آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش بوقلمون پرواری بوربون

فروش بوقلمون پرواری بوربون با کیفیت بالا جهت کشتار در شرکت آریا منتخب عرضه می شود.
در سالیان گذشته، این نژاد بطور جایگزین کنتاکی ردز و بوربون باترنات نامیده می شد. این پرنده در اواخر قرن نوزدهم در کنتاکی و پنسیلوانیا به وجود آمد و با عبور از بوقلمون های Buff، Standard Bronze و White Holland ایجاد شد. اولین بار در سال ۱۹۰۹ توسط انجمن طیور آمریکا به عنوان گونه ای از بوقلمون شناخته شد.
بوقلمون بوربن به عنوان پرنده گوشتی پرورش داده شد و یک گونه مهم در صنعت بوقلمون در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ بود. مانند بسیاری از نژادهای بوقلمون، پس از پذیرش تجاری سفید سینه پهن کاهش یافت. امروزه فروش بوقلمون پرواری بوربون رو به بهبود و یکی از محبوب ترین نژادها در ایالات متحده می باشد. علیرغم محبوبیت نسبی آن به عنوان یک نژاد، هنوز توسط سازمان حفاظت از نژادهای دام آمریکا به عنوان در خطر انقراض گنجانده شده است.

بوقلمون پرواری بوربون یک پرنده اهلی است که به علت محل زندگی آن در منطقه بوربون ایالت کنتاکی به این نام شناخته می‌شود. بوقلمون‌های بوربون به‌عنوان پرندگانی گوشتی شناخته می‌شوند زیرا پرنده بالغ جنس نر تا حدود ۱۵ کیلوگرم وزن می‌گیرد و وزن بوقلمون بوربون بالغ ماده تا حدود ۹ کیلوگرم می‌رسد. از مشخصات ظاهری بوقلمون پرواری بوربون می‌توان به رنگ یکدست تیره آنها اشاره کرد. مشخصه دیگر این پرندگان داشتن دم وبال‌هایی به رنگ شاه‌بلوطی است. از میان تمام نژادهای بوقلمون، بوقلمون‌های بوربون ازجمله پرطرفدارترین نژادها هستند و همواره بازار خوبی در داخل و خارج از ایران به‌خصوص در کشورهای حوضه خلیج‌فارس دارند.

فروش بوقلمون پرواری بوربون

بوقلمون پرواری بوربون

همان‌طورکه گفته شد بوقلمون بوربون در مقایسه با سایر نژادها محبوبیت بالاتری دارد؛ ازجمله دلایل محبوبیت بوقلمون پرواری بوربون می‌توان به بافت متفاوت و تراکم بالای گوشت آن اشاره کرد. ازآنجاکه گوشت بوقلمون بوربون نسبت به بوقلمون برنز و اسلیت پرخاصیت‌تر و خوشمزه‌تر است فروش بوقلمون پرواری بوربون و صادرات آن از جمله مشاغل پرسود درزمینه پرورش ماکیان محسوب می‌شود.

بوقلمون پرواری بوربون

قیمت بوقلمون پرواری بوربون

با توجه به نکاتی که گفته شد باید بگوییم که خریداران و به‌ خصوص دلالان در بازار همواره به دنبال خرید بوقلمون بوربون هستند و قیمت بوقلمون پرواری بوربون نسبت به نژادهایی مانند برنز بسیار بالاتر است و خریداران در صورت نیافتن بوقلمون بوربون به خرید ساید نژادها رو می‌آورند.

فروش بوقلمون پرواری بوربون به دلیل محبوبیت زیاد آن همواره نسبت به سایر نژادها بالاتر بوده و در برخی موارد یافتن بوقلمون پرواری بوربون باکیفیت برای خریداران به یک چالش تبدیل می‌شود که شرکت آریا منتخب با چندین سال تجربه در این زمینه قادر است این چالش را به‌راحتی برای خریداران برطرف کند.

وزن گیری بوقلمون بوربون

در میان تمامی پرندگان، بوقلمون بوربون ازجمله پرندگان گوشتی است و وزن گیری خوبی دارد. وزن گیری بوقلمون بوربون به‌قدری زیاد است که وزن نهایی آن تا ۱۴ کیلوگرم نیز می‌رسد. جنس نر بوقلمون‌ها بور به ون در زمان بلوغ بین ۷ تا ۹ کیلو وزن دارد اما وزن جنس ماده کمتر بوده و چیزی در حدود ۴ تا ۵ کیلوگرم است. به دلیل وزن گیری بالای این پرنده فروش بوقلمون پرواری بوربون همواره جزو اولویت های پرورش‌دهندگان است.

خصوصیات بوقلمون بوربون

برای تمیز دادن بوقلمون بوربون از سایر نژادها باید از خصوصیات ظاهری و رفتاری این پرنده آگاهی داشته باشید. ازجمله خصوصیات بوقلمون بوربون می‌توان به خلق آرام آن اشاره کرد اما باید بدانید که بوقلمون بوربون پرنده‌ای پرسروصدا است که ایجاد صدای زیاد ازجمله نشانه‌های سلامت آن است. پرهای بوقلمون بوربون از طیف قهوه‌ای تا قرمز تیره است و در قسمت پایانی دم و بال‌ها به رنگ سفید است و پاهای این پرنده به رنگ زرد است.

پرورش بوقلمون پرواری بوربون

پرورش بوقلمون پرواری بوربون همواره جزو اولویت پرورش‌دهندگان است چرا به دلیل داشتن قیمت و ضریب تبدیل بالا سود فراوانی برای پرورش‌دهنده دارد. ازجمله دلایل دیگر محبوبیت این نژاد برای پرورش خلق‌وخوی آرام آن است که باعث می‌شود بتوان آنها را در فضای باز نیز پرورش داد اما باید توجه داشته باشید که در فصول سرد سال این پرنده باید در سالن نگهداری شود زیرا سرمای هوا باعث افزایش تلفات می‌شود. تعداد آبخوری‌ها و دان خوری ها باید به‌گونه‌ای باشد که تمام پرندگان به‌راحتی به آب و دانه دسترسی داشته باشند و برای این کار باهم درگیر نشوند. برای جلوگیری از خیس شدن بستر، کف بسترها را با خاک‌اره یا پوشال بپوشانید و هرچند روز یک‌بار آنها را تعویض کنید. در سالن‌ها حتماً از تهویه مناسب به‌منظور ورود هوای تازه و تخلیه گاز آمونیاک و هوای آلوده استفاده کنید. اگر تمامی نکات مربوطه را رعایت کنید پرورش و فروش بوقلمون پرواری بوربون می‌تواند سود خوبی برای شما داشته باشد.

پرورش بوقلمون پرواری بوربون

خرید بوقلمون پرواری بوربون

تا این قسمت از مقاله به دلایل و مزایای پرورش و فروش بوقلمون پرواری بوربون پرداختیم حال باید به این نکته بپردازیم که چرا خریداران باید خرید بوقلمون پرواری بوربون را به بقیه ترجیح دهند. این پرنده با داشتن گوشت لذیذتر نسبت به بقیه نژادها و نداشتن بوی نامطلوب توجه خریداران را به خود جلب می‌کند. شرکت آریا منتخب امکان خرید بهترین و باکیفیت‌ترین بوقلمون‌های پرواری بوربون را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با اطمینان و بدون هیچ‌گونه نگرانی خرید خود را انجام داده و به سود برسید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط