آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ هایلاین

فروش جوجه مرغ هایلاین با تخمگذاری عالی و سازگاری بالا با محیط در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود. این مرغ تخم‌گذار هیبریدی رفتاری راحت و دوستانه دارد. آنها در سن ۱۶ تا ۲۰ هفتگی زود بالغ می شوند و سالانه ۳۰۰ تخم به علاوه (دو سال اول) تولید می کنند. خود تخم مرغ ها دارای رنگ پوسته، استحکام، اندازه و کیفیت داخلی عالی هستند.

این پرندگان همچنین دارای نرخ تبدیل غذایی بالاتری هستند (چه مقدار خوراک باید بخورند تا یک تخم مرغ تولید کنند). اگرچه این میزان بالای تولید تخم‌مرغ به این معنی است که آنها نسبت به سایر جوجه‌ها به درصد بیشتری پروتئین نیاز دارند، پس روزانه باید به

تغذیه موثر برای مرغ های تخمگذار از مرحله پرورش پولت شروع می شود و بر پتانسیل عملکرد گله لایه ای تأثیر می گذارد. اگر ژنتیک پرندگان تخمگذار پایه و اساس ساختمان باشد، مرحله پرورش، ساخت و ساز واقعی است. اگر مرحله پرورش را درست انجام دهید، نیمی از راه را برای داشتن یک گله تخمگذار موفق طی کرده اید.

درست از روزی که جوجه‌های لایه‌ای در سالن پرورش قرار می‌گیرند باید دسترسی آسان به غذا و آب داشته باشند. تمام جوجه‌ها باید ۲۴ ساعت پس از استقرار در سالن پرورشی خود غذا داشته باشند.

فروش جوجه مرغ هایلاین

جوجه مرغ هایلاین

جوجه مرغ هایلاین از تلاقی دو یا چند نژاد خالص مختلف و گاهی بیشتر ایجاد می شود. این نژادهای مرغ از طریق انتخاب دقیق، علمی و مهندسی ژنتیک به منظور به حداکثر رساندن صفات مطلوب برای تولید تخم مرغ تجاری ایجاد می شوند.

هیبریدها درست رشد نمی کنند. اگر یک نر و یک ماده از یک نژاد هیبریدی جفت گیری کنند، جوجه ها دقیقاً مانند والدین خود بزرگ نمی شوند. استفاده از هیبریدها به جای نژادهای خالص مزایای زیادی دارد. از آنجایی که خطوط خونی بسیار متفاوت از والدین است، جوجه ها معمولاً بسیار مناسب و سالم هستند.

نسخه های مختلف هایلاین عمدتاً به دلیل توانایی های تخمگذار خود پرورش داده می شوند. محبوب ترین ها در آفریقای جنوبی، هایلاین سفید و هایلاین قهوه ای هستند. هایلاین سفید آرام است و به خوبی با شرایط مختلف سازگار است. او پرنده قوی و وزن بدن بالغ او ۲٫۲ کیلوگرم است. برای خرید این محصول با واحد فروش جوجه مرغ هایلاین شرکت آریا منتخب تماس بگیرید.

جوجه مرغ هایلاین

قیمت جوجه مرغ هایلاین

قیمت جوجه مرغ تخمگذار هایلاین براساس وزن و میزان تخمگذاری مشخص می‌شود. مرغ تخمگذار هایلاین متعادل ترین مرغ در جهان است. او بیش از ۳۵۵ تخم مرغ قهوه‌ای غنی تا ۸۰ هفتگی تولید می‌کند، به خوبی به اوج می‌رسد و تخمگذاری زودهنگام را با اندازه بهینه تخم‌گذاری آغاز می‌کند. این ویژگی‌ها همراه با خلق و خوی عالی، راندمان خوراک بی‌رقیب، بهترین کیفیت تخم‌مرغ داخلی در بازار و قابلیت زندگی بی‌نظیر و پوشش پر به تعادل کاملی برای سیستم‌های تولید غنی‌شده و جایگزین می‌دهد، که به معنای سود بیشتر برای تولید کننده مرغ می‌باشد. با عملکرد برتر و راندمان برتر جهان، این انتخاب عالی برای آینده سودآورتر است.

کاتالوگ جوجه مرغ هایلاین

کاتالوگ جوجه مرغ هایلاین در شرکت آریا منتخب تهیه شده است که در آن عوامل تاثیرگذار در پرورش همچون وزن‌گیری، واکسیناسیون و فرمول دان بصورت جامع ارائه شده است. برای تهیه این کاتالوگ با واحد فروش جوجه مرغ هایلاین این شرکت تماس حاصل نمایید یا فایل تصاویر این کاتالوگ را مشاهده نمایید.

 

وزن گیری جوجه مرغ هایلاین

وزن گیری جوجه مرغ هایلاین در بازه زمانی ۹۰ روزگی وزنی معادل ۸۰۰ گرم به توده بدنی مرغ اضافه می شود و پس از این سن وزنگیری به اوج می رسد. تخمگذاری این نژادها از ۱۵۰روزگی روزانه یک عدد شروع می شود، که در این سن خوراک باید از مش به پلت تغییر کند در غیر اینصورت گله وزن نمیگیرد و ثابت می ماند.

* وزنگیری مرغ قبل از سن ۹۰ روزگی به دلیل دریافت واکسنهای متنوع کند می باشد. 

* دمای نگهداری آنها از سن جوجه یکروزه ۳۷درجه سانتیگراد می باشد که روزانه ۲ درجه کم شده تا به ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد دمای محیطی ایده آل برای یک مرغ تخمگذار برسد.

وزن گیری جوجه مرغ تخمگذار هایلاین

واکسیناسیون جوجه مرغ هایلاین

واکسیناسیون جوجه مرغ هایلاین باید در شرایط و زمان مناسب انجام شود. برخی از بیماری ها بسیار گسترده هستند یا ریشه کن کردن آنها دشوار است و نیاز به یک برنامه واکسیناسیون معمول دارند. به طور کلی تمام جوجه مرغ های تخمگذار باید در برابر بیماری‌های مارک، نیوکاسل، برونشیت عفونی و بورس عفونی واکسینه شوند. یک برنامه واحد را نمی توان برای همه مناطق توصیه کرد. دستورالعمل های برچسب ارائه شده توسط سازنده واکسن را دنبال کنید. فقط از واکسن های تایید شده استفاده کنید. برای تعیین بهترین برنامه واکسیناسیون برای منطقه خود با دامپزشکان محلی مشورت کنید.

واحد فروش جوجه مرغ هایلاین شرکت آریا منتخب نیز آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می‌باشد.

خرید جوجه مرغ هایلاین

خرید جوجه مرغ هایلاین با بیش از ۳۷۰ تخم قهوه‌ای غنی تا ۸۰ هفتگی که در دهه ۹۰ به اوج خود می رسد و در عرض ۲۲ هفتگی شروع به تخم گذاری می کند، از شرکت آریا منتخب قابل سفارش می‌باشد. این ویژگی‌ها همراه با زیست‌پذیری عالی و خلق و خوی قوی و سازگار برای استفاده در سیستم‌های تولید جایگزین و فشرده می باشد. برای خرید و مشاوره در رابطه با این محصول با واحد فروش جوجه مرغ هایلاین تماس بگیرید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط