آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه

فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه در انواع نژادهای موجود در کشور با بالاترین راندمان در پرورش در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.
جوجه‌ها در این سن در نژادهای تخمگذار بالغ محسوب می‌شوند. در این زمان بسیاری از نژادهای مرغ اولین تخم خود را می‌گذارند.  پرورش دهندگان گله اغلب از خود می‌پرسند: (جوجه ها در بزرگسالی چه می خورند؟ آیا آنها نیاز به انتقال به خوراک های مختلف دارند؟) در پاسخ باید گفت وقتی مرغ‌ها تخم می‌گذارند، به مواد مغذی مختلفی نیاز دارند. برای تولید یک تخم مرغ در روز، مرغها به سطوح بالایی از کلسیم، ویتامینها و مواد معدنی نیاز دارند. مرغ‌ها بسیاری از این مواد مغذی را مستقیماً به تخم‌های خود منتقل می‌کنند، بنابراین خوراک لایه‌ای نقش اساسی در  تولید تخم مرغ‌ دارند.

جوجه‌های بومی، جزء مقاومترین نژادها در برابرانواع بیماری‌ها، سرما وهرگونه شرایط آب وهوایی هستند که این خود دلیلی برای تفاوت درخرید و فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه با دیگرنژادها در همین سن می باشد. جوجه مرغ‌های بومی جز بهترین نژادها متناسب با اقلیم کشور می‌باشند.

فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه

جوجه مرغ بومی چهارماهه

انتخاب صحیح در پرورش مرغ بسیار مهم است. همچنین شما باید کاملا آگاهانه قدم دراین مسیر بگذارید. هرنژاد مرغ ویژگی‌های خاص خود را دارد. جوجه‌ها که یکی از مهم ترین حیوانات طیور هستند، هم برای گوشت و هم برای تخم مرغ تغذیه می شوند، پس اگر به دنبال سوددهی بالا و نتیجه ای بهتر در این صنعت هستید بایدبا تمامی نکات مهم و ارزشمند در پرورش جوجه‌های بومی آشنا شوید و اطلاعات کاملی در این باره کسب کنید. از نکات مهم دیگر دراین حرفه، کسب اطلاعات ابتدایی در مورد جوجه‌ها می‌باشد. برای مثال اطلاعاتی که در فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه مهم هستند دانستن نوع وزن گیری، میزان دانخوری، شناخت ظاهری جوجه‌ها برای تشخیص نژاد و… می‌باشد. موارد مذکور از جمله اطلاعاتی هستند که در مرحله فروش، خریداران از شما می خواهند و شما باید به آن آگاه باشید.

قیمت جوجه چهار ماهه

میانگین قیمت جوجه‌ چهار ماهه از میانگین وزنی داده‌های خرده فروش جمع آوری شده که توسط اداره آمار کار محاسبه می‌شود. وزنگیری و سن نزدیک به شروع تخمگذاری مرغ های بومی ارتباط مستقیمی بر فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه​ دارد. جوجه های بومی معمولا از ۵-۶ ماهگی دوره‌ی آغاز برای تخمگذاری را دارند به این معنا که توجه به تغذیه و رسیدگی تا قبل از آن بسیار مهم می‌باشد. در واقع نگهداری و مراقبت ویژه همراه با توجه به تغذیه جوجه‌های بومی رابطه‌ی مستقیمی با سلامت جوجه‌ها دارد که در نهایت این روند در رشد متعارف و سلامتی آنها تاثیر داشته است. رعایت همه‌ی این موارد روی قیمت جوجه اثرمثبتی خواهد داشت.

قیمت جوجه چهار ماهه

قیمت مرغ محلی تخمگذار

انواع مرغ محلی تخمگذار از انواع جوجه‌هایی هستند که برای بدست آوردن تخم مرغ تغذیه می‌شوند. جوجه‌ها در درجه اول قرار دارند، قیمت مرغ محلی تخمگذار همچنین با توجه به تعداد تخم هایی که سالانه در نژادهای خود می گذارند تعیین می‌گردد. خریداران معمولا در مرحله اول تحقیقات خود در ارتباط با پرورش مرغ تخمگذار، راندمان تخمگذاری آنها در سال را می‌سنجند و بعد از آن از بین تمام نژادها، مرغ محلی با بالاترین راندمان را انتخاب می کنند. مرغ محلی که با نام های مختلف نیز شناخته می‌شود به مرغ بچ نیز معروف است. از دلایل دیگر بالا بودن قیمت مرغ محلی تخمگذار پرمصرف بودن حیوان برای شکار می‌باشد.

فروش جوجه ۴ ماهه محلی

در این بند به توضیحاتی در مورد فروش جوجه ۴ ماهه محلی و عوامل موثر در قیمت‌گذاری آنها می‌‌پردازیم. جوجه‎های چهارماهه با راندمان تولید ۷۵ درصد و مصرف دان ۱۰۰ گرمی در دسته‌ی مرغ نژادهای تخمگذار می‌باشند که موارد مذکور جز مهمترین ارکان قیمت‌گذاری جوجه‌ها می‌باشد. جوجه‌های چهار ماهه محلی شامل نژاد گلپایگانی، لوهمن، دورگه، جهادی، کاکلی گلپایگانی و مشکی گلپایگانی می‌باشد. مورد دیگری که باید بدانید بین ۵ ماه تا ۸ ماه طول می‌کشد تا جوجه به یک مرغ یا خروس کامل تبدیل شود البته به ویژگی‌های نژاد آنها هم بستگی دارد. جوجه مرغ‌ها جز محبوبترین و پرطرفدارترین طیور هستند زیرا هم ارزان هستند و هم دسترسی به آنها نیز آسان است.

به طور کلی پرورش دهندگان مرغ به دو قسمت تقسیم می‌شوند که یا جوجه۲های گوشتی را برای رفع نیاز گوشتی خود پرورش داده و در نهایت به مرحله فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه می‌رسند.

راهنمای خرید مرغ چهار ماهه

اگر میخواهید کسب و کار خود را به سمت پرورش مرغ بومی سوق دهید لازم است که از یک راهنما برای کسب اطلاعات استفاده کنید تا در نهایت خرید موفقی داشته باشید. حال لازم است که با راهنمای خرید مرغ چهارماهه شرکت آریا منتخب به تمامی سوالات خود پاسخی کامل دهید. مرغ چهار ماهه تقریبا دوره وزنگیری را پشت سر گذاشته است و مرغ‌ها در این سن دیگر تقریبا به وزن ایده‌آل رسیده‌اند. مرغ چهار ماهه از سیستم ایمنی قوی برخوردار است یعنی احتمال ابتلا به بیماری، مرگ و میر و درصد افزایش تلفات در مرغ چهار ماهه نسبت به مرغ هایی با سن پایینتر بسیار کمتر است.

این که کدام انتخاب مقرون به صرفه تر است کاملا به شرایط خریدار بستگی دارد اگر سرمایه اولیه مناسبی را برای این کار در نظر گرفته باشید، خرید مرغ ۱۲۰ روزه یک انتخاب هوشمندانه برای شماست.

راهنمای خرید مرغ چهار ماهه

خرید جوجه مرغ بومی چهارماهه

بهتراست برای خرید جوجه مرغ بومی چهارماهه، به سراغ شرکت های عمده فروش معتبر بروید چون شرکت هایی که به صورت عمده خرید و فروش خود را انجام می‌دهند برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی به سرمایه خود تمام مراحل واکسیناسیون و اصول بهداشتی و … را رعایت می‌کنند و  قابل اعتمادتر هستند. علاوه بر این اگر خرید شما به صورت عمده باشد، می‌توانید با قیمت مناسبتر و بدون محدودیت در تعداد زیاد خرید کنید و در نتیجه در زمان کوتاهی به سود قابل توجهی برسید.

اگرشما به عنوان یک خریدار به بازار می‌روید قبل از آن باید مواردی را مدنظر داشته باشید تا خریدی مطمئن و موفق داشته باشید. ابتدا باید بدانید که وزن ایده آل برای جوجه های ۴ماهه تخمگذار ۲۰۰/۱-۳۰۰/۱ کیلوگرم و برای جوجه های گوشتی بین ۵۰۰/۱ الی ۶۰۰/۱ کیلو گرم می‌باشد. شناخت مرغ‌های بومی از ظاهر آنها از رنگ قهوه ای(حنایی) پرها، پاهای نسبتا بلند و تاج قرمز امکان پذیر است. همچنین رنگ تخم مرغ، مرغ بومی کرمی است.
واحد فروش جوجه مرغ بومی چهارماهه شرکت آریا منتخب آماده پاسخگویی به کلیه سوالات پرورشی شما می‌باشد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع جوجه مرغ بومی

محصولات مرتبط

*
*

بیست − 19 =