آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه با نرخ تبدیل بالا در تولید گوشت و تخم در بین پرورش دهندگان دارای اهمیت است.

با وجود اینکه شترمرغ در قرن ۱۹ اهلی و برای امرار معاش انسان استفاده می شود، اطلاعات کمی در مورد نیازهای این گونه وجود دارد. پرورش مناسب، تغذیه و فن آوری جوجه کشی بسیار موثر است.

همانطور که توسط بسیاری از پرورش دهندگان گزارش شده است، مرگ و میر جوجه ها قبل از چهار هفتگی ۴۶٫۶ درصد و بین چهار تا دوازده هفتگی ۳۰٫۷ درصد می‌باشد. این وضعیت در قاره های مختلف مشابه است. ۵۰ درصد مرگ و میر را برای جوجه های سه ماهه در آفریقای جنوبی گزارش نمودند. در استرالیا، مرگ و میر برای جوجه های سه ماهه ۳۷ درصد و در اسرائیل ۱۵ تا ۵۰ درصد است. در اروپا، متوسط ​​نرخ مرگ و میر برای جوجه شترمرغ زیر چهار سال حدود ۵۰ درصد است.

استرس و بیماری از حساس ترین عوامل برای جوجه ها به خصوص در هفته اول تا دو ماهگی می‌باشد. بر این اساس، نظارت منظم بر سلامت اجتناب ناپذیر است. وراثت پذیری جوجه شترمرغ ۱۰ درصد است، بنابراین عوامل محیطی مانند کاهش استرس و شرایط مناسب پرورش، تراکم پرندگان در سالن، بهداشت و تغذیه نقش کلیدی در حفاظت از سلامت جوجه دارند.

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه با رعایت کلیه نکات ایمنی در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه

جوجه شترمرغ سه ماهه

جوجه شترمرغ سه ماهه تقریبا وزنی معادل ۲۵ کیلوگرم را شامل می‌شود.

پژوهشگران دریافتند که سرزندگی جوجه‌هایی که در زمستان از تخم بیرون می آیند در مقایسه با جوجه هایی که در تابستان و پاییز از تخم بیرون می آیند بهتر است. با ادامه فصل تخمگذاری، کاهش ذخایر تغذیه‌ای ماده ها افزایش می یابد که می تواند تولید تخم و قابلیت جوجه ریزی را کاهش دهد. آغاز و پایان فصل تخمگذاری پرخطرترین دوره برای مرگ و میر است. علاوه بر این کیفیت و بقای جوجه های هچ شده به تغذیه، بهداشت، نگهداری تخم بستگی دارد.

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه از هچری سالم در شرکت آریا منتخب دارای تضمین می باشد.

خصوصیات تخم مانند وزن تخم ، ضخامت پوسته، ساختار و نفوذپذیری به طور غیرمستقیم بر قابلیت جوجه کشی و کیفیت جوجه تاثیر می گذارد. از دست دادن بیش از ۱۸ درصد آب تخم‌ها در طول انکوباسیون و وزن جوجه متفاوت از حد مطلوب (۸۲۰ تا ۹۵۰ گرم) می‌تواند از عوامل خطر باشد. به گفته محققان، جوجه‌هایی که با کیفیت بالاتر هچ می‌شوند عملکرد بهتری پس از جوجه‌کشی دارند. جنسیت جوجه ها، طول دوره جوجه کشی یا تغذیه دام های پرورش دهنده تاثیر کمتری بر بقا دارند.

جوجه شترمرغ سه ماهه

قیمت جوجه شترمرغ سه ماهه

قیمت جوجه شترمرغ سه ماهه با توجه به وزن آن (باسکول شده) توسط پرورش دهندگان و تقاضای بازار تعیین می‌شود.

در مجارستان شترمرغ برای سه دهه نگهداری می شود و میزان مرگ و میر نیز بالا است و ضررهای اقتصادی جدی برای پرورش دهنده ایجاد می کند. در کشور ما نیز عوامل زیادی در بقای جوجه ها موثر است که ما تعدادی از آنها را ارزیابی کردیم. سال و فصل با اثرات مختلف اقلیمی می تواند بر سرزندگی و بقای جوجه ها تأثیر بگذارد.

از آنجایی که انکوباتورها در شرایط ما فقط در اولین جوجه کشی هر سال ضد عفونی می شوند، تأثیر ترتیب جوجه کشی نیز نیاز به بررسی دارد. قابلیت جوجه کشی یک دسته می تواند به عنوان شاخص باروری، بقای جنین، بهداشت و شرایط جوجه کشی که بر سرزندگی و بقای جوجه تأثیر دارد، استفاده شود.

وزن شترمرغ در سه ماهگی

وزن شترمرغ در سه ماهگی طبق جدول زیر تقریبا ۲۶+ کیلوگرم می‌باشد، که وزن آن با مصرف خوراک ۶۰۰ گرم در روز مقدار ۴۰۰ گرم افزایش می‌یابد.

مشخص شده است که شترمرغ در ۲۱۰ روز اول بازدهی بالایی دارد و بعد از ۳۳۰ روز کاهش می یابد. پرورش جوجه تا سن ۱۲ هفتگی به عنوان سخت ترین دوره برای محدود کردن گسترش این صنعت در نظر گرفته می شود. عوامل مؤثر بر سرعت رشد بسیار شبیه به عوامل مؤثر بر سایر گونه های پرندگان است. بیشتر مطالعات روی شترمرغ تنها در طی ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته انجام شده است. مشخص شد که عوامل زیادی باعث رشد کندتر این صنعت شده است.

جدول وزنگیری شترمرغ

تغذیه شترمرغ در سه ماهگی

تغذیه شترمرغ در سه ماهگی، خوراک پلت شده بهترین گزینه می‌باشد.

شترمرغ های پرورشی و پرواربندی شترمرغ ها گیاهخواران سختگیر نیستند، آنها همچنین حشرات، پستانداران کوچک، مارمولک ها و گاهی اوقات تخم پرندگان را نیز در طبیعت می خورند. آنها برگ های گیاهان دو لپه ای و همچنین دانه ها و توت ها را هنگام جستجوی مواد گیاهی ترجیح می دهند. در شرایط مزرعه، شترمرغ های بالغ اغلب با یک خوراک کامل پلت شده تغذیه می شوند که با علوفه سبز تازه، سبزیجات، سیب و محصولات ریشه تکمیل می شود.

خوراک جوجه ها و پرندگان جوان باید حاوی مقدار بیشتری پروتئین باشد. مکمل های معدنی، به ویژه کلسیم و فسفر، نه تنها برای رشد اسکلتی بلکه برای تشکیل پوسته تخم مرغ در طول فصل تولید مثل مهم هستند.

شترمرغ ها سنگ های کوچک و ماسه را می بلعند تا به خرد کردن و آسیاب کردن غذا کمک کنند. در صورتی که پرندگان به این مواد دسترسی نداشته باشند، باید برای آنها شن تهیه شود. نیاز آبی که پرندگان باید همیشه از آن آب تازه داشته باشند، بر اساس شرایط آب و هوایی و همچنین از خوراکی که به پرندگان داده می شود.

پرورش جوجه شترمرغ سه ماهه

پرورش جوجه شترمرغ سه ماهه در کلیه سنین برای رسیدن به سن پرواری و استفاده از گوشت، پوست، تخم و پر آن مهم است.

پرورش شترمرغ در سال ۱۸۳۸ در آفریقای جنوبی برای تولید پر برای صنعت مد زنان در اروپا آغاز شد. در آغاز قرن پرهای کلاه با محبوبیت فزاینده خود کنار گذاشته شد. صنعت پر همچنین تحت فشار شدید رفاه حیوانات از سوی خانواده‌های با نفوذ سیاسی در چندین کشور قرار گرفت که در مورد برداشت پر از چندین نوع پرنده ابراز نگرانی کردند. در سال ۱۹۴۶ بود که صنعت شترمرغ آفریقای جنوبی با تغییر از تولید پر به تولید گوشت و چرم احیا شد. پس از دهه ۱۹۷۰ تولید تجاری شترمرغ به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان گسترش یافت.

فروش جوجه شترمرغ سه ماهه برای تولید محصولات در حال حاضر شامل گوشت، پوست، تخم، پر و روغن شترمرغ یک کالای در حال توسعه است.

پرورش جوجه شترمرغ سه ماهه​

خرید جوجه شترمرغ سه ماهه

خرید جوجه شترمرغ سه ماهه با کمترین میزان مرگ و میر و بازدهی بالای خوراک در این شرکت از طریق تماس با واحد فروش جوجه شترمرغ سه ماهه میسر می‌شود.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط

*
*

یک + 7 =