آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:
 

نیمچه مرغ گلپایگانی اصلاح نژاد شده همانند مرغ گلپایگانی دو منظوره است، یعنی این نژاد هم برای تخمگذاری و هم مصرف گوشتی مناسب و دارای سوددهی بالایی می باشد. این مرغ در وزن گیری سریع عمل کرده و با مصرف کمترین میزان دان وزن ایده آلی پیدا می کند پس در پرورش گوشتی مناسب می باشد.

نیمچه مرغ گلپایگانی تولیدی شرکت آریامنتخب پارسیان تخم مرغ های بسیار درشتی تولید می کنند، از این نظر محبوبیت خاصی در بین مشتریان دارند. به همین دلیل مشکلی برای فروش تخم مرغ های تولید شده توسط این نژاد از مرغ های دورگ ندارند.

فروش نیمچه مرغ گلپایگانی با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و ارسال سریع به سراسر کشور در شرکت آریا منتخب پارسیان  انجام می شود. یکی از بهترین انتخاب ها برای پرورش، نیمچه مرغ گلپایگانی است. این نژاد از مرغ ها معمولا هم برای گوشتی و هم برای تخمگذاری مناسب می باشند. از این رو پرورش  نیمچه های این نژاد دو منظوره می باشد.

فروش نیمچه مرغ گلپایگانی در اکثر نقاط کشور به صورت عمده می باشد زیرا فروش خرد برای فروشندگان سود زیادی به همراه نخواهد داشت از این رو فروش آنها به صورت عمده و در تعداد بالای پانصد قطعه انجام می شود.

فروش نیمچه مرغ گلپایگانی

نیمچه مرغ گلپایگانی

نیمچه مرغ گلپایگانی درواقع به مرغ های سه ماهه گفته می شود اما در میان مرغداران جوجه مرغ یک ماهه الی چهار ماهه نیمچه مرغ شناخته شده است.

نگهداری و مراقبت از نیمچه مرغ گلپایگانی بسیار آسان اما با دقت بالا می باشد. اگر شما میخواهید که در فروش نیمچه مرغ گلپایگانی نام آورباشید باید جوجه های منحصر به فرد و با کیفیت تری نسبت به دیگر مرغداران برای فروش داشته باشید. کیفیت جوجه ها در گرو نگهداری و مراقبت ویژه و حفظ سلامت آنها همراه با رعایت اصول بهداشتی می باشد.

نیمچه مرغ گلپایگانی

نیمچه مرغ یعنی چه

برای افرادی که با پرروش طیور آشنایی زیادی ندارند همیشه جای سوالی هست که پولت و نیمچه مرغ یعنی چه؟و تفاوت آنها در چیست؟

 جوجه های یک ماهه تا قبل از تخمگذاری را نیمچه مرغ میگویند. اما این تعریفی است که در میان مرغداران جا افتاده است ولی در اصل به جوجه هایی که نصف سن یک مرغ (سه ماهه)را داشته باشند نیمچه گفته می شود و در واقع این تعریف جامعی از واژه ی نیمچه می باشد.

قیمت نیمچه مرغ گلپایگانی

قیمت نیمچه مرغ گلپایگانی و تمامی طیور به صورت روزانه درسایت شرکت آریا منتخب پارسیان جهت اطلاع مرغداران و خریدارن محترم به روز رسانی میگردد.  وزن نیمچه ها در این سن بین ۹۵۰گرم الی ۱ کیلوگرم می رسد. رشد و اسکلت بندی جوجه ها در سن سه ماهگی تکمیل می شود.

فروش نیمچه مرغ گلپایگانی همراه با قیمت و مشاوره ی رایگان برای متقاضیان این حرفه در سایت شرکت آریا منتخب پارسیان جهت رفاه و دسترسی شما متقاضیان گرامی قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که قیمت مرغ همیشه به روز و با توجه به سن و وزن آنها محاسبه میگردد.

نیمچه مرغ تخمگذار

نیمچه مرغ تخمگذار درواقع به مرغ پنج ماه و نیم الی شش ماهه گفته می شود که آماده برای اولین تخم مرغ خود هستند. مرغ های بومی با راندمان تخمگذاری۱۸۰ الی ۲۲۰ عدد تخم مرغ هایی با رنگ کرمی  در سال هستند.

طبق مطالب و تعاریف گفته شده، جوجه ها از یک ماهگی تا قبل از شروع اولین تخمگذاری نیمچه خوانده می شوند پس شما باید بدانید که هرکدام ازآنها در چه سنی با چه ویژگی و خصوصیاتی و همچنین با چه مقدار خوراکی به چه میزان وزنی می رسند.

قیمت نیمچه مرغ ۴ ماهه

وزن گیری و سن نزدیک به شروع تخمگذاری مرغ های بومی ارتباط مستقیمی بر قیمت نیمچه مرغ ۴ ماهه دارد. اکثر مرغ های تخمگذار در سن سی هفتگی به اوج تولید خود می رسند. البته لازم به ذکر است که بدانید تخم مرغ های اول احتمالا کوچک و با وزن کم تری هستند اما با گذشت زمان اندازه ی آنها افزایش میابد. نیمچه های چهارماهه با راندمان تولید تخم ۷۵ درصد و مصرف دان ۱۰۰ گرمی در دسته ی مرغ نژاد های تخمگذار می باشند و تمامی این موارد و موارد مذکوردر بند های قبل جز مهمترین ارکان قیمت گذاری در جوجه ها می باشد.

شما به عنوان یک پرورش دهنده طیوریا صاحب مزارع مرغداری و در واقع فروشنده در این حرفه باید بدانید که فروش نیمچه مرغ گلپایگانی به چه عواملی بستگی دارد و چه مواردی باعث افزایش سود دهی به شما می شود اما همانطور که قبلا هم گفته شد قبل از هر چیزی الویت شما باید سلامت جسم و توازن در وزن جوجه ها باشد. هرچه جوجه با کیفیت ترباشد، ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت.

قیمت نیمچه مرغ ۴ ماهه

خرید نیمچه مرغ گلپایگانی

اگرشما به عنوان یک خریدار برای خرید نیمچه مرغ گلپایگانی به سمت شرکت های عمده فروش و مزارع پرورش مرغ می روید قبل از آن باید مواردی را مدنظر خود گرفته باشید تا خرید با کیفیتی داشته باشید. ابتدا شما باید بدانید که وزن ایده آل برای نیمچه های تخمگذار چهار ماهه بین  ۲۰۰/۱ الی ۳۰۰/۱ کیلوگرم و برای جوجه های گوشتی و وزنی بین ۵۰۰/۱ الی ۶۰۰/۱ کیلو گرم می باشد. شناخت مرغ های بومی از ظاهر آنها از رنگ تیره‌‌ی پرها، پاهای نسبتا بلند و تاج  قرمز امکان پذیر است. همچنین رنگ تخم مرغ ، مرغ های بومی کرمی است.

برخی از پرورش دهندگان و پژوهش گران با هدف افزایش کیفیت و راندمان تولید طی تحقیقاتی تصمیم بر پیوند انواع نژادهای بومی داشته اند اما هنوز موفق به دستیابی به نتیجه ای مطلوب نشده اند. هدف آنها از این اقدامات علاوه بر افزایش کیفیت و راندمان تولید، ایجاد مسیری جدید جهت دستیابی به سود بهتر در خرید و فروش نیمچه مرغ گلپایگانی و همچنین ایجاد خط تولیدی متفاوت در این صنعت م یاشد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط