آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ تخمگذار صنعتی

فروش مرغ تخمگذار صنعتی در انواع نژادها در شرکت آریا منتخب پارسیان انجام می­شود. مرغ های صنعتی ،جوجه هایی مقاوم با درصد رشد بالا و همچنین عملکرد خوب در زمان تخمگذاری دارند. موارد مذکور جز اصلی ترین ارکان در خرید و فروش مرغ تخمگذار صنعتی می باشد.جوجه های ال اس ال جز دسته جوجه مرغ های صنعتی تخمگذار قرار دارند وحداقل میزان سفارش برای این جوجه ها بالای ۵۰۰ عدد می­باشد. تمامی این مرغ­ها در سنین مختلف و با مجوز مرغداری می­باشند.

فروش مرغ تخمگذار صنعتی

مرغ تخمگذار صنعتی

مرغ تخمگذار صنعتی در نژادهای، ال اس ال ، نیک چیک ، هایلاین،سوپرنیک،شیور و… موجود می‌باشد.

مرغ تخمگذار صنعتی درانواع سیستم های قفس باتری، سیستم های انبارو برد آزاد نگهداری می شوند. که طی تحقیقات انجام شده نتیجه این نوع نگهداری، نسبت تخم مرغ های تولید شده در سیستم های مختلف تخمگذار به صورت زیر بود است.

۴۸٪* از تخم مرغ ها در قفس باتری تولید می شوند

۴۸٪* از تخم مرغ ها در قفس باتری تولید می شوند  

۵۱%* در سیستمهای برد آزاد (که ۲% سیستمهای آلی بودند). 

قیمت مرغ تخمگذار سفید

قیمت مرغ تخمگذار سفید با پایه­ی ۹۰ روزه ۹۰هزار تومان هست، هرچقدر که سن مرغ بالا برود روزی هزار تومان برای قیمت دان خور مرغ حساب می­شود. با تمام این موارد لازم به ذکر است که قیمت مرغ همیشه به روز حساب می­گردد.

مرغ های تخمگذار سفید هم در نژادهای مختلفی پرورش داده می شوند. مرغ لگهورن، آنکونا، مینورکا، کره سیسیلی، کاتالانا، اندلسیف فیومی، لهستانی، هامبورگ و کالیفرنیاگری از نژادهای مرغ تخمگذار سفید رنگ و صنعتی می‌باشند. درتعیین قیمت مرغ تخمگذار سفید علاوه بر در نظر گرفتن میزان وزن گیری و راندمان تخمگذاری، کیفیت تخم مرغ ها با پوسته های قوی و محکم نیز درنظرگرفته می شود.کیفیت حرف اول خریداران برای تهیه ی هر کالایی که برای فروش گذاشته می شوداست.

قیمت مرغ تخمگذار صنعتی

قیمت مرغ تخمگذار صنعتی با توجه به سنی که از میزان تخمگذاری مرغ گذشته است محاسبه می­شود.

ارزش مرغ های تخمگذار با توجه به میزان راندمان تخمگذاری آنها تعیین میگردد. مرغ های تخمگذار صنعتی با راندمان بین ۲۲۰ الی ۳۲۰ عدد تخم در سال هستند.

در خرید و فروش طیور مهم ترین رکن برای تعیین قیمت در نظر گرفتن سلامت جسمی ، رعایت اصول بهداشتی ،نحوه نگهداری و شرایط مراقبتی ،وزن گیری،راندمان تخمگذاری و… می باشد.موارد مذکور جز بندهای در نظر گرفته شده برای تعیین قیمت مرغ تخمگذار صنعتی نیز می باشد.

پرورش مرغ تخمگذار صنعتی

پرورش مرغ تخمگذار صنعتی بیشتر در فضاهای سرپوشیده و کاملا تحت کنترل انجام می­شود. برای تولیدکنندگانی که عملیات تولید تخم‌مرغ را شروع می‌کنند، مهم است که بدانند چه تعداد تخم‌مرغ می‌تواند تولید شود و عوامل مختلفی که می‌توانند بر تولید تخم‌مرغ تأثیر بگذارند.

پرورش طیور را می توان به سه حوزه اصلی تقسیم کرد که عبارتند از:

پرورش تجاری_ پرورش دهکده/حیاط خلوت_ پرورش فانتزی/نمایشگاهی

هرکدام از سه حوزه پرورش مذکور دارای مراحل جداگانه ای هستند که مرغداران باتوجه به شرایط مالی و مکانی خود تصمیم به اقدام میگیرند.

قیمت مرغ تخمگذار سفید

بهترین نژاد مرغ تخمگذار صنعتی

مرغداران همیشه در جست و جوی بهترین نژاد مرغ تخمگذار صنعتی برای پرورش هستند، اما آنها ابتدا باید تفاوت میان مرغ تخمگذارمحلی و صنعتی را بررسی کرده و بعد اقدام به خرید کنند.

مرغ های تخمگذار صنعتی به علت راندمان تخم گذاری بالاتر و سن تخم گذاری کمتری که نسبت به مرغ های محلی دارند همیشه در الویت خریداران و پرورش دهنگان بوده اند

بهترین نژاد مرغ تخمگذار صنعتی

خرید مرغ تخمگذار صنعتی

خرید مرغ تخمگذار صنعتی در انواع نژادها در شرکت آریا منتخب پارسیان انجام می­شود.مرغ های تخمگذار صنعتی نژادهای مختلفی دارند که قیمت هر کدام با توجه به سن، وزن، راندمان تخمگذاری، رنگ و … تعیین میگردد.

در زیر فهرستی گنجانده شده است که در آن نژادها و گونه های اصلی مرغ که در برنامه های پرورش فعلی استفاده می شوند یا برای توسعه نژادهای مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند، در تولید حیوانات به تفصیل آمده است. توجه به نژادها و برتری هایی که هرکدام نسبت به یکدیگر دارند در خرید مرغ تخمگذار صنعتی به مرغداران کمک شایانی میکند.

لگهورن وایت: لگهورن ها دارای پوست زرد هستند، اگرچه تنها از یک واریته استفاده می شود، اما برخی از آنها را می توان در سن یک روزگی در انواع دیگر پر و بال جدا کرد.

قرمز رود آیلند: بدنی دراز و مکعب مانند، تاج ساده دارد و تخم های قهوه ای رنگ میگذارند. پوست آن زرد و پرهایش قرمز رنگ است که روی گردن ، پشت، دم و بال‌هایش پرهای سیاه رنگ است.

 

 

نیوهمپشایر: از رود آیلند قرمز تولید شد در یک فرآیند اصلاح نژادی که هدف آن تولید بالای تخم و قابلیت جوجه ریزی بالا بود. در طی این فرآیند، پرها سفیدتر شدند و پرهای قرمز روشن داشتند.

پلیموث راک سفید: گونه ای تک کاکل و پوست زرد است، پرهای سفید آن ویژگی است که به تولیدکنندگان و کارخانه های فرآوری مزیت می دهد.

کورنیش: این جوجه ها تاج نخودی دارند، تخم های قهوه ای می گذارند و پوست زرد دارند. تیپ بدنی آنها با بسیاری از خطوط دیگر بسیار متفاوت است. پاهایشان کوتاه، بدنشان پهن و سینه‌ها پهن و عضلانی است. اما تولید تخم آنها کم است و تخم های کوچک با قابلیت جوجه ریزی پایین می گذارند.

پلیموث راک بارادا: دارای پرهایی با نوارهای سیاه و سفید است که تجربه ای مایل به خاکستری را به پرنده می دهد. تاج ساده و پوست زرد دارد و تخم‌های قهوه‌ای می‌گذارند.

ساسکس کلیر: این یک خط از نوع گوشت است، عمدتا بریتانیایی با برخی از انواع، تنوع شفاف یکی از آنهایی است که محبوب است پرنده ای است پوست سفید تخم قهوه ای رنگ می گذارد و گوشت خوار خوبی است.

مرغ های تخمگذار صنعتی دارای تخم مرغ های سفید رنگ و مقاومی هستند. پرهای مرغ های صنعتی سفید رنگ هستند.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط