آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش غاز پرواری

فروش غاز پرواری با بالاترین راندمان تولید گوشت در سراسر کشور توسط شرکت آریا منتخب انجام می شود. این پرنده برای زندگی در بسیاری از مناطق مختلف در سراسر جهان سازگار شده است. اهلی کردن غازها یک شغل یا سرگرمی تا حدی رایج در مصر باستان، روم و یونان بود. غاز پرنده ای است که طی میلیون ها سال تکامل یافته و در نزدیکی رودخانه های آب شیرین، دریاچه ها، برکه ها و نهرهای اروپا، آسیا و آمریکای شمالی زندگی می کند. بیشتر گونه ها آب و هوای معتدل یا قطب شمال را ترجیح می دهند، اما گونه هاوایی یک استثنا آشکار است زیرا در آب و هوای گرمسیری زندگی می کند.

غاز پرنده ای است که به عنوان منادی زمستان و جزء مهمی از اصطلاحات و عبارات متعدد در فرهنگ بشری اثری ماندگار گذاشته است. فسیل هایی از این پرندگان پیدا شده است که قدمت آنها به حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون سال پیش می رسد. اصطلاح غاز می تواند نه تنها به خود پرنده، بلکه به طور خاص به ماده بالغ نیز اشاره کند. گاهی برای جلوگیری از سردرگمی به او مرغ می گویند. به طور کلی یک غاز نر بالغ را گندر می گویند.

 

غاز

غاز یکی از پرنده‌های شناور و زیبایی است که در بسیاری از مناطق جهان وجود دارد. غازها در انواع مختلفی وجود دارند، از جمله غاز کوچک و غاز سرسفید.

غازها عمدتاً به دلیل زیبایی و صدای دلنشینشان مورد علاقه عده زیادی قرار گرفته‌اند. همچنین، برای صید و گوشت گرفتن نیز استفاده می‌شوند. غازها به صورت گروهی زندگی می‌کنند و اغلب در سرزمین‌های آبی پرورش می‌یابند.

غازها علاوه بر اینکه در طبیعت زیست می‌کنند، در پارک‌ها و باغ‌ها نیز نگهداری می‌شوند. در این مکان‌ها غازها به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شناخته می‌شوند و بسیاری از افراد به دیدن آن‌ها می‌روند.

در نگهداری غازها نیز باید به مواردی مانند تغذیه، آب‌دهی و حفاظت از آن‌ها توجه کرد. همچنین، باید به دنبال بهبود شرایط زندگی غازها در محیط طبیعی نیز باشیم.

در نهایت، غازها به عنوان یکی از جذابیت‌های طبیعت شناخته شده‌اند و در صورت نگهداری و حفاظت از آن‌ها، می‌توانیم از زیبایی و جذابیت آن‌ها برای سال‌ها بهره‌مند شویم.

 

 

فروش غاز پرواری

پرورش غاز گوشتی

وقتی به دنبال پرورش غاز گوشتی هستید، بهترین نژاد غاز برای پرورش گوشت امبدن است. غازهای امبدن به سرعت رشد می کنند، معمولاً در دسترس، گوشتی و از آنجایی که تمام پرهایشان سفید است، کندن آنها آسان است. شما می توانید هر نژاد غازی را که انتخاب می کنید پرورش دهید و بخورید. غازهای گوشتی، بهترین نتایج را برای زمان و تلاش شما فراهم می نمایند. بهتر است روی غازهای خود پوشش چربی داشته باشید زیرا چربی طعم دهنده می‌باشد و پرندگان بدون چربی گوشت آبدار نخواهند داشت. چربی لاشه برای پختن گوشت لازم است چون گوشت را مرطوب نگه می‌دارد.

پرندگان بدون چربی مانند مرغ های تخمگذار باید در مایع پخته شوند، در غیر این صورت رشته ای می شوند. پرندگانی که قصد برشته کردن آنها را دارید باید چربی داشته باشند تا غاز برشته شده آبدار و خوش طعم را به شما بدهند. غازهایی که کند رشد می کنند و وزن بدنشان پایین تر است، گوشت یا چربی یک غاز کبابی را ندارند. برای پروش این غاز با واحد فروش غاز پرواری این شرکت تماس حاصل نمایید و اطلاعات پرورشی را بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

فروش جوجه غاز یک ماهه

 

پرورش غاز گوشتی

غاز تخمگذار

غاز تخمگذار معمولا در دو فصل زمستان و بهار تخمگذاری بالایی دارد. در حالیکه در بعضی فصول نمی توانید برای تامین تخم به آنها اعتماد کنید، کمیاب بودن تخم آنها می تواند آن را به یک غذای لذیذ تبدیل کند و آنها کمبود خود را با بزرگ بودن تخم، معادل دو تا سه تخم مرغ جبران می کنند. این پرندگان پیوندهای تک همسری مادام العمر را با یک شریک تشکیل می دهند. آنها با هم یک کلاچ تخم سفید (معمولاً ۱۰ تا بسته به گونه) در فصل تولید مثل بهار تولید می کنند. اگر یکی از پرندگان بمیرد، جفت بازمانده در همان فصل با پرنده دیگری جفت می شود.

 

هنگامی که تخم‌ها را می‌گذارد، ماده تنها مسئولیت جوجه‌کشی آن‌ها را بر عهده دارد، در حالی که غاز نر برای محافظت در برابر تهدیدها نگهبانی می‌دهد. جوجه غازی که از تخم با پرهای کرکی بیرون می‌آید، تقریباً بلافاصله می‌تواند از خود محافظت کند، اما در اولین تابستان زندگی خود تحت حمایت والدین باقی می‌ماند. طول عمر غازها حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است، اما شناخته شده است که حدود ۳۰ سال در سالن پرورشی زندگی می کنند.

خرید غاز پرواری

خرید غاز پرواری به دلیل جثه چاق، گردن باریک و نوک قوزدار که در انتهای دهان مخروطی می شود در شرکت آریا منتخب از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگرچه از نظر فیزیکی شبیه به قو نزدیک است، آنها معمولاً پرهای خاکستری یا سیاه را در سراسر بدن کوچکتر خود با منقار سیاه یا نارنجی نشان می دهند.

اصطلاح غاز خاکستری، سفید و سیاه به طور کلی به رنگ گردن و سر اشاره دارد (غاز سیاه یک علامت سفید اضافی در اطراف چانه نیز دارد). بزرگترین گونه غازهای کانادایی هستند که وزن آنها حدود ۷کیلوگرم و طول آنها به حدود ۹۰ سانتیمتر می رسد. جنس نر کمی بزرگتر از ماده است، اما جنس آن از نظر رنگ و ظاهر مشابه است. برای خرید و فروش غاز پرواری یا خرید در کلیه سنین با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط