آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی تا یک ماهه عمدتا با قیمت های نسبتا مناسبی در اختیار پرورش دهندگان و خریداران قرار می گیرد.

همچنین مجموعه آریا منتخب با سابقه ی درخشان در زمینه فروش این طیور در لیست خود علاوه بر بوقلمون بیوتی، برنز و بوربون، انواع طیور گوشتی و تخمگذارهم قرار داده و خرید را برای تمامی متقاضیان با تنوع و کیفیت بسیار عالی آسان نموده است.

 

اصطلاح قیمت از مهم ترین ملاحظات تجاری به ویژه در مناقصات دولتی بوده است. قانون تدارکات عمومی به خریداران در فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی دستور می دهد که محصول/خدمات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنند.

فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی با وزن تقریبی ۵۰۰ الی ۶۰۰ گرم وسینه ای پهن،  پرهای سفید رنگ ، سری بدون پر که به رنگ صورتی و همچنین بازدهی تولید ۲به ۱ (هر۲کیلو خوراک مصرفی منجر به وزن گیری ۱ کیلویی گوشت می شود) شناخته شده است.

بوقلمون ها در سن ۷-۸ ماهگی شروع به تخمگذاری می کنند. هر فصل از سال تعداد ۳۰ عدد(البته در فصل بهار روند تخمگذاری متوقف می شود) و ماهانه ۱۰عدد تخم می گذارند

جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

قیمت جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

قیمت جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی طبق نرخ مصوب هرکشورو میزان عرضه و تقاضا به صورت روزانه محاسبه میگردد. اما قیمت تنها مورد مهمی که باید به آن توجه کنید نیست، تمامی مواردی که در بندهای زیر ذکر شده است نکاتی بسیارمهم برای صاحبان این عرصه میباشد زیرا سلامت هرکدام از جوجه ها رابطه ی مستقیمی با هزینه، قیمت و وزن آنها و در نتیجه بازدهی مطلوب در خرید و فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی دارد. موضوعات مهم تر دیگری مانند نحوه حفظ و نگهداری از جوجه بوقلمون ها وجود دارد که توجه به آنها خالی از لطف نیست. برای مثال فضای زندگی برای آنها از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت و رعایت اصول بهداشتی می باشد. مهم است که جوجه ها در یک فضای زندگی بدون بادکش با تهویه مناسب زندگی کنند. فضای زندگی آنها باید شامل بستری نرم یا چمن باشد. آنها را در قفس هایی با کف سیمی و سخت قرار ندهید، زیرا باعث آسیب جدی به پا میشود. هرگز از تراشه های چوب سدر استفاده نکنید زیرا می تواند باعث مشکلات تنفسی شدید شود.

قیمت جوجه بوقلمون ۱۵ روزه

قیمت جوجه بوقلمون ۱۵ روزه تا ۱ ماهه معمولا بسیار پایین تر ازدیگر سن هاست زیرا میزان مصرف خوراک آنها بسیار کم بوده و برای پرورش دهندگانی که مزارع آنها دارای مرتع باشد میتواند بسیار تاثیر گذار در کاهش هزینه های خوراک کمک کننده باشد. با توجه به توضیحات مطرح شده در بندهای قبل قیمت ها برای فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی، برنز و بوربون تقریبا در یک سطح بوده و از نظر اقتصادی به صرفه و دارای سود با بازدهی رو به افزایشی می باشد.

قیمت جوجه بوقلمون ۳۰ روزه

قیمت جوجه بوقلمون ۳۰ روزه هم در فروش دولتی و هم در بخش خصوصی با اختلاف بسیار کم امکان پذیر می باشد. این درحالی است که میزان عرضه و تقاضا در خرید و فروش جوجه در حالت معمول و متعادلی باشد در غیر این صورت با توجه به تقاضا با تعداد بسیار بالا  قیمت ها رو به افزایشی خواهد بود.

بوقلمون های ۳۰روزه به وزنی بین ۹۰۰ الی۱ کیلو گرم با بدنی پر از پرهای سفید رنگ نسبتا بلند   می باشند.

پرورش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

برای پرورش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی ابتدا باید به فکر فراهم کردن فضایی مناسب برای آنها باشید. محیطی با تهویه مناسب، کف پوشیده از چمن یا بستری نرم باشد که از بروز هرگونه آسیب احتمالی به پای جوجه ها جلوگیری شود. هرگز از تراشه ها استفاده نکنید زیرا می تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شدید برای جوجه ها شود. و در آخر، برای اطمینان از عدم لغزش سطح، می توانید از کشوهای لاستیکی روی زمین استفاده کنید.

اگر شما میخواهید که تمامی گله شما کاملا سالم و بدون نقص باشد باید به ارکان اصلی پرورش آنها توجه ویژه ای داشته باشید. این ارکان شامل شرایط نگهداری، خوراک در هردوره از پرورش، واکسینه کردن در زمان تعیین شده و … می باشد. قبل از اقدام به ورود به این صنعت پر رونق باید بازار و میزان سود اکتسابی از آن را مورد سنجش قرار دهید تا در این مسیر پر زحمت موفق و سربلند شوید و تا نظاره گرنتیجه تمام تلاش خود با کسب بالاترین میزان سود شوید.

پرورش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

خرید جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی

خرید جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی می تواند کار پیچیده و دشواری باشد چون انتخاب و تنوع های زیادی وجود دارد. اما برای خرید این جوجه ها لازم است که شناخت حداقل از این نژاد را داشته باشید تا کلاهبرداران این صنعت موفق به جایگزینی نژاد دیگر به جای بیوتی نشوند.

از خصوصیات ظاهری بوقلمون بیوتی می توان به سینه پهن و گوشتی، پرهای سفید رنگ و نرم، سر به رنگ قرمز روشن و نوک های باریک که تغلب به سمت پایین کشیده شده اند، می توان اشاره داشت.

خرید و فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین ارسال سریع به سراسر نقاط کشور از طریق سایت در شرکت آریا منتخب امکان پذیر می باشد. همچنین این شرکت جهت رفاه شما متقاضیان گرامی با مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی می باشد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط