آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

قیمت کبک یک روزه پرورشی

قیمت کبک یک روزه پرورشی را می توانید به راحتی از کارشناسان فروش آریا منتخب پارسیان استعلام کنید. اما اینکه چگونه می توانید کبک های یک روزه خریداری شده را پرورش دهید، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کبک از جمله پرندگانی می باشد که در طول مدت زمان ۴ ماه می تواند به مرحله استفاده برسدو علاوه بر گوشت لذیذ کبک، تخم های کبک نیز به قیمت خوبی در بازار به فروش می رسند.

برای شروع تمامی کارها باید در بازار تحقیق کرد. پرورش کبک نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین پرورش دهندگان کبک نیز  قبل از شروع کار باید در بازارهای مربوطه تحقیق کنند. بررسی این مقاله کار تحقیق شما را آسان تر خواهد کرد. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

آغاز کار تولید و پرورش کبک

بهترین راه برای شروع کار این است که با یک گله ۱۰۰۰ قطعه ای کبک شروع کنیم. سپس در صورت وجود امکانات بیشتر تعداد را افزایش دهیم.

یک واحد تولیدی کوچک در اندازه ۱۰۰۰ قطعه به شما توانایی لازم برای تولید و بازاریابی را خواهد داد تا رفته رفته تجارب لازم در این حرفه را یاد بگیرید.

موارد اجرایی برای پرورش کبک، به یک مکان برای پرورش، آب شرب مورد نیاز، منبع حرارتی و وجود دان خوراکی نیاز دارد.

 

پرورش کبک های جوان

پرورش کبک را ابتدا با خرید جوجه های یک روزه از فروشگاه ما شروع کنید. قبل از بدست آوردن تخم کبک ها یا کبک های یک روزه، از عدم وجود بیماری در نطفه های تخم کبک و سالم بودن جوجه های آن اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مورد نیاز در مورد سالم بودن جوجه های تولید شده را می توانید از خریداران و مشتریان ما پرس و جو کنید. همچنین واحد پشتیبانی ما، سالم بودن نطفه ها و جوجه های تولیدی ما را تأیید می کنند.

واکسن های مورد نیاز تا تاریخی که کبک ها نزد ما نگهداری شده اند، بسته به سن آن ها، همگی زده شده اند. پس می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید.

همچنین در صورت وجود هر سؤالی در مورد کبک هایی که از ما خرید کرده اید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

————————————————-

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

با مدیریت آقای عباسی

————————————————–

تخم کبک نطفه دار

اگرچه تمامی افرادی که در حوزه کبک فعالیت می کنند می دانند که تخم های کبک توانایی منحصر به فردی در مقاومت در برابر دما در مدت زمانی طولانی را دارد اما بهتر است که بدانید که می توانید آن ها را حتی در طی سه هفته نیز نگهداری کرد.

اما بهترین زمان برای تبدیل شدن آن ها به جوجه، مدت زمان یک هفته است.

برای اینکه تخم کبک ها را به مدت طولانی نگهداری کنیم، باید آن ها را در دستگاه جوجه کشی نگهداری کرد و تخم ها یک بار در روز چرخانده شوند.

البته دستگاه جوجه کشی مربوطه نیز باید تهویه مناسبی داشته باشد. در این دستگاه جوجه کشی باید دما را در ۳۷ درجه فارنهایت و رطوبت نسبی ۶۰ درصد قرار داد.

تولید کنندگانِ این کار برای راحتی خود،  گروه های کوچکی از تخم کبک ها را در یک طرف علامت گذاری می کنند تا معلوم باشد که این تخم ها چه زمانی برگردانده شده اند. تعداد زیادی از تخم کبک ها به چرخش اتوماتیک یا دستی نیاز دارند.

پس از اتمام مدت زمان جوجه کشی، جوجه ها و باقی مانده تخم کبک ها را برداشته و دستگاه جوجه کشی را کاملاً تمیز و ضدعفونی کنید.

 

دو هفته اول شروع زندگی جوجه کبک ها

دو هفته اول شروع زندگی جوجه کبک ها مهم و حیاتی است. درنتیجه برنامه ریزی برای بهبود عملکرد در این بازه زمانی بسیار مهم و ضروری است.

به خاطر حساسیت موجود در این بازه زمانی، جوجه ها را در یک محیط گرم قرار دهید و شرایطی را فراهم کنید که خوراک و آب برای شان به راحتی قابل دسترس باشد.

قبل از این که از جوجه ها را از این شرایط بیرون بیاورید مطمئن شوید که منابع گرمایی و تمام دهانه های آب به درستی کار می کنند.

این کار به این دلیل است که جوجه در ۱۰ روز اول زندگی شان، نمی توانند دمای بدن خود را تنظیم کنند. بنابراین استفاده از منابع گرماییِ درست مدیریت شده، مثل چراغ های الکتریکی، لامپ های حرارتی یا بخاری های پروپان یا نفت سفید بسیار کارآمد و سودمند خواهد بود.

پس از تنظیم دما برای جوجه های یک روزه رفتار این گونه پرندگان را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر پرندگان در حال جمع شدن هستند این یعنی آن ها سرد شان است. پس دما را افزایش دهید.

اما اگر به نظر می رسد که آن ها در حال دور شدن از منبع گرما هستند، یعنی گرم شان شده. پس دما را کاهش دهید. دمای اتاقک پرورش کبک را به صورت روزانه کاهش دهید. تقریباً هر روز ۵ تا ۷ درجه دمای هوای محیط را کاهش دهید. تا دمای هوای اتاق پرورشی به ۷۰ درجه فارنهایت برسد.

برخی از تولید کنندگان، قفس های کلنی در اتاقک پرورش کبک ایجاد می کنند و هر کبک را در یکی از این اتاقک ها نگهداری می کنند. البته ما این روش را اصلاً تأیید نمی کنیم؛ چون ممکن است روی کیفیت پرهای کبک تأثیر نامطلوبی بگذارد.

برای هفته اول، تراکم قفس، چهار پرنده در۳۰ سانتی مترمربع است. سپس تعداد آن ها را برای جوجه کبک های دو تا شش هفته ای به سه پرنده در ۳۰ سانتی مترمربع کاهش دهید.

قیمت خرید و فروش کبک یک روزه پرورشی-عفونتهای ویروسی - پرورش جوجه شترمرغ بوقلمون بيوتي , بوقلمون_گوشتي , بوقلمون گوشتي , خريد بوقلمون BUT6 , بوقلمون بومي , بوقلمون بيوتي , بوقلمون صنعتي , بوقلمون ارگانيك , بوقلمون سفيد , بوقلمون بيوتي 6 , بوقلمون بيوتي فوق سنگين , بوقلمون محلي شمال , خريد بوقلمون گوشتي در ورامين , فروش بوقلمون فرانسوي , فروش جوجه بوقلمون يكماهه در ورامين , بوقلمون بي يو تي در اروميه , قيمت جوجه بوقلمون بي يو تي , قيمت جوجه بوقلمون پانزده روزه , قيمت جوجه بوقلمون 15 روزه , حمل بوقلمون بيوتي زنده در ورامين , بوقلمون گوشتي در ورامين , خريد و فروش بوقلمون در ورامين, فروش بوقلمون گوشتي در ورامين , بوقلمون بيوتي 6 , خريدار جوجه بوقلمون but , جوجه يكماهه بوقلمون در ورامين , پرورش بوقلمون, جوجه بوقلمون , بوقلمون بيوتي 6 فوق سنگين, بوقلمون بيوتي 6 , قيمت جوجه بوقلمون بي يو تي , پرورش بوقلمون , جوجه بوقلمون, بوقلمون برنز , بوقلمون برنز آمريكايي , بوقلمون برنز انگليسي , بوقلمون برنز انگليس , بوقلمون برنز آمريكا , بوقلمون برنز كانادا , بوقلمون برنز ماسوله , بوقلمون برنز انگليس يكماهه , بوقلمون برنز فرانسوي , بوقلمون برنزآمريكا , بوقلمون برن

قیمت کبک های یک روزه پرورشی- قیمت کبک پرورشی و تولیدی- بهترین نژاد کبک- قیمت به روز کبک- خرید بهترین نژاد کبک ایران

 

طراحی اتاقک تولید پرورش کبک برای جوجه های یک روزه تا یک ماهه

گوشه های اتاقک های تولید پرورش کبک را با مقوا یا سیم پُر کنید. چون جوجه ها بسیار فعال و با جنب و جوش هستند. آن ها ممکن است در هنگام ترس در گوشه های اتاق جمع شوند. این تجمع می تواند باعث ازدحام آن ها در گوشه و سپس باعث کشته شدن جوجه ها شوند. گرد شدن گوشه ها، محل ازدحام پرنده ها را از بین می برد.

 

مدیریت بیماری کبک ها

در صنعت دارویی جهان، تعداد کمی از داروها برای استفاده در تولید کبک تأیید شده اند. بنابراین امنیت زیستی و بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم است.

این امنیت زیستی شامل موارد زیر می شوند:

  • جداسازی گروه های پرندگان بر اساس سن
  • محدود کردن دسترسی انسان به ساختمان ها و مکان های پرورش کبک
  • تمیز نگه داشتن محل های نگهداری کبک ها
  • دفع صحیح پرندگان مرده

همچنین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از شیوع بیماری های مختلف، تمام پرندگان وارد شده به گله کبک را به مدت یک ماه جدا نگهداری کنید. سپس آن ها را به گله خود اضافه کنید.

 

قیمت فروش کبک یک روزه تا چهارماهه

پس از جوجه ریزی می توان کبک های تولیدی را در سن ۴ ماهگی برای فروش گذاشت.

شرکت آریا منتخب پارسیان قیمت جوجه کبک های تولیدی خود را در تاریخ ۹۹/۹/۱۲  به صورت عمده به شرح زیر اعلام می کند:

هزینه هر کبک یک روزه  ۳۵۰۰ تومان

هزینه هر کبک یک ماهه ۸۰۰۰ تومان

هزینه هر کبک دو ماهه ۱۶۰۰۰ تومان

هزینه هر کبک سه ماهه ۲۳۰۰۰ تومان

هزینه هر کبک چهار ماهه ۲۸۰۰۰ تومان

قیمت ها مربوط به تاریخ انتشار مقاله است. برای اطلاع از قیمت دقیق و تخفیف در صورت خرید تعداد بالا، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

***توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده به صورت عمده بوده و به هیچ عنوان تقاضای تک فروشی نداشته باشید.***

 

حداقل میزان فروش کبک برای خریداران محترم آریا منتخب پارسیان

حداقل مقدار برای فروش کبک به مشتریان گرامی به صورت زیر اعلام می شود:

برای کبک های یک روزه، تعداد ۱۰۰۰ قطعه به بالا

برای کبک های یک ماهه به بالا، تعداد ۳۰۰ قطعه به بالا

 

———————————————

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

————————–

کارشناس فروش/۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

با مدیریت آقای عباسی

———————————-

*
*

سه × سه =