آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی سه ماهه

فروش جوجه مرغ بومی سه ماهه در انواع نژادهای موجود در کشور با بالاترین راندمان در پرورش در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آریا منتخب عرضه می شود.
هنگام تعیین جنسیت بیشتر جوجه ها، بهترین و بی خطرترین روش این است که در زمانی که پرنده حدود ۳ ماهه است، به پرهای زین جلوی دم نگاه کنید. در آن سن، خروس ها پرهای زینی بلند و نوک تیز خواهند داشت، در حالی که مرغ ها فقط آن پرهای زینی لاغر را در جلوی دم ندارند، پرهایشان گردتر است و آنها را نمی کنند. به طور کلی تاج های پف کرده روی سر مرغ ها گردتر است، در حالی که خروس ها تاجهای بلندتری از سر مرغ دارند.

جوجه‌های بومی، جزمقاوم ترین نژادهادربرابرانواع بیماری‌ها وسرماوهرگونه شرایط آب وهوایی هستند، واین خود دلیلی برای تفاوت درخرید و فروش جوجه مرغ بومی سه ماهه با دیگرنژادها در همین سن می باشد. جوجه مرغ‌های بومی جز بهترین نژادها متناسب با اقلیم کشورمی‌باشند. انتخاب صحیح در پرورش مرغ بسیار مهم است. همچنین شما باید کاملا آگاهانه قدم دراین مسیر بگذارید. هرنژاد مرغ ویژگی های خاص خود را دارد. جوجه ها که یکی از مهم ترین حیوانات طیورهستند، هم برای گوشت و هم برای تخم مرغ تغذیه می شوند، پس اگر به دنبال سوددهی بالا و نتیجه ای بهتر در این صنعت هستید بایدبا تمامی نکات مهم و ارزشمند در پرورش جوجه های بومی آشنا شوید و اطلاعات کاملی در این باره کسب کنید.

فروش جوجه مرغ بومی سه ماهه

از نکات مهم دیگر دراین حرفه، کسب اطلاعات ابتدایی در مورد جوجه ها می باشد، برای مثال اطلاعاتی که در فروش جوجه مرغ بومی سه ماهه مهم هستند دانستن نوع وزن گیری، میزان دان خوری، شناخت ظاهری جوجه ها برای تشخیص نژاد و… میباشد.موارد مذکوراز جزئی ترین اطلاعاتی هستند که در مرحله فروش، خریداران از شما می خواهند و شما باید به آن آگاه باشید.

در صورت تمایل برای پرورش طیور مطالعه نمایید: فروش جوجه مرغ تخمگذار، فروش جوجه بوقلمون، فروش جوجه اردک، فروش جوجه گوشتی

جوجه مرغ سه ماهه

مرغدارانی که قصد پرورش جوجه مرغ های سه ماهه را دارند، همیشه با معضل خوراک جوجه ها روبرو هستند، زیرا آنها میخواهند در تمام فصول از یک خوراک معمولی برای جوجه مرغ سه ماهه استفاده کنند در صورتی که مهم است بدانید در زمستان چه خوراکی باید به جوجه ها بدهید.

جوجه های بیرون از خانه با خوردن هر تعداد موجود کوچک که می توانند نیازهای پروتیینی خود را تامین می کنند.اما در زمستان این موجودات تقریبا وجود ندارند.  به جوجه های خود گوشت چرخ کرده تخم مرغ اب پز تخمه افتابگردان بوداده نشده سویا ماهی خام و… بدهید.ماهی برای رشد مرغ بسیار مفید است.خوراک مرغ لایه ای نیز منبع خوبی از پروتیین است.جوجه مرغ سه ماهه برای رشد علاوه بر پروتیین نیاز به کلسیم هم دارند. البته اگر جوجه ها سبزه و خاک بخورند نیازی نیست چیز خاصی به انها بدهید ولی با این حال به آنها پوست تخم مرغ پنیر و کشک بدون نمک و… نیز بدهید.

قیمت جوجه سه ماهه

میانگین قیمت جوجه‌ سه ماهه ازمیانگین وزنی داده های خرده فروش جمع آوری شده توسط اداره آمار کار محاسبه می شود.وزن گیری و سن نزدیک به شروع تخمگذاری مرغ های بومی ارتباط مستقیمی بر قیمت جوجه سه ماهه دارد.جوجه های بومی معمولا از ۵-۶ ماهگی دوره ی آغاز برای تخمگذاری را دارند و این معنا است که توجه به تغذیه و رسیدگی تا قبل از آن بسیار مهم می باشد. در واقع نگهداری و مراقبت ویژه همراه با توجه به تغذیه جوجه های بومی رابطه ی مستقیمی با سلامت جوجه ها دارد که در نهایت این روند در رشد متعارف و سلامتی آنها تاثیر داشته است.

برای شناخت جوجه ها و برنامه ریزی برای دوره ی تخمگذاری آنها نیاز است که شما بتوانید به سادگی سن جوجه ها را تشخیص دهید.برای شناخت جوجه مرغ سه ماهه باید حداقل اطلاعاتی از ظاهر آنها داشته باشید.از ویژگی های بارز جوجه مرغ بومی سالم متناسب بودن اندام ها با سر و گردن کشیده است.

مورد دیگر ضریب تبدیل غذایی مناسب جوجه ها یعنی جوجه های سالم کمترین مصرف مقدار غذا و بیشترین بازدهی برای رشد و تخمگذاری را  دارا هستند.

هرچه پرها نرم تر باشند خصوصیت تخم گذاری بیشتری دارد و هر چه پر ها سوزنی تر خاصیت افزایش وزن و گوشتی بودن جوجه بیشتر است.

غذای جوجه مرغ سه ماهه

غذای جوجه مرغ سه ماهه تحت عنوان برنامه ای منظم که در جهت رشد مرغ ها تنظیم شده است برای بررسی شما مرغداران عزیزدر سایت اکثر شرکت ها و شرکت آریا منتخب پارسیان قرار گرفته است.

برنامه غذایی برای مرغ ها موضوع بسیار مهم و حیاتی است. چون سلامت آنها در گرو این برنامه می باشد که عدم توجه به آن باعث تداخل در میزان رشد و وزن گیری جوجه ها می شود.

برنامه غذای جوجه مرغ سه ماهه، دارای میزان مشخصی پروتیین و کلسیم و اسید آمینه و انواع ویتامین و …  برای وزن گیری و روند رشد می باشد.

وزن جوجه مرغ سه ماهه

اولین سوالی که خریداران از شما می پرسند این است که میانگین وزن جوجه مرغ سه ماهه در مزرعه مرغداری شما چقدر است؟

همانطور که میدانید وزن متعادل برای این جوجه ها در سن سه ماهگی بین ۱۰۰/۱_۳۰۰/۱ گرم می باشد.

سوال دیگری در ارتباط با جوجه ها از شما می پرسند این است که جوجه ها چه چیزهایی مصرف کرده اند تا به این وزن رسیده اند. ایا به مقدار کافی کلسیم و پروتیین مورد نیاز برای رشد به آنها رسیده است.

فروش جوجه ۳ ماهه

خرید و فروش جوجه ۳ ماهه به صورت عمده وخرد انجام میگیرد.برای مرغدارانی که قصد پرورش مرغ  را دارند خرید مستقیم از شرکت های عمده فروش این صنعت، بدون دخالت واسطه بهترین راه است. خرید از شرکت های مطمئن، علاوه برصرفه ی اقتصادی، یک خرید مطمئن است زیرا شرکت های عمده فروشی، واکسیناسیون و تمام اصول بهداشتی را رعایت می کنند چرا که اگر خلاف آن پیش بروند اولین ضرر به خود آنها وارد می شود. همچنین فروش جوجه ۳ ماهه در شرکت آریا منتخب پارسیان با حداقل میزان سفارش برای این جوجه ها بالای ۲۰۰ عدد انجام می­شود.

خرید جوجه مرغ بومی سه ماهه

همانطور که قبلاگفته شده قیمت گذاری محصولات وهمچنین خرید و فروش پایه و اساس مربوط به این حرفه را دارد که توجه به آنها رابطه ی مستقیمی با سود بهتر برای فروشندگان را خواهد داشت.مورد دیگر که در این بخش باید به آن دقت کنیم خرید جوجه مرغ بومی سه ماهه است.

اساسا مرغ های بومی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند،اما در این بخش قصد داریم که برای شناخت بهتر و تشخیص نژادها به تفاوت جوجه جهادی و گلپایگانی بپردازیم.

خرید جوجه مرغ بومی  سه ماهه برا پرورش دهندگان صرفه ی اقتصادی چشم گیرو قابل توجهی دارد.با توجه به نوع وزن گیری و استفاده دان کمتر و بازدهی بیشتر ای یک گزینه ی مناسب برای پرورش دهندگان است.

 

غذای جوجه مرغ دو ماهه

غذا دادن به جوجه مرغ‌های دو ماهه به عنوان یک مرحله مهم در پرورش آنها بسیار حیاتی است. این دوره نقطه عطفی در رشد و توسعه جوجه مرغ‌هاست و نیاز به تغذیه مناسبی دارند تا به رشد سالم و قوی ادامه دهند. در این مقاله، به بررسی انواع غذاها و تغذیه مناسب برای جوجه مرغ‌های دو ماهه پرداخته و راهکارهایی برای تضمین رشد بهتر آنها ارائه خواهیم داد.

انتخاب مکمل‌های غذایی مناسب

در این مرحله از رشد، جوجه مرغ‌ها نیاز به تغذیه تعادل‌یافته دارند. انتخاب مکمل‌های غذایی مناسب می‌تواند به تضمین تامین نیازهای غذایی آنها کمک کند.

انواع غذاها

  • کره‌گندم: کره‌گندم یکی از مکمل‌های غذایی اصلی برای جوجه مرغ‌های دو ماهه است. این غذا غنی از پروتئین و کربوهیدرات است که به جوجه‌ها انرژی می‌دهد.
  • جو: جو نیز یک منبع عالی از انرژی برای جوجه مرغ‌هاست. این غذا غنی از فیبر است که به گوارش بهتر کمک می‌کند.
  • مکمل‌های پروتئینی: مکمل‌های غذایی حاوی پروتئین مانند ماهیانه و کرم‌های پروتئینی به جوجه مرغ‌ها کمک می‌کنند تا عضلات خود را تقویت کنند.

تغذیه مناسب

تغذیه مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است تا جوجه مرغ‌ها به درستی رشد کنند. تغذیه باید تنوع داشته باشد و تمامی نیازهای غذایی جوجه مرغ‌ها را پوشش دهد.

تغذیه تعادلی

  • پروتئین: پروتئین مهمترین نیاز غذایی جوجه مرغ‌هاست. غذاهای حاوی پروتئین مانند کرم‌های پروتئینی باید به تنوع غذایی اضافه شوند.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی: ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله ویتامین A، D، C، کلسیم و آهن برای رشد سالم جوجه مرغ‌ها ضروری هستند.

راهکارهای پرورش سالم

برای پرورش جوجه مرغ‌های دو ماهه در شرایط بهینه و سالم، باید به موارد زیر توجه داشت:

حفاظت از محیط

  • حفظ دما: دما در محیط پرورش جوجه مرغ‌ها بسیار مهم است. باید به دمای مناسب دقت کرد تا جوجه‌ها به درستی رشد کنند.
  • تهویه مناسب: تهویه مناسب محیط پرورش نیز اهمیت دارد. هوای تازه برای جوجه‌ها بسیار مهم است.

آب و غذا

  • تامین آب: جوجه مرغ‌ها به طور مداوم به آب نیاز دارند. باید اطمینان حاصل شود که آب به موقع و در دسترس آنها قرار داده می‌شود.
  • تغذیه به موقع: غذا دادن به موقع و با میزان مناسب بسیار مهم است تا جوجه‌ها به رشد سالم خود ادامه دهند.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع جوجه مرغ بومی

*
*

چهار × یک =