آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

تجارت و پرورش شترمرغ

پرورش و تجارت شترمرغ و طیور یک درآمد همیشگی در جهان است. این بخش همواره اشتغال زایی ها و خلاقیت هایی را در کسب و کار خود ایجاد کرده است.

اگر نیازهای اصلی انسان را به دو دسته اصلیِ نیاز به غذا و نیاز به سرپناه تقسیم کنیم، تا زمانی که انسان وجود داشته باشد، بخش پرورشی طیور هیچگاه از بین نمی رود.

انسان برای سالم ماندن، نیاز به استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی دارد. نقش استفاده از مواد غذایی سالم در سلامتی انسان، غیرقابل انکار است.

در نتیجه بخش کشاورزی و پرورشی مزارع هیچوقت ارزش خود را از دست نخواهند داد.

غذاهای بسته بندی شده و صنعتی در حال از دست دادن جایگاه و محبوبیت خود در نزد مردم هستند. آن ها کم کم به سوی مواد غذایی باارزش سوق داده شده اند. بنابراین سلامتی  مواد غذایی مصرفی و ارگانیک بودن آن ها، یک ویژگی بالقوه و عالی محسوب می شود. از این رو، بخش کشاورزی، تولیدی و پرورشی به صورت کلی به سوی محصولات طبیعی می رود.

ما امروزه در شرکت آریا منتخب پارسیان شروع به راه اندازی کسب و کارهای پر بازده پرورشی نموده ایم. کارهایی که در آن، دریافت سود از کار، یک امر بدیهی محسوب می شود.

 

تجارت و پرورش شترمرغ

گوشت شترمرغ در بدو ورود به بازار جهانی، تغییر اساسی در ذائقه مردم ایجاد کرد. این گوشت بیشتر از سمت و سوی افرادی که به رژیم هایی غذایی کم کالری پایبند هستند، مورد استفاده قرار گرفت. یک بازار هدف از اشخاصی که خواستار یک سلامتی آگاهانه و هوشیارانه از مواد مصرفی خود هستند.

گوشت شترمرغ و تخم آن به نسبت دیگر اقلام مشابه بالاست. چون یکی از گوشت های کمیاب بازار است.

نیاز اصلی این حرفه، زمین و گالن آب اضافی است. اما درآمد آن با توجه به کشور پرورش دهنده و منابع موجود در آن سرزمین، متفاوت خواهد بود.

پرورش شترمرغ یک نوع منحصر به فرد از تولید طیور است. این شغل در مقایسه با پرورش گاو و بز از سود بیشتری برخوردار است.

پس اگر آماده هستید که با سرمایه گذاری در تجارت و پرورش شترمرغ به سود بالایی برسید، حتماً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

آیا مردم کشوری که در آن شترمرغ پرورش می دهید، این گوشت را می پذیرند؟

نکته اول در مورد پرورش شترمرغ این است که آیا مردم کشوری که در آن اقدام به پرورش شترمرغ می کنید، این گوشت را می پذیرند یا خیر؟ مردم برخی از کشورها این طعم را هنوز در سفره های خود نپذیرفته اند.

اگر در این گونه کشورها هستید باید بدانید که نمی توانید محصولات خود را به خریداران کشور خود بفروشید و ناچارید همه را صادر کنید.

برای شروع کار پرورش شترمرغ، باید اطلاعات زیادی از میزان سود حاصل از این حرفه، عادات غذایی و تولید مثل شترمرغ ها بدست بیاورید.

 

محصولات شترمرغ

مزیت داشتن شترمرغ، تولید گوشت بیشتر از یک مرغ یا خروس است. حتی این گوشت از سایر گوشت ها سالم تر است.

تخم های شترمرغ از سایر تخم های طیور، از منبع انرژی بیشتری برخوردار است و سرشار از ویتامین است. تخم شترمرغ بزرگترین زرده جهان را داراست.

از پوست شترمرغ در بسیاری از صنایع تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد. حتی پرهای شترمرغ هم به عنوان موارد تزئینی کاربرد دارد.

 

چرا پرورش و تجارت شترمرغ تنها محدود به مزارع بزرگ پرورشی است؟

شترمرغ ها پرندگان درشت اندامی هستند. بنابراین باید منطقه وسیعی را به پرورش آن ها اختصاص دهید. این پرنده برای این که به رشد کامل و طبیعی برسد به یک منطقه مناسب و به اندازه کافی بزرگ نیاز دارد تا در آن بدود و استراحت کند.

پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مزرعه بزرگ یا مکان پرورشی دارای حیات است که به اندازه کافی فضا برای دویدن شترمرغ ها داشته باشد.

نیاز های غذایی شترمرغ بسیار زیاد است. این مورد به عنوان یک کمبود و نقص برای افرادی است که پول کافی برای سرمایه گذاری در این بخش ندارند.

قبل از شروع کسب و کار حتماً در مورد تغذیه شترمرغ ها تحقیق و بررسی نمایید.

 

شرایط لازم برای راه اندازی تجارت پرورش شترمرغ در مزارع تولیدی:

الگوهای طبیعی زیستگاه آن ها، شما را مجبور می کند تا یک منطقه وسیع را برای دویدن و استراحت کردن آن ها انتخاب کنید.

نیازهای تغذیه شترمرغ ها بیش از اندازه زیاد است.

تقریباً ۴ عدد شترمرغ به یک مساحت نیم هکتاری برای پرورش نیاز دارند.

 

جوجه کشی در مزرعه پرورش شترمرغ:

در مزارع پرورشی، یکی دیگر از نکات مهم و اساسی، جوجه کشی جوجه های شترمرغ است. باید برای جوجه کشی این جوجه ها، برنامه ریزی های خاصی صورت گیرد. ا

ین کارها تا حدودی، روند اجرایی تولیدی مزرعه را کامل می کند.

هنگامی که شما در حال تشکیل یک مزرعه هستید، باید بدانید که در ادامه کار، نیاز به یک دستگاه جوجه کشی خواهید داشت. شما باید تمامی مراحل پرورش شترمرغ را به صورت فنی و عملی، در مزرعه خودتان انجام دهید.

در صورتی که از جوجه های شترمرغ یا شترمرغ های بالغ استفاده می کنید، در ابتدای کار نیازی به دستگاه جوجه کشی نخواهید داشت. اما باید بدانید که لازم است شما خرید یک دستگاه جوجه کشی شترمرغ را در آینده ای نزدیک در دستور کار خود قرار دهید.

 

تخم شترمرغ تولیدی آریا منتخب

تجارت و پرورش شترمرغ به قیمت روز، قیمت روز پرورش شترمرغ تولیدی، تولید شترمرغ ۱ روزه، قیمت خرید شترمرغ های تولیدی در ایران، قیمت فروش شترمرغ پرورشی، بهترین نژاد های پرورشی شترمرغ، قیمت تخم شترمرغ تولیدی به صورت عمده

 

انتخاب جوجه ها با نژادهای مناسب در پرورش شترمرغ:

مرحله بعدی، خرید جوجه های شترمرغ برای یک شروع خوب است. سن جوجه های انتخابی شما کاملاً به وضعیت مالی شما بستگی دارد. قیمت جوجه های شترمرغ ۱ روزه به نسبت شترمرغ های بالغ بسیار کمتر است. اما شترمرغ های بالغ هزینه های واکسن را ندارند و آماده تخم گذاری هستند.

 

برای دریافت قیمت جوجه های شترمرغ در تمامی سنین می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

*******************************************************

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

کارشناس فروش/۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

کارشناس فروش/۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

************************************************

با مدیریت آقای عباسی

 

 

غذای مغذی برای شترمرغ ها:

برای اطمینان از رشد سالم و کافی شترمرغ ها، استفاده از موادغذایی مرغوب، امری غیرقابل انکار است. شترمرغ ها به «همه چیز خواری» در بین طیور مشهور است. این پرنده، طیف وسیعی از خوراکی ها را میخورد! ا

نتخاب غذا برای شترمرغ ها، مسئله خاصی نیست. اما توجه به کیفیت و میزان انرژی و مواد معدنی غذای آن ها امری اساسی است. چه بسا با کم شدن ویتامین های لازم آن ها در بدن شان، شاهد بروز علائم بیماری در آن ها شوید.

 

شترمرغ ها چه می خورند؟

ما در اینجا، برخی از غذاهایی را که شترمرغ ها می توانند بخورند را آورده ایم:

انواع سبزی ها

کلم بروکلی

هویج

جوندگان کوچک

انواع مکمل های غذایی ها موجود

 

 

منبع آب شرب سالم:

یکی از موارد مهم دیگر که با تغذیه شترمرغ ها در یک دسته می گنجد، میزان استفاده آن ها از آب است. آب شترمرغ ها باید سالم و تمیز باشد. هر شترمرغ در طی ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ لیتر آب مصرف می کند.

 

انتخاب ظروف مناسب شترمرغ در هر سن:

ظروفی که مورد استفاده شترمرغ ها قرار می گیرد باید تمیز و راحت باشند. یعنی به ارتفاع سینه شترمرغ برسد و بتوان آن ها را هر از چندگاهی تمیز و ضدعفونی کرد. برای ظروف آب نیز همین طور است. ظروف آب شترمرغ ها نیز باید به اندازه کافی دارای ارتفاع باشند.

 

کارگران مزارع پرورشی شترمرغ:

اندازه مزارع پرورشی شترمرغ بزرگ است. بنابراین به استخدام کارگران زیادی برای این کار نیاز است. مدیریت شترمرغ ها، کار آسانی نیست. به نیروی انسانی بیشتری برای این کار احتیاج خواهید داشت. چون برای نگهداری مزرعه، تمیزکردن محل های نگهداری و پرورش، غذا دادن به شترمرغ ها و رسیدن به سایر تدابیر مدیریتی و اهداف خود در مزرعه به نیروی زیادی لازم است.

 

دمای بدن شترمرغ ها:

شترمرغ ها پرنده هایی هستند که بیشترین رشد خود را در مکان های دارای آب و هوای گرم و خشک دارند. اگرچه آن ها در هر شرایطی از آب و هوا رشد می کنند، اما اگر دمای بدن آن ها بیش از اندازه سرد شود، رفتارهای خاصی از آن ها سر می زند.

اگر مزرعه شما در منطقه ای سردسیر است، بخاری هایی برای مکان آن ها تعبیه کنید تا دمای محیط را به ۲۰ درجه سانتی گراد برساند.

 

چگونه به شترمرغ ها غذا بدهیم؟

تعیین زمان مناسب برای غذا دادن به شترمرغ ها امری مهم و ضروری است. هرگونه سهل انگاری در موعد تغذیه، می تواند منجر به ایجاد بیماری های نامطلوب در شترمرغ ها شود. اولین کسی که از این مسئله آسیب خواهد دید، هم خود شما هستید. برنامه تغذیه شترمرغ ها بدین صورت است:

  • شترمرغ های بزرگسال دوبار در روز تغذیه شوند. شترمرغ های بالغ را یک بار صبح و یک بار اواسط عصر تغدیه کنید.
  • جوجه ها را حداقل ۵ بار در روز تغذیه کنید. میزان تغذیه آن ها در هر مرتبه، مقدار کمی است.

 

آب شرب سالم به تنهایی متضمن سلامتی شترمرغ هاست. از نظر پرورشی، مواد غذایی با کیفیت را برای غنی سازی گوشت شترمرغ ها انجام میدهند. در جیره شترمرغ ها، ذرت و سویا نقش اساسی دارد. اسید های آمینه و مخمر نیز برای رشد شترمرغ ها ضروری است.

 

تولید مثل در شترمرغ ها

در فرآیند تولید در مزرعه، مهمترین مبحث تولید مثل شترمرغ هاست که می بایست با نظارت زیاد صورت بگیرد.

جفت گیری در زمان مناسب باعث می شود تخم های با کیفیت و جوجه های سالم توید شوند.. شترمرغ های نر از سنین ۲ تا ۴ سالگی به بلوغ می رسند. این زمان برای شترمرغ های ماده در ۶ ماهگی اتفاق می افتد.

جفت گیری شترمرغ ها می بایست تنها در یک منطقه خاص صورت بگیرد. این امر برای جلوگیری از صدمات احتمالی است.

هر شترمرغ نر می تواند به صورت همزمان با ۴ تا ۷ شترمرغ ماده جفت شود. بنابراین تولید تخم شترمرغ یک فرآیند همیشگی خواهد بود.

از آن جا که در مزارع تولیدی و پرورشی تعداد شترمرغ ها زیاد است، بنابراین بهتر است مراحل جوجه کشی را در این دستگاه ها انجام دهید.این امر باعث جلوگیری از مرگ جوجه ها در سنین پایین و افزایش توان تولید مزرعه می شود.

پس جوجه ریزی، جوجه های یک روزه را در مکان های جداگانه ای از سایر شترمرغ ها قرار می دهند و ۵ بار در روز تغذیه می شوند.

جوجه شترمرغ های آریا منتخب

قیمت جوجه شترمرغ تولیدی از ۱ روزه تا ۴ ماهه،تجارت و پرورش شترمرغ به قیمت روز، قیمت روز پرورش شترمرغ تولیدی، تولید شترمرغ ۱ روزه، قیمت خرید شترمرغ های تولیدی در ایران، قیمت فروش شترمرغ پرورشی، بهترین نژاد های پرورشی شترمرغ، قیمت شترمرغ

سود تجارت و پرورش شترمرغ:

پرورش شترمرغ، گرچه گران است اما پس از فروش محصولات تولیدی مزرعه خود، به سود بسیار بالایی می رسید. سود تجارت و پرورش شترمرغ بسیار بالاست. اما در نظر داشته باشید که هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گزاری کنید، به سود بیشتری در این راه خواهید رسید. ما پیشنهاد این کار را تنها به کارآفرینان صبور می دهیم که برای رسیدن به هدف خود هرگز تسلیم نمی شوند. مدت زمانی که طول می کشد تا سرمایه گزار مزرعه شترمرغ به سود خود برسد، ۳ تا ۴ سال است.

پیشنهاد ما به شما برای شروع کار، استفاده از جوجه های شترمرغ ۱ روزه،۴۰ روزه یا بالاتر است. برای اطلاع از قیمت های شرکت آریا منتخب پارسیان می توانید اینجا را کلیک کنید. یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید:

****************************************

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹

کارشناس فروش/۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

کارشناس فروش/۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

کارشناس فروش/۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱

************************************

با مدیریت آقای عباسی

*
*

19 − پنج =