آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه اردک یکروزه

فروش جوجه اردک یکروزه

اردک سفید یا پکنی نمونه ای از اردک اهلی است که عمدتا برای بهره مندی از گوشت پرورش داده می شود. این اردک در سده نوزدهم میلادی از چین به آمریکا برده شد و هم اینک در سراسر جهان و د رهمه قاره ها پرورش داده می شود. 

 

یکی از مقرون به صرفه ترین نمونه از مرغ های تخمگذار بومی می باشد، زیرا معمولا تعداد تخم هایی که اینگونه از مرغ ها می گذارند، بسیار مناسب می باشد.

جوجه اردک

شرکت آریا منتخب پارسیان در فروش اردک های پکنی با عنوانین زیر سرآمد می باشد.

  1. جوجه اردک یکروزه، ده روزه، یک ماهه، دوماهه، پرواری

مزایای جوجه اردک یکروزه

شرایط نگهداری جوجه اردک

مرغ محلی از جمله گلپایگانی از نظر رشد مشکلی نداشته و در کلیه مناطق کشور براحتی پرورش داده می شود. فضای موردنیاز جهت پرورش مرغ محلی در مزرعه می باشد که به راحتی در محیط بچرخد ولی ممکن است این امکان در همه مناطق میسر نباشد و آنها در سوله های مخصوص نگهداری شوند. در این مواقع باید به شستشو و ضد عفونی کردن سالن پرورش مرغ دقت زیادی شود، تا احتمال بروز بیماری‌های مختلف از بین برود. واکسیناسیون مرغ گلپایگانی در مراحل اولیه رشد احتمال بروز بیماری های مختلف را کاهش داده و بدن مرغ را بسیار مقاوم می کند. برای تغذیه این مرغ بهتر است از دانه های ترکیبی که شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد استفاده نمود.

فروش جوجه یکروزه اردک
حداقل میزان سفارش ۵۰۰ عدد
کاتن ۸۰ عددی قیمت جوجه اردک یک روزه ، قیمت جوجه اردک پکنی فروشجوجه اردک پکنی یک روزه و یک ماه ارسال به سراسر نقاط کشور راه اندازی و نصب سالن تامین جیره و دان مشاوره رایگان در امر پرورش فروش دانخوری و ابخوری تضمین خرید بار پرواری شما فروش جوجه اردک پکنی… ارزانترین قیمت جوجه اردک یکروزه
ارسال به تمامی
ارسال به تمامی نقاط کشورفروش  جوجه یکروزه اردک قیمت جوجه اردک یک روزه ، قیمت فروش جوجه اردک یک روزهفروش جوجه اردک در نازل ترین قیمت ها جوجه اردک یک روزه (نژاد پکنی) فروش جوجه اردک یک روزه – قیمتباورنکردنی جوجه اردک یک روزه فروش جوجه اردک یک هفته ای فروش جوجه اردک دوهفته ای فروش جوجه اردک یکماهه فروش کلیه نژادهای جوجه های اردک با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ارسال به کلیه نقاط کشور فروش تجهیزات

محصولات مرتبط