آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی لوهمن

فروش جوجه مرغ بومی لوهمن یکی از بهترین نژادهای وارداتی با تولید مقدار قابل توجهی تخم مرغ در سال در شرکت آریا منتخب عرضه می‌شود.
نژاد لوهمن یکی از نژادهای وارداتی از کشور آلمان می باشد. این جوجه را برای بار اول در کشور آلمان پرورش داده و سپس به کشورهای مختلف عرضه کردند.
یکی از نژادهای پرطرفدار داخل کشور می‌باشد که معمولا تخم های بزرگی تولید می‌کند. همچنین بخاطر فیزیک بهتر گوشت آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.
این نژاد نسبت به مابقی نژادها خوراک کمتری مصرف می‌نماید. بدین ترتیب با پرورش اصولی این جوجه می‌توان به سود مناسبی دست یافت و در نهایت گزینه مناسبی برای خرید مرغ بومی تخمگذار می‌باشد.

 

مرغ لوهمن قهوه‌ای نوعی مرغ است که به طور خاص برای تولید تخم مرغ پرورش می یابد. منشا دورگ دارد که به طور انتخابی از نژادهای رود آیلند قرمز و سفید راک پرورش داده شده است. این پرنده در حدود ۱۹ هفتگی شروع به تخمگذاری می‌کند و تا ۷۲ هفتگی (تولید یک ساله) تا ۳۲۰ تخم می‌گذارد. تخم‌ها تقریباً هر روز و معمولاً در هنگام صبح گذاشته می‌شوند.

 

فروش جوجه مرغ بومی لوهمن

مزایای جوجه مرغ بومی لوهمن

جوجه یکروزه لوهمن

جوجه یکروزه لوهمن مرغوب باید سرزنده و کشش بدن خوبی داشته باشند. این را می توان با قرار دادن جوجه یک روزه بر پشت آن بررسی کرد. یک جوجه خوب برای اینکه مستقیماً روی پاهای خود بازگردد تقلا نمی کند. می توان گفت که نباید بیش از ۳ ثانیه طول بکشد تا جوجه به حالت عمودی برگردد.

یک عنصر ضروری در بررسی کیفیت جوجه، بررسی کیفیت ناف است. یک ناف خوب بسته، خشک و بدون بقایای پوسته و غشای تخم مرغ است. جوجه باید به صورت دستی دست به دست شود تا کیفیت ناف آن کنترل شود. البته امکان بررسی هر جوجه در جوجه کشی تجاری قبل از تحویل وجود ندارد.

بررسی شرایط منقار و مفاصل جوجه‌ها می‌تواند نکات متعددی در مورد شرایط جوجه کشی ارائه دهد. هر دو باید ظاهر معمولی داشته باشند، به این معنی که آنها باید بدون آسیب و زخم باشند. منقار و مفاصل زخمی نشانه‌هایی از شرایط غیر بهینه در هچر هستند.

فروش جوجه مرغ بومی لوهمن یکروزه با کیفیت و امکان بررسی جوجه از لحاظ موارد فوق توسط پزشک در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

جوجه یکروزه لوهمن
در صورت تمایل برای پرورش طیور مطالعه نمایید: فروش جوجه مرغ تخمگذار، فروش جوجه بوقلمون، فروش جوجه اردک، فروش جوجه گوشتی

فروش جوجه لوهمن قهوه ای

اکثر پرهای لوهمن قهوه ای دارای رنگ پرهای کاراملی یا قهوه ای می‌باشد که پرهای سفید رنگی در اطراف گردن و پرهای سفید در نوک پرهای دم خود دارند. فروش جوجه لوهمن قهوه ای از قدیمی ترین هیبریدهای توسعه یافته هستند که هنوز هم تا به امروز محبوب هستند.
جوجه لوهمن قهوه ای، جوجه‌های چندجانبه هستند که می‌توانید آنها را هم در سیستم‌های پرورش مرغ آزاد و هم در تولید تخم مرغ تجاری در محیط سالن پرورش دهید. آنها به دلیل عملکرد بالا، کیفیت خوب تخم مرغ و سطح بالای سازگاری و بازده تولید ترجیح داده می شوند.

در ظاهر این پرنده دارای پرهای نارنجی مایل به قهوه ای دارد که دارای لکه های کرم هستند. اندازه متوسط و گردنی بلند با پرهای دم کوتاه دارد. آنها بسیار مقاوم با خلق و خوی عالی هستند. به طور معمول، آنها تمایل دارند دوستانه و مطیع باشند.

فروش جوجه مرغ لوهمن یکروزه

فروش جوجه مرغ لوهمن یکروزه به منظور تولید تخم مرغ برتر در سراسر کشور پرورش داده می‌شود. شما می توانید با بررسی جوجه در روز اول از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.
شکم جوجه یکروزه باید نرم و صاف باشد. شکم نفاخ، سفت و سفت نشانه زرده بد جذب است. این اغلب منجر به مشکلاتی در جوجه  می‌شود و منجر به افزایش میزان مرگ و میر در هفته اول می‌شود. دلایل ایجاد شکم بزرگ و سفت در جوجه‌های نوع تخمگذار ممکن است به دلیل از دست دادن ناکافی آب و دمای بسیار بالا در طول فرآیند جوجه کشی باشد. شکم سفت نیز نشانه عفونت کیسه زرده است.

نقاط قرمز روی منقار نشان می دهد که درجه حرارت در هچر بسیار بالا بوده است. جوجه ها می خواستند خیلی سریع از پوسته تخم بیرون بیایند و با کار زیاد روی پوسته تخم‌مرغ به منقار خود آسیب رساندند یا سعی کردند با تنفس از سوراخ‌های سبد دریچه دمای بدن خود را تنظیم کنند. با این کار به قسمت بالای منقار خود آسیب می رسانند.

فروش جوجه مرغ بومی لوهمن با بالاترین راندمان تولید، با ارزیابی داده‌ها براساس گله پرورش‌دهنده و روز جوجه کشی توسط آریا منتخب انجام می‌شود.

قیمت جوجه لوهمن

قیمت جوجه لوهمن براساس جوجه‌های موجود در بازار توسط اتحادیه طیور قیمت‌گذاری می‌شود. هدف هر هچری دستیابی به بالاترین تعداد ممکن جوجه با کیفیت برتر است. برای دریافت ایده در مورد کیفیت جوجه‌های تولید شده و آماده برای فروش، جمع آوری داده های کیفیت جوجه با استفاده از پارامترهای مشخص شده منطقی است. این پارامترها می توانند هم صفات کمی و هم کیفی باشند. صفات کمی شامل وزن جوجه، عملکرد جوجه، طول جوجه و پر می‌شود. صفات کیفی بیشتر ذهنی است و شامل بررسی فعالیت جوجه و کیفیت ناف، منقار و مفاصل می‌شود. روش هایی وجود دارد که می تواند به اندازه گیری صفات کیفی تا حد امکان برای دستیابی به یک نمای کلی قابل اعتماد در مورد کیفیت جوجه تولید شده کمک کند. فروش جوجه مرغ بومی لوهمن با ارزیابی صفات کمی و کیفی توسط متخصصان شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

قیمت جوجه لوهمن

خرید جوجه مرغ بومی لوهمن

خرید یا فروش جوجه مرغ بومی لوهمن یکی از بهترین نژاد پرندگان تخمگذار موجود در بازار دنیا می‌باشد. به طور کلی این نژاد به دلیل افزایش عملکرد متعادل و تولید تخم مرغ‌ با پوسته قوی و کیفیت بالا در بازار معرفی شده است. همچنین طول عمر مرغ ها بسیار طولانی است که می تواند تا ۱۰ سال دوام بیاورد. مرغ تخمگذار لوهمن می تواند از ۲۹۰ تا ۳۲۰ تخم قهوه‌ای در سال تولید کنند. جوجه لوهمن می تواند تخم گذاری را از سن ۱۴ هفتگی شروع کند. تخم ها ابتدا به صورت پراکنده و سپس به تدریج به طور منظم می آیند. در ۵ تا ۶ ماهگی به ۵۰ درصد تولید خود می رسند. بین ۱۶ تا ۱۹ ماهگی، تولید تخم آنها از ۳۱۰ به ۳۸۰ تخم در سال با میانگین وزن تخم مرغ بین ۶۳ تا ۶۵ گرم افزایش می‌یابد. پس از ۱۹ ماه با افزایش سن مرغ، تولید شروع به کاهش می‌کند.
برای خرید این نژاد عالی با ما در تماس باشید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع جوجه مرغ بومی

محصولات مرتبط

*
*

4 × 5 =