آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی

جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی  —۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

 

جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی

شرکت اریا منتخب پارسیان دارای نماد و نشانه ملی و توسعه تجارت الکترونیک برای ایجاد اعتماد و اطمینان و پروانه رسانه و فرهنگی نشر دیجیتال به شماره ۱۷۲۴۱۲ ت/۴۱۲۵۵ در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد

جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی
تركيبات فرمول ۰ تا ۲ بر وزن يك تن

فرمول در هزار كيلو گرم ميباشد.
فرمول ۰ تا ۲ ماهگي
در صورت بروز مشكل در جيره
با شماره زير
۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ تماس فرمايد.
يونجه ۹۰
ذرت ۳۱۵
سويا ۳۰۰/۳۴۸
سبوس گندم ۱۲۰
روغن ۱۴
ديكلسيم فسفات ۲۵
نمك ۳/۳
مكمل ويتامين ۸
مكمل معدني ۸
متيونين ۲
ليزين ۱
ويتامين اي سلنيوم ۵/۱
وييتامين سي ۵/۱
توكسي نيل ۲
پروتكسين ۵/۰
ال كارنيتينگ ۲۴۰/۰
اكسي وت ۲۰۰/۰
مولتي آنزيم ۶۰۰/۰
مااشعير ۶

*يونجه آسيب شود*

www.ariamontakhabparsi@yahoo.com

پایگاه اطلاع رسانی آریادر صورت اطلاعات بیشتر و یا درخواست به روز قیمتها……یا سفارش خرید و فروش خود و…. به شماره
۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹
۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱
۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶
۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

<a href=”https://ariamp.com/2016/04/07/–/”>تماس با ما</a>

درخواست خود را اعلام نماید و پیامک کنید.

 

شترمرغ

جیره دان شترمرغ ۳تا ۶ ماهگی

 

 

شترمرغ

با خرید تخم ، جوجه یا مولد شترمرغ می توان شروع به کار کرد:تخم ها را خریده و جوجه ها را تفریخ کنید. این کار نیاز به سرمایه اولیه دارد و بعد از ۲ سال نتیجه می دهد
جوجه های یک روزه خریداری کرده و تا رسیدن به مرحله مولد آنها را پرورش دهید. این روش، روش مناسبی است که در ایران متداول است. در انتخاب این روش باید به نگهداری جوجه ها دقت زیادی کرد تا مرگ و میر آنها به حداقل برسد.خریداری جوجه های ۳ ماهه روش متداول دیگری است که می توانید استفاده کنید و اگر چه هزینه بر تر می باشد، اما آمار مرگ و میر شترمرغ  نیز پایین تر است.
شترمرغ های یک ساله بخرید.این کار فرصت انتخاب پرندگان با کیفیت تر را در سال بلوغ جنسی فراهم می کند اما نیازمند سرمایه نسبتا بالایی است.
شترمرغ مولد های اصلاح شده خریداری کنید که این کار بسیار هزینه بر است اما بلافاصله شما را به سوددهی می رساند

 جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی 


راهنمایی و توصیه های کاربردی جهت آغاز فعالیت پرورش شترمرغ

بخش اول: منابع تولید
احداث مزرعه شترمرغ برای هر کسی پر ماجراست. برای راه اندازی مزرعه شترمرغ به زمین، نیروی کار، آب، مجوز و نقدینگی نیاز دارید. قبل از آغاز چنین پروژه ای برخی از جنبه های مورد نیاز را مورد بررسی قرار می دهیم
آريا منتخب پارسيان

زمین
باید بررسی کنید که چگونه از زمینی که در اختیار دارید استفاده کنید. بسته به اینکه چه گزینه هایی را در شروع کار در نظر گرفته اید باید تصمیم بگیرید که چه مقدار زمین برای جفت گیری، نگهداری جوجه ها، پرورش پرنده ها تا سن کشتار و تجهیزات جوجه کشی اختصاص دهید. ممکن است فضاهای دیگری را برای ساختمان های اداری، فروشگاه یا محل استراحت کارگران در نظر بگیرید.
گروه بندی معمول شترمرغ ها به صورت دسته های سه تایی یعنی یک نر و دو ماده است، اما شما ممکن است نگهداری جفتی ( یک نر و یک ماده)، یا دسته های چهارتایی ( یک نر و سه ماده) و یا نگهداری دسته جمعی (دو یا چند نر با دو یا چند ماده) در نظر بگیرید. ما نگهداری جفتی و یا سه تایی را توصیه می کنیم. چون کنترل عملکرد فردی هر پرنده امکان پذیر است.

 

جیره دان شترمرغ ۰تا۲ ماهگی

فضای مورد نیاز برای پرورش دسته سه تایی۳۰ متر (۳۲ یارد) در ۵۰ متر (۵۵ یارد) و در مجموع ۱۵۰۰ متر مربع است. البته این اندازه بدون هیچگونه عواقب جدی تقریبا به نصف قابل تقلیل می باشد اگرچه گردشگاه های بزرگتر با مکان های دویدن وسیع مطلوبتر بوده و به همین علت گردشگاه ها به صورت مستطیل در می آید تا مربع.
جوجه ها طی چهار هفته اول زندگی به فضای کمی نیاز دارند. فضای ۲ متر (۲ یارد) در ۱۰ متر (۱۱ یارد) برای ۲۰ جوجه کافی است، لیکن جوجه ها سرعت رشد چشمگیری دارند، با رشد جوجه ها نیاز به فضای پرورشی به سرعت افزایش می یابد.
بسته به شرایط آب و هوایی، جوجه ها هنگام شب به سالن نیاز دارند. در صورت وجود منبع گرمایی، همه جوجه ها باید به این منبع گرمایی دسترسی داشته باشند. بر اساس احتیاجات بدنشان جوجه ها باید دور از حرارت بنشینند. وقتی جوجه ها مستقیما از هچر به زیر سایه بان در طول روز منتقل می شوند، در دو هفته اول به یک لامپ حرارتی در طول شب نیازدارند. سایه بان حتی به شکل سایه درخت عامل مهمی برای شترمرغ ها در هر سنی است. در مواقعی که در نظر دارید تجهیزات جوجه کشی مورد نیاز را خودتان داشته باشید باید ابعاد اتاق مورد نیاز را در نظر داشته باشید که بستگی به انکوباتور و هچر خریداری شده دارد. به یک اتاق برای انکوباتور، یک اتاق برای هچر، محلی برای تمیز کردن تخم ها و محلی اختیاری برای ذخیره تخمها قبل از قرار دادن در انکوباتور نیاز دارید.
آريا منتخب پارسيان

 

ادامه متن با کلیک روی خط زیر

راه هاي شروع به كار در پروش شتر مرغ

*
*

پنج × 4 =