آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ تخمگذار بونز

فروش مرغ تخمگذار بونز یا مرغ دورگ (حاصل تلاقی نژاد بومی ایران با نژادهای مرغ تخمگذار ولسامر هلندی) یکی از بهترین نمونه های مرغ های موجود در بازار می باشد.

پرورش این نژاد دو منظوره است، زیرا مرغ گلپایگانی هم برای تخمگذاری و هم مصرف گوشتی مناسب و  دارای سوددهی بالایی می باشد. این مرغ در وزن گیری سریع عمل کرده و با مصرف کمترین میزان دان وزن ایده آلی پیدا می کند پس در پرورش گوشتی مناسب می باشد.

یکی از مقرون به صرفه ترین نمونه از مرغ های تخمگذار بومی می باشد، زیرا معمولا تعداد تخم هایی که اینگونه از مرغ ها می گذارند، بسیار مناسب می باشد.

فروش مرغ تخمگذار بونز در تمامی فصول سال قابل دسترسی و ارایه به متقاضیان پرورش طیور صنعتی در شرکت آریا منتخب پارسیان می باشد.

مرغ های تخمگذار بونز در دسته ی مرغ های صنعتی قرار میگیرند. از ویژگی های ظاهری آنها  می توان به پرهای سفید رنگ  وتخت، تاج و ریش قرمز کمرنگ ، دارای وزن به طور میانگین یک کیلوگرم و پاهای زرد رنگ سه انگشتی منتهی به یک خارک اشاره کرد.

فروش مرغ تخمگذار بونز

مرغ تخمگذار بونز

مرغ تخمگذار بونز پرنده ای است با سودآوری بسیار بالا و خوب. معمولا به صورت پولت های نود روزه(نوجوان) دارای کیفیت وزنی بسیار عالی و همچنین دارنده تخم مرغ های نطفه دار مرغوب و با کیفت می باشد.

فروش مرغ تخمگذار بونز از طریق سایت های شرکت آریا منتخب به صورت عمده و با حداقل سفارش ۵۰۰ قطعه امکان پذیر می باشد.

این مرغ ها جزء کارآمدترین مرغ های جهان با قابلیت تولید ۴۲۰ عدد تخم مرغ در سال می باشد.

مرغ تخمگذار بونزدارای دوره ی رشد وزیست پذیری ۹۸درصدی هستند. درواقع به معنای این است که در ۵ هفتگی وزن آنها بین ۳۸۸ الی۴۰۸ گرم و در هفته هفدهم یا ۴ ماهگی وزن آنها بین ۱۴۷۶گرم الی ۱۵۵۲گرم و با مصرف خوراک ۵٫۹ کیلوگرم _ ۶٫۸کیلوگرم می باشد.

مرغ تخمگذار بونز

قیمت مرغ تخمگذار بونز

قیمت مرغ تخمگذار بونز با توجه به سنی که از میزان تخمگذاری مرغ گذشته است یا اینکه  قبل از پنج ماهگی هستند محاسبه می­شود. این مرغ ها جزء دسته صنعتی قرار دارند که در اواخر چهارماهگی یا آغاز پنج ماهگی شروع به تخمگذاری می کنند.

وزنگیری مرغ تخمگذار صنعتی

وزنگیری مرغ تخمگذار صنعتی نسبت به مرغ های بومی با توجه به شرایط مراقبتی و نگهداری آنها متفاوت است.

ارکان مهم در خرید و فروش مرغ تخمگذار بونز کسب اطلاعات جزیی در ارتباط با میزان وزن و تخم گذاری آنها می باشد.

این جوجه ها در سن پنج هفتگی به وزن میانگین بین ۳۹۰_۴۱۰گرم  میرسند. در هفته هفدهم به وزن۱۵۵۰گرم و در نود هفتگی به ۲۰۰۰گرم وزن هم می رسند. همچنین میانگین وزن  تخم مرغ های آنها ۶۳٫۳ گرم است.

بعد از ۱۶ هفته، رشد وزن بدن مرغ برای شروع خوب تولید بسیار مهم است. در این مدت از استرس غیر ضروری به پرندگان خودداری کنید. مرغ ها را قبل از هفته ۱۷ نگهداری کنید. قبل از شروع تولید، یک رژیم غذایی پیش‌آله بدهید، اما مطمئن شوید که پرندگان در تغذیه لایه‌ای هستند.

کاتالوگ مرغ تخمگذار بونز

کاتالوگ مرغ تخمگذار بونز شامل اطلاعاتی در ارتباط با مرغ،نحوه نگهداری، میزان مصرف خوراک و… می باشد. اما لازم است که کسانی که قصد پرورش مرغ های صنعتی را دارند، اطلاعاتی درباره ی تجهیزات پرورش، مکمل ویتامینی، اهمیت تهویه در سالن های پرورش طیو،دما و رطوبت، مدیریت آب اشامیدنی و همچنین زمان بندی برنامه های نوری نیز داشته باشند. به همبن دلیل ما در شرکت آریا منتخب پارسیان در فروش مرغ تخمگذار بونز راهنمایی و مشاوره قبل از خرید در این صنعت و همچنین پشیبانی بعد از آن را برای شما متقاضیان محترم به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته ایم.

پرورش مرغ تخمگذار بونز

مرغدارانی که قصد پرورش مرغ تخمگذار بونز را دارند باید بدانند که این حرفه هم مانند تمامی شغل های دیگر سختی و اصول خود را دارد که برای دستیابی به موفقیت در آن نیاز است که تمامی این موارد رعایت شود و  در نهایت به نتیجه مطلوب بهمراه سود بالا رسید.

لازم است بدانید برنامه روشنایی باید برای اهداف تولید، سیستم تولید، وضعیت گله و زمان اسکان شما مناسب باشد. به طور کلی گام به پایین باید به اندازه کافی آهسته باشد تا امکان رشد اولیه وزن بدن برای مرغ ها فراهم شود. هرچه به ۱۲ هفته نزدیکتر باشد و طول روز بیشتر شود، تأثیر آن بر بلوغ بیشتر است. اندازه تخم‌مرغ تحت‌تاثير وزن اوليه تخم‌مرغ است اما مي‌توان آن را به‌طور مؤثري با تغذيه كنترل كرد.

شما زمانی در فروش مرغ تخمگذار بونز موفق خواهید شد که در زمان بندی و برنامه های پرورش بهترین عملکرد را داشته باشید. به طور کلی میتوان گفت که دستیابی به بهترین و مطلوب ترین نتایج و سود در این صنعت در گرو رعایت برنامه و زمان بندی برای مصرف خوراک انتقال مکان برنامه نوری و… می باشد.

پرورش مرغ تخمگذار بونز

خرید مرغ تخمگذار بونز

خرید مرغ تخمگذار بونز برای پرورش دهندگان صرفه ی اقتصادی قابل توجهی دارد. با توجه به نوع وزن گیری و مصرف دان وهمچنین بازدهی بیشتر، این یک گزینه ی مناسب برای پرورش دهندگان است.

مرغ تخمگذار بونز هم مانند دیگر طیور برای رشد متعادل و وزن گیری نیاز به توجه و مراقبت های مخصوص به خود را دارد. شما باید بدانید که این مرغ ها برای رشد نیاز به مصرف یکسری مکمل های ویتامینی_معدنی دارند.

از مزایای مصرف این مکمل ها، جلوگیری از عوارض استرس و بیماری ها، جلوگیری از نرمی پوسته تخم مرغ، افزایش رشد و تولید تخم مرغ، عدم وجود لکه های خونی در زرده ی تخم مرغ، جلوگیری از پوکی استخوان و شکستگی پرها، درمان بی اشتهایی و ضعف، کاهش عوارض ناشی از استرس های مختلف به خصوص واکسیناسیون میتوان اشاره کرد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط