مرغ متمایز است، زیرا بوقلمون ها نمی توانند غذای مرغ بخورند یا حداقل نباید بخورند. بوقلمون ها پرندگان بزرگ تری نسبت به مرغ هستند، بنابراین در رژیم غذایی خود به پروتئین بیشتری نیاز دارند. به همین ترتیب، غذای مرغ معمولاً برای تغذیه و تأمین تمام مواد مغذی مورد نیاز بوقلمون برای سلامتی مطلوب کافی نیست. بنابراین اگر قصد نگهداری بوقلمون و جوجه را دارید، باید برای آنها خوراک جداگانه تهیه کنید.

کلیه سوالات پرورشی خود را با واحد فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز شرکت آریا منتخب مطرح نمایید.

بوقلمون نیز مانند مرغ از رژیم غذایی همه چیزخوار لذت می برد. آنها می‌توانند غذای متنوع مصرف نمایند که شامل ضایعاتی مانند غلات و سبزیجات است.

طبیعتاً آنها پرندگان جستجوگر هستند و جستجوی غذا به آنها امکان می دهد چیزهای مختلفی را که در خارج از زمین موجود است بخورند. بسته به موقعیت مکانی و محیط محلی شما، این می تواند از آجیل، دانه ها، انواع توت ها، حشرات، شاخ و برگ گیاهان و حتی خزندگان کوچک و جوندگان متغیر باشد. فهرست منابع غذایی این پرندگان بی پایان به نظر می رسد!

هنگامی که بوقلمون ها در سالن نگهداری می شوند، باید از خوراک تجاری تغذیه شوند. این تضمین می کند که آنها تمام نیازهای تغذیه ای خود را برآورده می کنند. بسیاری از کشاورزان بوقلمون نیز خوراک اصلی پرندگان خود را با غلات، ذرت و سایر غذاها تکمیل می کنند.

شرایط نگهداری جوجه یک ماهه بوقلمون

شرایط نگهداری جوجه یک ماهه بوقلمون نسبت به جوجه یک روزه آسانتر است زیرا پرنده قوی و مقاوم شده است. ولی رعایت موارد زیر در رشد پرنده موثر است:

  1. تاسیسات مسکن را تمیز و ضدعفونی کنید. دیوارها، سقف، کف و تمام تجهیزات را تمیز کنید. اجازه دهید قلم کاملا خشک شود. تجهیزاتی مانند فیدرها یا آبخوری ها را می توان در محلول ۱۰ درصد سفید کننده خانگی خیسانده تا میکروب ها را پس از حذف همه کثیفی ها و کودها از بین ببرد.
  2. ماده‌ها را از جوجه ها و سایر پرندگان جدا کنید. برخی از بیماری‌ها بین انواع پرندگان پخش می‌شود، اما در حالی که جوجه‌ها هیچ نشانه‌ای از بیماری را نشان نمی‌دهند، بوقلمون‌ها ممکن است دچار یک مشکل بیماری جدی شوند.
  3. پرندگان در سنین مختلف را با هم مخلوط نکنید. سنین مختلف نیازهای تغذیه ای متفاوتی دارند. پرندگان کوچک نیز مستعد ابتلا به بیماری هستند. مخلوط کردن پرندگان مسن مختلف رقابت غیرضروری برای فضا، آب و خوراک ایجاد می‌کند.

 

  1. فضای کف، تغذیه و آبخوری مناسب را فراهم کنید. فضای کافی خوراک و آبخوری تضمین می‌کند که همه پرندگان فرصتی برای خوردن و نوشیدن آزادانه دارند.
  2. بوقلمون ها را روی بستر، کف سیمی شروع و بزرگ کنید. اگر جوجه کشی روی بستر شروع می شود، محل پرورش را با حداقل دو اینچ از مواد بستر تمیز، خشک و جاذب مانند براده های چوب کاج بپوشانید. از خاک اره، روزنامه، براده های چوب سخت، سرو یا یونجه استفاده نکنید.

پرورش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

پرورش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز بسیار ساده است. آنها حیوانات سرسختی هستند که نیاز به مراقبت کمی دارند. این پرنده از یک رژیم غذایی استاندارد بوقلمون استفاده می‌کند و در اکثر شرایط رشد خواهد کرد.

هیچ مشکل بهداشتی شناخته شده ای برای این نژاد وجود ندارد، که بخشی از دلیل تسلط آنها بر کشاورزی تجاری بوقلمون برای چندین دهه است.

جوجه‌ها را گرم نگه دارید. به سرما بسیار حساس هستند. مولد را حداقل ۲۴ ساعت قبل از رسیدن جوجه ها بررسی کنید و دمای ۹۵ تا ۹۸ درجه فارنهایت را در دو تا سه اینچ بالاتر از سطح بستر برای دو هفته اول تنظیم کنید. دما را هر هفته پنج درجه فارنهایت کاهش دهید تا به ۷۰ درجه فارنهایت برسد و این سطح را تا زمانی که دیگر نیازی به گرمای اضافی نباشد حفظ کنید (معمولاً تا سن ۶ تا ۸ هفتگی).

پرورش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

خرید جوجه یک ماهه بوقلمون برنز

خرید جوجه یک ماهه بوقلمون برنز یکی از پرندگان قوی با عمر طولانی در شرکت آریا منتخب امکانپذیر است. این پرندگان رشد نسبتا کندی دارند. آنها برای چندین دهه تا اوایل قرن ۲۱ برای تولید تجاری مورد استفاده قرار نگرفتند. فروش جوجه یک ماهه بوقلمون برنز و همچنین کلیه سنین این نژاد به مدت ۲۰ سال پس از توسعه خود بر صنعت تجاری بوقلمون تسلط داشت.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط

*
*

17 − 4 =