آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ تخمگذار نیک چیک یا مرغ دورگ (حاصل تلاقی نژاد بومی ایران با نژادهای مرغ تخمگذار ولسامر هلندی) یکی از بهترین نمونه های مرغ های موجود در بازار می باشد.

پرورش این نژاد دو منظوره است، زیرا مرغ گلپایگانی هم برای تخمگذاری و هم مصرف گوشتی مناسب و  دارای سوددهی بالایی می باشد. این مرغ در وزن گیری سریع عمل کرده و با مصرف کمترین میزان دان وزن ایده آلی پیدا می کند پس در پرورش گوشتی مناسب می باشد.

یکی از مقرون به صرفه ترین نمونه از مرغ های تخمگذار بومی می باشد، زیرا معمولا تعداد تخم هایی که اینگونه از مرغ ها می گذارند، بسیار مناسب می باشد.

فروش مرغ تخمگذار نیک چیک از طریق  سایت تمامی مجموعه هایی که در زمینه خرید و فروش انواع طیور فعالیت دارند امکان پذیر می باشد. شرکت آریا منتخب پارسیان بابیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع طیور تخمگذار صنعتی و بومی-محلی آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان گرامی می باشد.

 

نیک چیک

نیک چیک یک نژاد از مرغ‌های تخم‌گذار است که به دلیل تولید تخم با کیفیت بالا و همچنین رشد سریع برای پرورش تجاری مناسب است. این نوع از مرغ‌ها معمولاً در مزارع صنعتی و خانگی پرورش داده می‌شوند.

مرغ تخم‌گذار نیک چیک از نظر رنگ پوست، سفید و خاکستری است و قدرت تخم‌گذاری آن بسیار بالاست. همچنین، این نوع مرغ تخم‌گذار دارای وزن مناسبی برای پرورش تجاری است و می‌تواند به خوبی در شرایط مختلف زیستی و آب و هوایی رشد کند.

برای پرورش مرغ تخم‌گذار نیک چیک، باید شرایط مناسبی از جمله امکانات آب و هوایی، تغذیه مناسب و شرایط بهداشتی صحیح را برای آنها فراهم کرد. همچنین، به دلیل حساسیت این نوع مرغ‌ها به تغذیه نامناسب و شرایط نامناسب پرورش، پرورش آنها به دقت و با مراعات همه جزئیات باید صورت گیرد.

در نهایت، مرغ تخم‌گذار نیک چیک یکی از بهترین گزینه‌های پرورش مرغ تخم‌گذار برای کسانی است که به دنبال تولید تخم با کیفیت بالا و رشد سریع هستند. با این حال، قبل از شروع به پرورش این نوع از مرغ‌ها، بهتر است اطلاعات لازم در مورد نوع پرورش، شرایط مناسب و تغذیه صحیح آنها را کسب کنید.

 

فروش مرغ تخمگذار نیک چیک

مرغ تخمگذار نیک چیک

مرغ تخمگذار نیک چیک، در دسته مرغ های تخمگذار صنعتی و اصلاح نژاد شده قرار میگیرند. این مرغ ها معمولا با رنگ سفید وقهوه ای و مقاومت جسمانی در برابر انواع بیماری، مصرف خوراک کم و ظرفیت تولید تخم بالا و همچنین وزن گیری سریع دربازه زمانی کوتاه شناخته شده است.

البته لازم به ذکر است که فروش مرغ تخمگذار نیک چیک در دو رنگ  سفید و قهوه ای  در شرکت آریا منتخب پارسیان امکان پذیر می باشد.

همچنین میانگین راندمان تخمگذاری این مرغ ها بطور متوسط ۳۲۰_۳۴۰عدد تخم مرغ در سال می باشد که این خود یک مزیت برای خریداران است.

بطور کلی مرغ های صنعتی تخمگذار به مدت یکسال تولید دارند. همچنین آغاز دوره تخمگذاری در مرغ صنعتی از ۵٫۵الی۶ ماهگی می باشد.

مرغ تخمگذار نیک چیک

قیمت مرغ تخمگذار نیک چیک

قیمت مرغ تخمگذارنیک چیک با توجه به میزان عرضه و تقاضا برای پرورش این نژاد و همچنین با توجه به میزان مصرف خوراک و شرایط نگهداری و… محاسبه و تعیین می گردد.

اولین مرحله تخمگذاری این جوجه ها زمانی شروع می شود که جوجه ها به سن ۱۶-۱۸ هفتگی می رسند. البته درطیور رهاسازی، این فرآیند می تواند بین ۱۹-۲۰ هفته طول بکشد.

شما می توانید نژاد مرغ نیک چیک را با نژاد مرغ لوهمن به دلیل شباهت آن مقایسه کنید. خصوصیات و ظاهر کلی آنها به یکدیگر شباهت دارد. برای اطلاع ازقیمت ها و مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه آریا منتخب پارسیان تماس حاصل فرمایید.

مرغ تخمگذار سوپر نیک چیک

مرغ تخمگذار سوپر نیک چیک در واقع از بهترین های نژاد نیک چیک هستند. این مرغ ها به دلیل آرام بــودن گلــه ، پیــک تولیــد خــوب ، اســتمرار پیـک ، تولیـد تخـم مـرغ هـا بـا انـدازه و پوسـته ي خـوب و نهایتـاً تولیـد بالا  طرفداران زیادی برای خرید جهت پرورش داشته است.

شرکت آریا منتخب پارسیان  آمادگی لازم جهت فعالیت در خرید و فروش مرغ تخمگذار نیک چیک وانواع طیور تخمگذار، گوشتی، زینتی و… مشاوره جهت خرید و پشتیبانی بعد از آن و همچنین ارسال در کوتاه ترین زمان را دارد.

کاتالوگ مرغ تخمگذار نیک چیک

کاتالوگ مرغ تخمگذار نیک چیک شامل اطلاعاتی است که جهت استفاده مرغداران و پرورش دهندگان از مبتدی تا حرفه ای در ارتباط با مرغ، نحوه نگهداری، میزان مصرف خوراک و… همراه با تصاویری از تجهیزات مورد نیاز، محیط مناسب برای پرورش و… تهیه می شود. اما لازم است که کسانی که قصد پرورش مرغ های صنعتی را دارند، اطلاعاتی درباره ی تجهیزات پرورش، مکمل ویتامینی، اهمیت تهویه در سالن های پرورش طیور،دما و رطوبت، مدیریت آب اشامیدنی و همچنین زمان بندی برنامه های نوری نیز داشته باشند. به همین دلیل ما در شرکت آریا منتخب پارسیان در  قست فروش مرغ تخمگذار نیک چیک راهنمایی و مشاوره قبل از خرید در این صنعت و همچنین پشیبانی بعد از آن را برای شما متقاضیان محترم به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته ایم.

پرورش مرغ تخمگذار نیک چیک

شما مرغداران محترم از مبتدی تا حرفه ای بایدقبل از پرورش مرغ تخمگذار نیک چیک اطلاعاتی کامل و جامع از این صنعت کسب کنید که بتوانید در این زمینه در دسته موفق ترین و نام آوران ترین های این حرفه قرار بگیرید.

شما در ابتدا باید اطلاعاتی در ارتباط با بازار خرید و فروش مرغ تخمگذار نیک چیک، میزان مصارف خوراک و مکمل های پروتیینی_ معدنی، هزینه های مرتبط با تهیه تجهیزات و نگهداری و… کسب کرده و محاسبات خود را جهت اینکه از عهده ی هزینه های آن بر می آیید یا خیر و… انجام داده و بعد از آن وارد مرحله ی تهیه ی آنها و شروع حرفه ی خود می شوید.

در پرورش طیور، دسته بندی سنی همراه با مراقبت و نوع و میزان مصرف خوراکی همان دوره برای رسیدگی بهتر وهمچنین  جهت حفظ کنترل سلامت طیور تعیین شده است. همانطور که میدانید دوره پرورش ۱ روزه تا ۳ ماهگی را پولت می گویند. این دوره بسیار حساس و مهم می باشد که نیازمند مراقبت ویژه ای نیز هست. بعد از آن جوجه های۹۰-۱۰۰روزه را به سالنهای دارای قفس تخمگذاری منتقل می شوند. اما لازم بذکر است که در میان تمامی این توضیحات به روند واکیسناسیون جوجه ها نیز اشاره ی کوتاهی داشته باشیم. اکثر پرورش دهندگان با صرف نظراز تاریخ های واکیسنه شدن طیور تنها به فکردستیابی به سود و فروش جوجه و مرغ های خود هستند در صورتی که این خود یک عامل مهم در وارد شدن ضرر و زیان جبران ناپذیر به جوجه ها می باشد. پس با توجه به توضیحات داده شده لازم است که جوجه ها حتما در هر دوره واکیسنه شده و بعد از آن وارد بخش فروش شوند.

خرید مرغ تخمگذار نیک چیک

خرید مرغ تخمگذار نیک چیک از اکثرمزارع، پرورش طیورو شرکت هایی همانند مجموعه آریا منتخب پارسیان که دارای نمایندگی فروش طیورهستند به صورت عمده امکان پذیر می باشد. اما برخی از مزارع هم وجود دارند که خرید و فروش مرغ تخمگذار نیک چیک و دیگر نژادها در آنها به صورت خرد و عمده انجام می شود. مراقبت خوب از مرغ باعث افزایش کیفیت آنها می شود که شما باید این شرایط را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.

شماره های تماس:

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط