آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ شیور نژاد کانادایی در شرکت آریا منتخب با هدف مرغ‌های مادر و تخم‌گذار کارآمد با تولید تخم مرغ برتر به مشتریان خود تحویل می‌دهیم.

جوجه مرغ شیور یکی از کارآمدترین جوجه‌های دنیا با مصرف خوراک کم است و انتخاب عالی برای تولیدکنندگان تخم مرغ تجاری است. مرغ شیور تعداد بالایی از تخم مرغ های مرغوب را تولید می کند که مناسب برای تخم مرغ های سفره و بازارهای فرآوری هستند. این مرغ با تولید تعداد زیادی تخم مرغ با کیفیت نگهداری شده، قابلیت زیست پذیری بالا و ضریب تبدیل غذایی عالی دارد.

بلوغ زودرس، تولید در اوج بالا و ماندگاری برجسته در تخمگذاری آنرا به مرغ سودآور واقعی تبدیل کرده است.

دونالد شیور کار برجسته خود را زمانی آغاز کرد که در اواسط دهه ۱۹۳۰ عملیات پرورش مرغ خود را در انتاریو کانادا تأسیس کرد.

در طول جنگ جهانی دوم او از طریق ایتالیا، فرانسه و سپس هلند در یک لشکر زرهی کانادایی جنگید و به درجه سرهنگ رسید.

پس از بازگشت به کانادا، او مزرعه خود را با استفاده از کمک هزینه محرومیت خود مجدداً تأسیس کرد و به تأسیس یک سازمان جهانی اصلاح نژاد پرداخت که گونه های لایه ای و جوجه های گوشتی بسیار سودآور را توزیع می کرد.

مرغ شیور خود را به عنوان یک مرغ سودآور در سراسر جهان ثابت کرد و زمانی که دونالد شیور کنار رفت، در سال ۱۹۸۵، سازمان او حدود ۲۰ درصد از بازار جهانی تخم مرغ را به خود اختصاص داد.

فروش جوجه مرغ شیور

جوجه مرغ شیور

جوجه مرغ شیور در بسیاری از محیط‌های مختلف و سالنهای پرورشی یک مرغ ایده‌آل برای هر دو بازار تخم‌مرغ و فرآوری تخم به خوبی عمل می‌کند. به دلیل ماندگاری بالا در تخم گذاری، برای برتری در چرخه های طولانی‌تر پرورش داده می شود.

انتخاب رژیم غذایی با توجه به عواملی مانند قیمت، نوع مواد تشکیل دهنده و آب و هوا تعیین خواهد شد. جوجه مرغ شیور می تواند عملکرد خوبی در طیف گسترده ای از تغذیه های مختلف داشته باشد، به شرطی که به درستی متعادل شوند.

دکتر شیور در طول زندگی حرفه ای خود استانداردهای شخصی بالایی را از نظر تلاش، اخلاق و توجه به افراد دیگر تعیین کرد. او به عنوان یکی از موفق ترین و کارآفرین ترین پرورش دهندگان نسل خود شناخته می شود. در سال ۲۰۱۵ از سوی پادشاه و ملکه هلند به دلیل مشارکت در آزادی هلند در ۷۰ سال پیش مورد تجلیل قرار گرفت.

فروش جوجه مرغ شیور در شرکت آریا منتخب با تضمین اصل بودن از طریق گرفتن تیتر خونی انجام می‌شود. 

جوجه مرغ شیور

قیمت جوجه مرغ شیور

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

وزن گیری جوجه مرغ شیور

وزن گیری جوجه مرغ شیور در بازه زمانی ۹۰ روزگی وزنی معادل ۷۵۰ گرم به توده بدنی مرغ اضافه می شود و پس از این سن وزنگیری به اوج می رسد. تخمگذاری این نژادها از ۱۵۰روزگی روزانه یک عدد شروع می شود، که در این سن خوراک باید از مش به پلت تغییر کند در غیر اینصورت گله وزن نمیگیرد و ثابت می ماند.

* وزنگیری مرغ قبل از سن ۹۰ روزگی به دلیل دریافت واکسنهای متنوع کند می باشد. 

* دمای نگهداری آنها از سن جوجه یکروزه ۳۷درجه سانتیگراد می باشد که روزانه ۲ درجه کم شده تا به ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد دمای محیطی ایده آل برای یک مرغ تخمگذار برسد.

واکسیناسیون جوجه مرغ شیور

انواع مختلفی از واکسیناسیون جوجه مرغ شیور موجود است. آشنایی با ویژگی های اساسی مربوط به پتانسیل حفاظتی، ایمنی، سهولت مصرف، هزینه نسبی، واکنش پذیری، سازگاری با سایر واکسن ها و غیره بسیار مهم است.

یک جوجه پس از تلقیح یک واکسن خاص، یا پس از قرار گرفتن در معرض یک عامل بیماری در مزرعه «ایمن» یا در برابر یک بیماری خاص مقاوم می‌شود. برنامه های واکسیناسیون باید برای ایمن سازی گله ها در برابر بیماری های مهم اقتصادی طراحی شود و در برابر عوامل بیماری که به طور بالقوه می توانند ایمنی مواد غذایی را به خطر بیندازند.

کل برنامه کنترل بیماری متکی بر برنامه های واکسیناسیون صحیح و به خوبی طراحی شده و امنیت زیستی، دامداری و تغذیه کافی است. در عین حال، واکسیناسیون ها باید در زمان ها یا سنینی انجام شوند که تأثیر مخرب آنها حداقل باشد و در زمان ها یا سنینی که می توان بهترین سود ممکن را از آنها به دست آورد.

بیشتر برنامه‌های واکسیناسیون برای ایمن‌سازی جوجه‌ها در برابر بیماری‌هایی که بر سیستم ایمنی تأثیر می‌گذارند، در نظر گرفته شده است. ایجاد تومور در جوجه ها؛ بر دستگاه تنفسی، ادراری یا تولید مثل تأثیر می گذارد. ایجاد بیماری در دستگاه روده؛ ایجاد عفونت های پوستی؛ نشان دهنده یک نگرانی در مواد غذایی جوجه است.

عوامل مؤثر بر مقدار تغذیه در جوجه های گوشتی

خرید جوجه مرغ شیور

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط