آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی دوماهه

فروش جوجه مرغ بومی دوماهه در انواع نژادهای موجود در کشور با بالاترین راندمان در پرورش در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آریا منتخب عرضه می شود.
جوجه ها پس از ۶ هفتگی رشد سریعی را تجربه خواهند کرد و به فضای بیشتری نیاز دارند. پرندگان در این سن به راحتی دما را تا دهه ۵۰ درجه تحمل می کنند و نژادهای مقاوم به سرما می توانند تا ۴۰ درجگه دما را تحمل کنند. اگر پرندگان قبل از بیرون رفتن در فضای گرم بوده اند، چند روز فرصت دهید تا با دمای سردتر سازگار شوند.
جوجه ها به یک فضای بیرونی در کنار گله بزرگتر نیاز دارند، باید اجازه دهیم همه یکدیگر را ببینند و بو کنند، اما نمی توانند یکدیگر را لمس کنند. شما می توانید این کار را با تقسیم قسمتی از مرغداری خود انجام دهید.

فروش جوجه مرغ بومی دوماهه

فروش معامله ای است بین دو یا چند طرف که در آن خریدار کالاها خدمات یادارایی های خودرا در ازای پول دریافت می کند،این تعریف مختصری در ارتباط با فروش می باشد.جوجه مرغ بومی ،نژادی از مرغ ها هستند که مقاوم در برابر انواع بیماری ها و سرما وهرگونه شرایط آب و هوایی هستند،و این خود دلیلی برای تفاوت در فروش جوجه مرغ بومی دوماهه با دیگرنژاد ها در همین سن می باشد.مرغ های بومی جز بهترین نژادها متناسب با اقلیم کشور می باشد.حال جهت راهنمایی بیشتر شما مخاطبان گرامی چند نکته مهم در راستای بازدهی بهتر جوجه های بومی را در قالب چند مورد درزیر توضیح خواهیم داد:

الف-حتما اسید آمینه، پری بیوتیک ها ، پروبیوتیک ها برای سلامت ایمنی و ویتامین ها و مواد معدنی در تغذیه جوجه های خود قرار دهید

ب-از هفته پنجو شش به بعد شما شاهد تغییرات فیزیکی جوجه ها می شوید که جوجه های نوجوان موجود درآنها را پولت می نامند و به نر های موجود در آن خروس گفته می شود.

ج-هفته شانزدهم و هفدهم زمانی است که جوجه استارتر به خوراک لایه ای تغییر می یابد.

د-هجده هفتگی زمانی است که مرغ های بومی شروع به تخم گذاری میکنند یعنی زمانی که به تغذیه لایه ای تبدیل می شوند.

ه-مدتی بعد از هجده ماهگی و پشت سر گذاشتن دوره ای از تخم گذاری پرها کف قفس را می پوشانند و به فصل پوست اندازی میرسند.

ث-و در نهایت زمان بازنشستگی مرغ تخمگذار و زمان دو سالگی همان جوجه ها می رسد.

جوجه مرغ دو ماهه

برای شناخت جوجه ها و برنامه ریزی برای دوره ی تخمگذاری آنها نیاز است که شما بتوانید به سادگی سن جوجه ها را تشخیص دهید.برای شناخت جوجه مرغ دوماهه باید حداقل اطلاعاتی از ظاهر آنها داشته باشید.از ویژگی های بارز جوجه مرغ بومی  و جوجه مرغ دوماهه سالم متناسب بودن اندام ها با سر و گردن کشیده است.

مورد دیگر ضریب تبدیل غذایی مناسب جوجه ها یعنی جوجه های سالم کمترین مصرف مقدار غذا و بیشترین بازدهی برای رشد و تخمگذاری را  دارا هستند.

هرچه پرها نرم تر باشند خصوصیت تخم گذاری بیشتری دارد و هر چه پر ها سوزنی تر خاصیت افزایش وزن و گوشتی بودن جوجه بیشتر است.

در ضمن در مقایسه با جوجه های گوشتی تجاری این پرندگان لاغرتر هستند و گوشتی با مواد مغذی بیشتری دارند. جوجه های بومی مخزن ارزشمندی از ژن های متنوع هستند.

جوجه مرغ دو ماهه
در صورت تمایل برای پرورش طیور مطالعه نمایید: فروش جوجه مرغ تخمگذار، فروش جوجه بوقلمون، فروش جوجه اردک، فروش جوجه گوشتی

قیمت جوجه مرغ دو ماهه

میانگین قیمت جوجه مرغ دو ماهه از میانگین وزنی داده های خرده فروش جمع آوری شده توسط اداره آمار کار محاسبه می شود.

جوجه مرغ دوماهه وزنی مابین ۴۰۰الی۶۰۰ گرم باید داشته باشند.گاها به علت پرخوری بعضی جوجه های بومی وزن آنها به ۸۰۰ گرم هم میرسد اما عدد ایده آل برای وزن جوجه مرغ بومی دوماهه ۴۰۰-۶۰۰گرم می باشد.

مراقبت و نگهداری جوجه های بومی از بدو تولد تا زمانی که شروع به تخمگذاری کنند بسیار مهم و حیاتی است.استفاده از رژیم غذایی متناسب با دوره ی سنی جوجه ها متفاوت است که حتما باید به آن توجه شود.

قیمت جوجه دو ماهه گلپایان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

قیمت جوجه مرغ ۲۰ روز

نگهداری و مراقبت ویژه همراه با توجه به تغذیه جوجه های بومی رابطه ی مستقیمی با سلامت جوجه ها دارد که در نهایت این روند در رشد متعارف و سلامتی آنها تاثیر داشته است.رعایت همه ی این موارد روی قیمت جوجه مرغ ۲۰ روزه اثر مثبتی خواهد داشت.همانطور که میدانید جوجه های کوچکتر از ۱ هفته باید در دمای ۹۰درجه نگهداری شوند،بعد از آن باید نوک جوجه ها را در آب فرو ببرید تا به آنها نحوه نوشیدن را بیاموزید.جوجه ها برای رشد در اوایل کمی بیشتر می خوابند.در هفته ۳ یا در واقع ۲۰روزه شدن جوجه مرغ ها ،دما به ۸۰ درجه کاهش میابد و آب و غذا همیشه باید در دسترس آنها باشد.

قیمت جوجه مرغ 20 روز

پرورش جوجه مرغ بومی

قبل از انتخاب نژاد جوجه برای خرید، باید چند سوال از خود بپرسید.اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که هدف شما از پرورش جوجه مرغ بومی چیست؟مورد دومی که باید در نظر بگیرید سرمایه گذاری روی تخمگذار یا گوشتی شدن جوجه مرغ بومی است؟تعیین هدف در گام های نخستین پرورش جوجه مرغ بومی باعث سرعت بخشیدن به روند پرورش و دست یابی به سود در این حرفه می باشد.

خرید جوجه مرغ بومی دو ماهه

جوجه های بومی از زمان های بسیار قدیم وجود داشته اند و تقاضا برای خرید جوجه مرغ بومی ۲ماهه پس از افزایش بی رویه خوراک طیور به طور تصاعدی افزایش یافته است. علاوه بر این، جوجه های بومی مقاوم هستند و به طور طبیعی به عنوان جوجه های آزاد پرورش می یابند و در مقایسه با جوجه های هیبریدی یا مرغ های کارخانه ای که تحت مواد مخدر مصنوعی پرورش می یابند، طعم لذیذی دارند. جوجه های بومی انواع مختلفی از نژادهای مرغ های بومی دارند و این به چندین نژاد مرغ بومی یک کشور خاص اشاره دارد در اینجا، ما بیشتر بر روی نوع نژادهای مرغ بومی پرورش یافته در کشور خودمان تمرکز خواهیم کرد.  مرغ و تخم مرغ از مهم‌ترین بخش های تغذیه ای هر ایرانی است. به‌همین دلیل مردم کشورمان نژادهای مختلفی از مرغ را پرورش می‌داده‌اند. همچنین این نژادها از انواع جوجه گوشتی، جوجه تخمی، جوجه دومنظوره (تخمی‌-گوشتی) و جوجه ی زینتی هستند. تعیین نژاد مرغ اصولا برطبق دقت درعواملی مثل: رنگ جوجه ها، شکل ظاهری آنها، سر، تاج، ریش و ساق پا صورت می‌گیرد. در این مطلب با انواع نژاد مرغ ایرانی آشنا می‌شویم.مرغ مرندی،مرغ لاری،مرغ خزک،مرغ اصفهانی،مرغ دشتیاری،مرغ جهادی،مرغ گلپایگانی و … از جمله نژادهای جوجه مرغ بومی تولیدی در ایران هستند.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع جوجه مرغ بومی

*
*

بیست + 20 =