آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ تخمگذار لوهمن به دلیل تولید تخم بالا و مصرف خوراک کمتر در مقایسه با رقبای خود، رکورد بالایی در مزارع را به خود اختصاص داده است.
مرغ لوهمن با منشا دورگ که از نژادهای رد آیلند قرمز و سفید راک پرورش داده شده است. این مرغ در حدود ۱۹ هفتگی شروع به تخمگذاری می کند و تا ۷۲ هفتگی (تولید یک ساله) تا ۳۲۰ تخم می دهد.
مرغ لوهمن پرهایی با رنگ کاراملی/قهوه ای دارد که در قسمت گردن و نوک دم کوتاه با پرهای سفید رنگی قابل مشاهده می باشد. پرندگان بسیار مقاوم با خلق و خوی دوستانه، عملکرد بالا، کیفیت خوب تخم مرغ، سطح بالای سازگاری و بازده تولید از عوامل مهمی می باشد که فروش مرغ تخمگذار لوهمن ترجیح داده می شود.

فروش مرغ تخمگذار لوهمن به صورت عمده در شرکت آریا منتخب پارسیان انجام می شود. اما حال سوال این است که اصلا مرغ لوهمن چه نژادی است؟ مرغ لوهمن در واقع مرغ اصیل آلمانی است که با اصلاح نژاد هم در دسته‌ی مرغ های بومی و هم دسته‌ی مرغ های صنعتی قرار میگیرد. اما رنگ تخم مرغ و پرهای این نژاد هردو شباهت بیشتری به مرغ های بومی دارند. به همین دلیل این نژاد را بیشتر جز دسته ی بومی و محلی می نامند.

 

 

مرغ لوهمن

مرغ لوهمن یک نژاد گوشتی از مرغان آبی می‌باشد که بومی منطقهٔ لوهمن در فرانسه است. این نژاد مرغی با بدنی بزرگ، قوی و قدرتمند است که باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین نژادهای گوشتی در جهان شناخته شود.

مرغان لوهمن عمدتاً در مزارع صنعتی تولید می‌شوند و به دلیل سرعت رشد بالا و بهره‌وری خوب، جزء محبوب‌ترین گوشت‌های سفره خانواده‌ها محسوب می‌شوند. گوشت مرغ لوهمن خیلی سفت و لذیذ است و بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌های غذایی از آن برای تهیه غذاهای گوشتی استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، مرغ لوهمن به دلیل ماندگاری بالایی که در یخچال دارد، برای استفاده در غذاهای فوری و سریع بسیار مناسب است. همچنین، از پوست آن می‌توان در تهیه سوپ‌های گوشتی استفاده کرد.

اگر به دنبال خرید گوشتی با کیفیت بالا و با طعمی لذیذ هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا به دنبال گوشت مرغ لوهمن بگردید.

 

فروش-مرغ-تخمگذار-لوهمن

مرغ تخمگذار لوهمن

در این بخش به موضوع مرغ تخمگذار لوهمن و نحوه ی نگهداری از آنها می پردازیم. اول از همه، بدون اینکه فراموش کنیم چیزی که داریم یک موجود زنده است. باید با مراقبت و توجه درست به آن غذا دهیم. نباید صرفاً کارایی و سود محوری در نظر گرفته شود. خوراکی هایی که آزمایش های مختلفی را پشت سر گذاشته اند و تحت کنترل دامپزشکی مصرف می شوند باید به گونه ای ترجیح داده شوند که سلامت جوجه ها را در اولویت قرار دهند. واکسیناسیون های لازم باید به طور صحیح و منظم انجام شود از آنجایی که این نژاد می تواند به سرعت بیمار شود و دچار استرس شود همیشه باید به طور مرتب پیگیری کنید و با علاقه به آن غذا دهید. اگر میخواهید در فروش مرغ تخمگذار لوهمن جز بهترین های این صنعت باشید میتوانید با مراقبت و توجه صحیح جوجه های بسیار پرباری از نظر تولید تخم داشته باشید و نتیجه ی مطلوبی از زحمات خود بدست آورید.

قیمت مرغ تخمگذار لوهمن قهوه ای

قیمت مرغ تخمگذار لوهمن قهوه ای و تمامی طیور به صورت روزانه درسایت و پیج های شرکت آریا منتخب پارسیان جهت اطلاع مرغداران و خریدارن محترم به روز رسانی میگردد. مرغ قهوه ای لوهمن با ساختار آرام و هماهنگ خود جلب توجه می کند. این نژاد مرغ به دلیل داشتن تخم های بزرگ و قهوه ای رنگ معروف است. آنها می توانند تقریباً سیصد تخم در سال بگذارند. مرغ قهوه ای لوهمن می تواند تا ده سال عمر کند. مصرف کم خوراک و تخم گذاری بیشتر در ترجیح این نژاد است.

از نظر خصوصیات ظاهری پرهای قهوه ای رنگ دارد اما برخی دارای پرهای سفید در گردن، سر و دم هستند. اندازه تخم مرغ آنها بزرگ است.

لوهمن اصل

برای شناخت بهتر لوهمن اصل ابتدا با ذکر چند ویژگی مثبت و توضیحاتی از مشخصات ظاهری این مرغ ها آغازمیکنیم. مرغ قهوه ای لوهمن نوعی مرغ است که بیشتر مورد علاقه تاجران مرغ است از جمله دلایل این امر: میزان تخمگذاری بالا _ مصرف خوراک کم _ هماهنگ و آرام بودن _ میزان تخمگذاری بالا. چنین ویژگی های مثبت مرغ لوهمان باعث افزایش محبوبیت این نژاد مرغ می شود.

عمر مرغ لوهمن

نگرانی اکثر افرادی که قصد پرورش نژاد لوهمن را دارند در مورد عمر مرغ لوهمن می باشد.

این مرغ قهوه ای رنگ می تواند تا ده سال عمر کند و این یک ویژگی خوب برای این نژاد محسوب می شود. اگرچه این مرغ به طور کلی دارای ویژگی های مثبتی است اما دارای ویژگی های منفی نیز می باشد این ویژگی های منفی عبارتند از: مقاومت در برابر بیماری خیلی زیاد نیست _ حساسیت به سرما_ نژادی است که در برابر استرس آسیب پذیر است_ با افزایش سن میزان تخمگذاری کاهش می یابد_، ویژگی های منفی که در بالا به آن اشاره کردیم، دلیل عدم ارجحیت مرغ لوهمن با وجود نادر بودن آن است.

پرورش مرغ تخمگذار لوهمن

اگر شما قصد دارید که در زمینه پرورش مرغ تخمگذار لوهمن  فعالیت خود را آغاز کنید ابتدا باید از میزان مصرف خوراک آنها، نحوه مراقبتی و نگهداری از این مرغ ها، بازارخرید و فروش مرغ تخمگذار لوهمن، تخمین میزان سود و ضرر در این حرفه و … آگاهی لازم را به دست آورید.

حال باید بدانید مرغ لوهمن نژادی است برای کسانی که می خواهند در مزرعه آنها را نگهداری کنند و طیور را رها کنند بسیار پربار نیز هستند. آنها در تمام فصول سال تخم گذاری می کند.

پرورش و نگهداری از جوجه ها کار ساده ای نیست برای این کار باید محل مناسب و درآمد مالی بالایی داشته باشید. مشخص کنید که چرا می خواهید جوجه پرورش دهید؟ مرغ قهوه ای لوهمن یک نژاد مرغ است که برای اهداف تخم مرغ استفاده می شود و جوجه های این نژاد مقاوم هستند. آنها فقط ازهوای سرد می توانند بیمار شوند اما این نادر است. مصرف خوراک کم است اما راندمان تخمگذاری بالایی دارند.

مراقب مکان نگهداری آنها باشید. مطمئن شوید که سایت مزرعه شما در شرایط خوب و خوبی قرار دارد همچنین به استانداردهای خوب محیطی که جوجه ها در آن قرار دارند، خوراک، ظروف آب و دمای محیط خوب توجه کنید.

خرید مرغ تخمگذار لوهمن

خرید مرغ تخمگذار لوهمن از اکثرمزارع، پرورش طیورو شرکت هایی که دارای نمایندگی فروش طیور هستند به صورت عمده امکان پذیر می باشد. اما برخی از مزارع هم وجود دارند که خرید و فروش مرغ تخمگذار لوهمن و دیگر نژادها در آنها به صورت خرد و عمده انجام می شود. مراقبت خوب از مرغ باعث افزایش کیفیت آنها می شود که شما باید این شرایط را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. اگر خواهان دستیابی به یک موفقیت کم نظیر در این حرفه هستید پس موارد و نکات را حتما مد نظر داشته و رعایت کنید تا فروش و دستیابی به سود برای شما آسان و مطلوب باشد.

شماره های تماس:

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط