آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه بوقلمون

قیمت به طور سنتی مهم‌ترین ملاحظات تجاری به ویژه در مناقصات دولتی بوده است. قانون تدارکات عمومی موجود به خریداران در فروش جوجه بوقلمون دستور می‌دهد که محصول یا خدمات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنند و طبق یک مصوبه دولت در جولای۲۰۱۷ محصولات تولید داخل از ۱۵ درصد مزیت قیمت برخوردار می‌شوند. به طور کلی، کمترین قیمت در مناقصات تدارکات عمومی برنده می‌شود، با این حال، گاهی اوقات تحلیل چرخه عمر یا خرید بهترین ارزش در نظر گرفته می‌شود.
هم در فروش دولتی و هم در بخش خصوصی، تأمین مالی خلاق، که هزینه‌های نقدی اولیه را کاهش می‌دهد یا شرایط پرداخت را افزایش می‌دهد، می‌تواند برای مشتریان ارزش زیادی داشته باشد.

فروش جوجه بوقلمون

مزایای جوجه بوقلمون

لیست قیمت خوراک بوقلمون

لیست-قیمت-خوراک-بوقلمون

خرید جوجه بوقلمون گوشتی

پنج مورد مهم در خرید جوجه بوقلمون گوشتی:
۱. بوقلمون‌ها به طور طبیعی گیاهخوار نیستند، ممکن است شما هم مانند گیاهخوار تغذیهرا روی بسته‌های بوقلمون در فروشگاه مواد غذایی دیده باشیداما در نظر داشته باشید که بوقلمون‌ها همه چیز خوار هستند.
۲. پرورش بوقلمون یک شغل ۳۶۵ روزه است و فقط برای کشاورز نیست: کشاورزانی که در مزارع خود بوقلمون دارند نمی‌توانند از تعطیلات آخرهفته و تعطیلات در کل سال استفاده کنند. هر روز، کشاورزباید حداقل دو بار در هر خانه بوقلمون قدم می‌زند.
۳. در مراحل رشد بوقلمون‌ها
۴٫  بوقلمون‌های جوان پر‌های بچه خود را از دست می‌دهند: زمانی که بوقلمون‌ها برای اولین بار از تخم بیرون می‌آیند، پر‌های بچه دار یا نرم و کرکی دارند، بوقلمون‌ها به طور طبیعی پر‌های بچه خود را از دست می‌دهند و پر‌های بالغ رشد می‌کنند.
۵. اگر در طول پروسه رشد و پرورش بوقلمون‌ها مستئل زیست محیطی مانند، کیفیت آب، امنیت زیستی، سلامت گله و.. رعایت شود، نیای به استفاده از آنتی بیوتیک‌ها در طول مراحل رشد بوقلمون‌ها ندارید.
قیمت جوجه بوقلمون ده روزه
قیمت جوجه بوقلمون ۱۰روزه بر اساس مصوبه و نرخ عرضه و تقاضا محاسبه می‌گردد. قبل از سفارش جوجه بوقلمون ده روزه در نظر داشته باشید که یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های زندگی بوقلمون‌ها چند هفته اول زندگی آن هاست، بنابراین هنگام سفارش مطمئن شوید که از قبل فضای مناسب برای نگهداری جوجه بوقلمون‌ها را تأمین کردید.
نرخ مرگ و میر تا ۶٪ در هفته اول زندگی برای گله‌های بوقلمون گزارش شده است.

قیمت جوجه بوقلمون ده روزه

قیمت جوجه بوقلمون ۱۰روزه بر اساس مصوبه و نرخ عرضه و تقاضا محاسبه می‌گردد. قبل از سفارش جوجه بوقلمون ده روزه در نظر داشته باشید که یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های زندگی بوقلمون‌ها چند هفته اول زندگی آن هاست، بنابراین هنگام سفارش مطمئن شوید که از قبل فضای مناسب برای نگهداری جوجه بوقلمون‌ها را تأمین کردید.
نرخ مرگ و میر تا ۶٪ در هفته اول زندگی برای گله‌های بوقلمون گزارش شده است.

قیمت جوجه بوقلمون یک ماهه

همانطور که در پارگراف قبلی اشاره شده است، قیمت جوجه بوقلمون یک ماهه طبق نرخ مصوب کشور محاسبه می‌گردد. اما در این میان جز قیمت، موارد مهم‌تری در حفظ و نگهداری از جوجه بوقلمون یک ماهه‌ها وجود دارد که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. برای مثال فضای زندگی برای جوجه بوقلمون‌ها از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت و رعایت اصول بهداشتی می‌باشد. مهم است که جوجه‌ها در یک فضای زندگی بدون بادکش با تهویه مناسب زندگی کنند. پیش‌نویس‌ها و تهویه ضعیف می‌تواند باعث مشکلات سلامتی ناخواسته شود. فضا‌های زندگی آن‌ها باید شامل بستر نرم یا چمن باشد. آن‌ها را در قفس‌هایی با کف سیمی قرار ندهید، زیرا ممکن است باعث آسیب جدی به پا شود. آن‌ها باید ملافه تمیز و خشک داشته باشند، اما مطمئن شوید که در هفته اول یا بیشتر از براده‌های ریز استفاده نکنید زیرا ممکن است آن‌ها را بخورند. هرگز از تراشه‌های چوب سدر استفاده نکنید زیرا می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شدید شود. و در آخر، برای اطمینان از عدم لغزش سطح، می‌توانید از کشو‌های لاستیکی روی زمین استفاده کنید. همه‌ی موارد مذکور نکاتی بسیار مهم برای صاحبان این عرصه می‌باشد زیرا سلامت هرکدام از جوجه‌ها رابطه‌ی مستقیمی با هزینه، قیمت و وزن آن‌ها و در نتیجه بازدهی مطلوب در خرید و فروش جوجه بوقلمون‌ می‌باشد.

تغذیه جوجه بوقلمون

یک رژیم غذایی استارتر در تغذیه جوجه بوقلمون‌ها بین ۲۴ تا ۲۸ درصد پروتئین باید تا ۸ هفتگی تغذیه شود. در حالت‌ایده‌آل، یک جیره ۲۸٪ برای چهار هفته اول تغذیه کنید و برای چهار هفته آینده به ۲۴٪ کاهش دهید. این سطح پروتئین به ۲۰% کاهش می‌یابد و تا زمان بازاریابی تغذیه می‌شود. جیره‌های زیر ممکن است با افزودن یک مکمل ویتأمین و مواد معدنی، به علاوه یک پیشگیری‌کننده برای بیماری جوش سر سیاه تغذیه شوند.

جوجه بوقلمون دیوار

منظور از جوجه بوقلمون دیوار، بوقلمون‌هایی هستند که با بهترین نژاد و ارازن‌ترین قیمت‌ها در سایت دیوار جهت خرید آسان در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌گیرد.

داروی تقویتی برای جوجه بوقلمون

تیامولین هیدروژن فومارات یک مشتق نیمه مصنوعی از آنتی بیوتیک دی ترپن پلوروموتیلین جز داروی تقویتی برای جوجه بوقلمون است که در پزشکی طیور برای درمان عمدتاً مایکوپلاسما و براکی اسپیرا استفاده می‌شود بیماری‌های مرتبط استفاده از آن در بیش از ۳۰ سال به طور کلی باعث افزایش مقاومت در برابر این پاتوژن‌ها نشده است اما گهگاه ایزوله‌های مقاوم نیز دیده می‌شوند. تیامولین تجویز شده در سطوح درمانی نسبتاً سریع جذب شده، در کبد متابولیزه می‌شود و پس از یک دوره ترک ۷۲ ساعته از بدن پرنده دفع می‌شود و در نتیجه می‌توان محصولات گوشتی را با خیال راحت مصرف کرد. ممکن است در دوره‌های زمانی متاوت هزینه‌ی دارو‌های تقویتی نوسان زیادی داشته باشند اما استفاده از آن‌ها یک موضوع بسیار مهم در حفظ سلامت و وزن آن‌ها می‌باشد که در نتیجه رعایت همه‌ی این موارد مؤثر در بازدهی مطلوب در خرید و فروش جوجه بوقلمون‌ می‌باشد.

علت مرگ جوجه بوقلمون

درک علت مرگ جوجه بوقلمون‌ها در سطوح بالاتر و صنعت به پیشگیری و کنترل بیماری‌های پرندگان کمک بسزایی می‌کند. استفاده از امکانات پیشرفته برای کنترل دما، رطوبت و هوادهی می‌تواند نقش به سزایی در پرورش بدون تلفات پرندگان، کاهش ضرر و زیان‌های هنگفت داشته باشد.
بیماری‌های نیوکاسل، برفک، گامبورو، برفک، سالمونلا، آنفولانزا، برونشیت عفونی، کوکسیدیوز و… در دسته شایع‌ترین بیماری‌های طیور قرار می‌گیرند.

خرید جوجه بوقلمون

خرید جوجه بوقلمون می‌تواند یک فرآیند پیچیده باشد. نژاد‌های متفاوت بوقلمون به همراه ظاهر و سن متفاوت‌شان می‌تواند در هنگام خرید جوجه بوقلمون شما را گیج و خسته کند.
برای مثال بوقلمون سفید سینه پهن نژاد اهلی بوقلمون در دسته پر مصرف‌ترین نژاد‌های بوقلمون برای اهداف تجاری قرار می‌گیرند.
همراهان عزیز شرکت آریا منتخب می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در و دریافت مشاوره برای خرید جوجه بوقلمون با کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت آریا منتخب در تماس باشند. صمیمانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط

*
*

هفده − دوازده =