آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه بوقلمون نیکولاس که در سراسر جهان با عنوان عملکرد برتر شناخته شده توسط شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

جورج نیکلاس و همسرش چند ماه پس از ازدواجشان در سال ۱۹۳۸، یک مزرعه بوقلمون را در دو راک در حدود ۱۰ مایلی غرب پتالوما، کالیفرنیا راه اندازی کردند. مشخص شد که این ملک آلوده به بیماری بوده و برای بوقلمون ها مناسب نیست. آنها ملک را فروختند و به واینبورگ در گوشه جنوب شرقی سونوما نقل مکان کردند و مزرعه ای به مساحت ۱۷۵ هکتار به نام مزارع واینبورگ خریداری کردند. مزارع پرورش بوقلمون نیکلاس تاسیس شد. جورج نیکلاس ارتباط خود را با بوقلمون ها در سال ۱۹۳۱ در پروژه کشاورزان آینده آمریکا آغاز کرد که در نهایت عنوان اولین کشاورز ستاره کالیفرنیا را برای او به ارمغان آورد.

نیکلاس پس از سفر به نمایشگاه اورگان ترکیه در سال ۱۹۴۰ متوجه شد که روز بوقلمون استاندارد برنز شماره گذاری شده است. در همان سال جورج دوباره از اورگان بازدید کرد و ۶۰۰ بوقلمون برنزی سینه پهن بالغ BBB  ​​را خریداری نمود. آن‌ها BBB را از یک پرورش‌دهنده کانادایی جسی تروسل وارد گله‌های خود کرده بودند که وقتی او در انگلستان زندگی می‌کرد، نژادی به نام “جان بول” را برای تامین لرد روچیلد ایجاد کرده بود. این رابطه ۲۰ سال به طول انجامید اما هنگامی که به پایان رسید، تروسل به برادرش در بریتیش کلمبیا پیوست.

با بستن استخر ژنتیکی به مدت ۵ سال، سویه متمایز پرندگان نیکلاس ایجاد شد. در سال ۱۹۵۰ یک کارخانه جوجه کشی در مزرعه برای جوجه کشی از تخم های شجره تولید شده در این محل ساخته شد.

فروش جوجه بوقلمون نیکولاس

جوجه بوقلمون نیکولاس

جوجه بوقلمون نیکولاس در سال ۱۹۵۶ با برگرداندن این بوقلمون‌های سفید به خطوط برنزی تولید شد. اولین فروش تجاری این جوجه در سال ۱۹۵۹ آغاز شد. این انتقال از بوقلمون های برنزی به پر سفید در ایالات متحده آغاز شد. در سال ۱۹۶۰ مزرعه بوقلمون Roseburg در اورگان خریداری شد و خط نر برنز به نر صلیب برنز نیکلاس تبدیل شد و بعداً وقتی به پرهای سفید تبدیل شد شروع خط سفید نر برای کراس سفید شد و به بازار معرفی شد. در سال ۱۹۶۵٫ سال بعد یک کارخانه جوجه کشی در ریورساید درایو در سونوما ساخته شد که قرار بود به دفتر مرکزی برای فروش جوجه بوقلمون نیکولاس تبدیل شود.

یک پایگاه اروپایی در سال ۱۹۷۹ در اسکاتلند با نام Nicholas Europa Ltd برای خدمت به تجارت اروپایی در حال گسترش این شرکت تأسیس شد. این پرورش در اواخر دهه ۸۰ با معرفی دو خط ماده جدید ۳۰۰ و ۹۰۰، با خط ماده موجود با نام تجاری ۷۰۰ افزایش یافت. محصولات تجاری سنگین و فوق سنگین نیکلاس در سال ۱۹۷۹ توسط IBEC تصاحب شد که در آن زمان مالکیت Arbor Acres را نیز در اختیار داشت. تصاحب ادامه یافت و نیکلاس در نهایت بخشی از آویاژن در گروه Enrich Wesjohann شد.

جوجه بوقلمون نیکولاس

قیمت جوجه بوقلمون نیکولاس

قیمت جوجه بوقلمون نیکولاس توسط انجمن طیور و مزارعی که مادری اجداد این نژاد را دارند باتوجه به میزان تقاضا در بازار مشخص می‌شود. این نژاد دارای راندمان تبدیل خوراک عالی است. پرندگان قوی که در بسیاری از اقلیم ها و سیستم‌های مدیریتی سازگار می‌باشد. کشاورزان بهتر است رفتار بوقلمون را تماشا کنند، بشنوند و از آنها نحوه صحیح پرورش را یاد بگیرند. همچنین رشد و میزان مصرف خوراک آنها را روزانه پیگیری نمایید.
روزانه قیمت این محصول توسط واحد فروش جوجه بوقلمون نیکولاس در کلیه شبکه‌های اجتماعی و سایت شرکت اعلام می‌شود.

تفاوت جوجه بوقلمون نیکلاس و بیوتی

ما در اینجا به بررسی تفاوت جوجه بوقلمون نیکلاس و بیوتی تولیدی شرکت آویاژن، تامین کننده برتر جوجه‌های پرورش بوقلمون در سراسر جهان می‌پردازیم. این شرکت با ارائه سبد محصولات گسترده به مشتریان خود حق انتخاب می دهد. بوقلمون Aviagen که در بین پرورش دهندگان اولیه بوقلمون منحصر به فرد است، با برنامه های پرورش شجره نامه در ایالات متحده آمریکا و اروپا برنامه های متعدد پرورشی، منبع تامین جهانی و فرصتی برای به حداکثر رساندن بازده محصول جدید را فراهم می کند.

جوجه بوقلمون نیکلاس استاندارد قابل استفاده برای پرورش‌دهندگانی که نیاز به بوقلمون‌هایی با تولید گوشت بالا با کمترین هزینه دارند.

این پرنده در عملکرد گوشت، افزایش وزن و تبدیل خوراک برتر است. فروش جوجه بوقلمون نیکلاس بهترین بازده اقتصادی را هم برای عملیات تولید زنده و هم برای عملیات کشتار فراهم می کند.

جوجه بوقلمون بیوتی یک پرنده متعادل است و ترکیبی از استحکام، وزن و کارایی خوراک آن را به رهبر اروپا و مناسب برای بازار ایالات متحده و سراسر جهان تبدیل کرده است.

پرورش جوجه بوقلمون نیکولاس

پرورش جوجه بوقلمون نیکولاس طبق اصول استاندارد نگهداری از این پرنده باید انجام شود.

* شروع نوشیدن و تغذیه طیور در سنین یک روزه بسیار دشوار است. مقادیر کوچک انباشته خوراک باید به طور مساوی بر روی زمین در منطقه جوجه ریزی قرار گیرد. یک فیدر گرد کوچک (ظرفیت ۲۵ کیلوگرم) برای هر ۲۵ جوجه کافی است.

* نوشیدن آب برای طیور یک روزه اهمیت بیشتری دارد. تولید کننده باید جوجه‌ها را با فرو بردن منقار آنها در آب بلافاصله که روی زمین قرار می گیرند، به آب معرفی کند. هر فونت آب اتوماتیک کوچک برای ۵۰ جوجه مناسب است.

* با آویزان کردن نورافکن های ۱۰۰ واتی روشن روی این نواحی در ارتفاع ۱ متری از سطح بستر، جوجه ها را جذب آب کنید و تغذیه کنید. جوجه‌ها را می توان با قرار دادن خوراک در سینی های کوچک آلومینیومی نقره ای رنگ و با گذاشتن تیله های رنگی در آبخوری ها به خوردن تشویق کرد.

* دما برای جوجه های یک روزه باید حدود ۳۵ درجه سانتیگراد باشد، زیرا جوجه های یک روزه به گرمای زیادی نیاز دارند. این دما باید هر ۳ روز یکبار کاهش یابد تا به دمای ۲۱ درجه سانتیگراد برسد.

* جوجه‌ها را بهتر است در گروه‌های کوچک ترجیحاً تا ۲۵۰ عدد که توسط محیط‌های مولدین به ارتفاع ۵۰ سانتی‌متر جدا می‌شوند، پرورش دهید.

پرورش جوجه بوقلمون نیکولاس

خرید جوجه بوقلمون نیکولاس

خرید جوجه بوقلمون نیکولاس اصل از شرکت آریا منتخب که اجداد آن از شرکت آویاژن خریداری شده است شما را به هدف خود در تولید بوقلمون با عملکرد بالا نزدیک می‌کند. مجموعه گسترده نژادهای ما به مشتریان خود امکان انتخاب از بین طیف وسیعی از پرندگان پیشرو در بازار برای مطابقت با عملیات و نیازهای خاص آنها فراهم می کند.

فروش جوجه بوقلمون نیکولاس که از فناوری های نوآورانه استفاده می کند و خطوط ژنتیکی متنوعی را حفظ می کند تا بوقلمونی تولید شود که بهترین عملکرد را در طیف وسیعی از محیط ها ارائه می دهد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط