آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ حذفی یا پایان دوره با بررسی کیفیت گوشت آن در کشتارگاه از جمله خدمات تخصصی شرکت آریا منتخب می باشد.

مرغ تخمگذار به گله های مرغ لاین، اجداد و مادر (گوشتی– تخمگذار) گفته می شود که در پایان دوره بهره برداری اقتصادی به کشتارگاه حمل می شود. بهترین زمان تولید تخم مرغ از مرغ تخمگذار ۶ الی ۸ ماه می باشد که همزمان با افزایش سن، میزان تخمگذاری کاهش و در نتیجه به عنوان مرغ حذفی فروخته می شود.

فروش مرغ حذفی عمدتا در زمانی که مرغ ها به اصطلاح از روند تخم گذاری جدا شده یعنی زمانی که به سن دو سالگی می رسند و راندمان تخمگذاری آنها متوقف می شود، اتفاق میافتد و برای فروش اعلام می گردند.

مجموعه آریا منتخب با سابقه درخشان در خرید و فروش انواع طیور آماده خدمت گذاری به شما متقاضیان گرامی می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره پیش از خرید و آغاز این صنعت پر رونق با ما تماس بگیرید.

فروش مرغ حذفی

مرغ حذفی

یکی از سوالات متداول در رابطه با مرغ حذفی، روند کاهشی تخم گذاری و همچنین سن و قیمت آنها می باشد.

اما همانطور که در سطر های قبلی گفته شد، مرغ حذفی به مرغ هایی گفته می شود که به سن یک سال وهشت ماه الی دو سالگی رسیده و روند تخم گذاری آنها متوقف شده است که در نتیجه این مرغ ها عملا استفاده ی دیگری جز مصارف خوراکی نخواهند داشت پس از لیست تخم گذاران حذف و به لیست فروش مرغ  حذفی و یا مناسب برای کشتار افزوده می شوند. یا به تعریفی دیگر می توان گفت، در فرآیند پرورش اگر شاخص تولید در سن خاصی نتواند به استاندارد برسد، به جوجه هایی که حذف می شوند می پیوندند و به اختصاربه آنها جوجه حذف شده (مرغ حذفی) می گویند.

مرغ حذفی

قیمت مرغ حذفی

قیمت مرغ حذفی با توجه به اینکه در چه سنی و با چه شرایطی مورد نگهداری و مراقبت قرار گرفته است مشخص می شود. این مرغ ها معمولا با قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به مرغ هایی با سن کمتر برای فروش قرار میگیرند زیرا آنها دیگر استفاده و سود زیادی نداشته و این موضوع خود باعث کاهش قیمت و کم ارزش شمردن آنها می شود.

فروش مرغ حذفی بسته به فصل یا شرایط خاصی نیست بلکه برعکس تهیه آنها در هر فصل از سال در شرکت آریا منتخب امکان پذیر می باشد.

خصوصیات ظاهری مرغ حذفی

پرهای کم حجم، بی انرژی بودن، اختلاف رنگی نسبت به قبل، لاغر یا چاقی بیش از حد، وزن نا متعادل بین گله از خصوصیات ظاهری مرغ حذفی می باشد.تمامی این نشانه ها برای شناخت بهتر مرغ هایی است که راندمان تخمگذاری آنها متوقف شده و دیگر مناسب برای سرمایه گذاری  روی تخم آنها نمی باشد.

قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار

قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار با توجه به میزان اهمیت و مصرف جوجه ها تعیین می گردد.

روند تعیین قیمت و هزینه ی خوراک و طیوربسته به میزان عرضه و تقاضا در آن می باشد. هرچه تقاضا در خرید هر کالا بیشتر باشد قیمت آن افزایشی است.

مصرف خوراک طیور در سنین مختلف متفاوت است، هرچه سن بالاتر میزان مصرف خوراک نیز بیشتر خواهد شد.لازم به ذکر است که بدانید در سنین پایین تر خوراک مورد نیاز جوجه ها باید دارای بیشترین میزان پروتیین و غلات باشد تا توازن در وزنگیری و رشد متعارف آنها به هم نخورد.

پرورش مرغ حذفی

پرورش مرغ حذفی در صنعت طیور از آسان ترین مراحل پرورشی می باشد. مرغ حذفی، به مرغ هایی که زمان تخمگذاری آنها متوقف شده است و دیگر مناسب برای تخمگذاری نیستند گفته می شود. و این به معنای دریافت یک کار بسیار آسان است زیرا به مرغ ها به خوبی رسیدگی و مراقبت شده، وزن آنها متعارف بوده و مرحله تخمگذاری و مراقبت از آنها را پشت سر گذاشته است. افرادی که قصد پرورش مرغ حذفی را دارند باید بدانند که کار آنها فقط تمرکز در خرید و فروش مرغ حذفی می باشد.

اما قبل از هرچیزی شما باید بدانید که هدفتان از پرورش مرغ حذفی چیست؟مورد دیگری که باید در نظر بگیرید سرمایه گذاری روی آنها است که آیا این روند میتواند سود بهتری نسبت به پرورش طیور در سنین پایین تر برای شما داشته باشد یا خیر؟ در تمامی مراحل زندگی تعیین هدف در گام های نخستین در هر کارو حرفه ای باعث سرعت بخشیدن به روند و دست یابی به سود بهتر در آن می باشد.

پرورش مرغ حذفی

خرید مرغ حذفی

خرید مرغ حذفی از طریق سایت و مجموعه های پرورش طیور به راحتی امکان پذیر می باشد. همچنین شرکت آریا منتخب با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده ی ارائه خدمات درخرید و فروش مرغ حذفی می باشد.

قبل از انتخاب نژاد جوجه برای خرید مرغ حذفی، باید چند سوال از خود بپرسید.اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که هدف شما از این کارچیست؟ اگر فقط به فکر سود اکتسابی از فروش آنها هستید قبل از هرچیزی باید بالا و پایین شدن بازار و قیمت ها را مورد سنجش قرار دهید در غیر این صورت شما فط پول خود را صرف خریدی کرده اید که برای آینده آن هیچ برنامه ای نداشته اید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط