آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه غاز


فروش جوجه غاز در نژادهای یکروزه، هفت روزه، یک ماهه تا پرواری با بالاترین نرخ تبدیل پرورش در شرکت آریا منتخب پارسیان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

برای پرورش و فروش جوجه غاز اهلی، در ابتدای امر نیاز به یک فضای بزرگ ترجیحا با مرتع و علف دارید. لانه غاز‌ها باید بتواند آن‌ها را در زمستان گرم نگه دارد و در تابستان از گرما محافظت کند. غاز‌ها همچنین برای شنا به آب نیاز دارند، بنابراین داشتن استخر یا برکه ضروری است. اگر از یک استخر کوچک به عنوان منبع آب استفاده می‌کنید، باید روزانه تمیز شود. هر چند غاز‌ها برای پرورش نیازی به حوض ندارند، اما آن‌ها عاشق آب فراوان برای بازی و حمام کردن هستند. آن‌ها باید بعد از غذا سینوس‌های خود را تمیز کنند، اگر این کار را انجام ندهند، نمی‌توانند نفس بکشند.


زمانی که یک هکتار زمین خالی باشد. جوجه غاز به صرفه‌ترین گزینه برای پرورش طیور در نظر گرفته می‌شود. هزینه نگهداری آن‌ها به طور کلی ناچیز است زیرا به ندرت بیمار می‌شوند، علف می‌خورند و نیازی به پناهگاه گران قیمت ندارند. بنابراین، نگهداری و پرورش این پرندگان در مزرعه شما موفقیت محسوب می‌شود.

فروش جوجه غاز

قیمت جوجه غاز

در این مبحث می‌خواهیم قیمت جوجه غاز و هزینه نگهداری را مورد بررسی قرار دهیم. وجود نوسان در قیمت جوجه غاز امریست عادی، زیرا قیمت آن‌ها با توجه میزان تقاضا و نرخ مصوب بازار تعیین می‌شود.
غاز‌ها پرنده‌ای محبوب هستند و برای گوشت‌شان پرورش می‌یابند. محبوبیت فروش جوجه غاز به این دلیل است که بسیاری از مردم فقط دوست دارند این پرنده خوش تیپ را ببینند که در حیاط خلوت در حال دویدن است، زیرا آن‌ها برای چشم نواز و دلپذیر هستند. پرورش غاز‌ها اغلب به عنوان یک فرصت تجاری یا یک سرگرمی هم دیده می‌شوند. 
غاز‌ها زمانی شادتر می‌شوند که فضایی برای پرسه زدن در اطراف، هم نوعانی برای بازدید و مزرعه‌ای برای چرا وجود داشته باشد. ایجاد یک سوله کوچک برای محافظت از آن‌ها در برابر هوای خشن، گرم یا سرد ضروری است.

قیمت جوجه غاز

فروش جوجه غاز یک روزه

فروش جوجه غاز یکروزه در بازار روز پر رونق است. اصولا جوجه­‌های ماکیان را اغلب یکروزه خرید و فروش می­‌کنند زیرا در این زمان تلفات کمتری خواهند داشت و تا ۲۴ ساعت اول نیازی به آب و غذا ندارند در نتیجه هزینه کمتری برای پرورش‌دهنده دارد. اما به یاد داشته باشد که در اسرع وقت باید به آنها آب داده شود تا بدن آنها دچار کمبود نشود. همچنین در آب آنها می­توانید انواع مولتی ویتامین­ها و مکمل­های محلول در آب استفاده کنید.

غازهای اهلی به دلیل جثه بزرگ و حالت ایستاده خود واقعاً نمی توانند پرواز کنند، اگرچه در صورت لازم و مواقع ضروری می توانند چند متری از زمین بلند شوند و می توانند تا یک چهارم روز را در هوا بمانند.

قیمت جوجه غاز یک روزه

قیمت جوجه غاز یک­روزه مطابق عرف بازار تعیین می­‌شود. غازها زمانی که تنها یک روز از عمرشان می‌گذرد، قادرند در عمق نیم متری تا یک متر شیرجه بزنند و شنا کنند. جوجه غازها ۶ هفته طول می‌کشد تا به سنی برسند که پرواز ­کنند. فروش جوجه غاز در کلیه سنین با کمترین حاشیه سود در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

طول بال‌های غاز بیش از ۲۰۰ سانتی­متر است. این موضوع به آنها کمک می‌کند تا با سرعت متوسط ​​۵۰ کیلومتر در ساعت پرواز کنند. سرعت آنها در هنگام مهاجرت به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد همچنین میانگین طول عمر یک غاز بین ۲۰ تا ۳۰ سال است.

قیمت جوجه غاز یک روزه

قیمت جوجه غاز یکماهه

قیمت جوجه غاز یکماهه بسته به وزن و سن دقیق روزشمار غاز مشخص می‌­شود. افرادی که توانایی خرید یک جفت غاز بالغ را ندارند به سراغ گزینه اقتصادی می‌روند و به جای آن غازهایی که سن پایینتری دارند را خرید می‌کنند. آنها نه تنها از نظر قیمت بلکه از نظر هزینه نگهداری نیز ارزانتر هستند. شما می توانید پرندگان دیگر را نیز امتحان کنید، هزینه نگداری آنها از قو و اردک ارزانتر است. گوشت غاز منبع عالی ویتامین‌ها می‌باشد.
قیمت جوجه غاز یکماهه به نسبت اینکه گوشت آن یک منبع عالی آهن می­‌باشد بسیار کارآمد است. غاز و اردک هر دو دارای پوست بسیار ضخیم هستند و مقادیر زیادی چربی را در خود پنهان می‌کنند. در طی فرآیند پخت باید چربی از پرنده خارج شود. غاز که به درستی پخته شود، چرب نخواهد شد.

برخی از غازها ممکن است مانند یک سگ رفتار کنند، شما را دنبال کنند یا در آغوش بگیرند و به کاری که انجام می دهید بسیار علاقه‌مند باشند. در برخی مزارع نیز به خاطر صدای بلند و هوشیاری آنها به عنوان نگهبان مزرعه استفاده می­‌شوند. جالب است بندانید برخی نژادهای غاز هرگز یک چهره را فراموش نمی­‌کنند. انسان‌ها به ندرت مورد حمله غازها قرار می گیرند، آنها حیوانات بسیار قلمرویی هستند و اگر تصمیم به حمله به شما داشته باشند مطمئناً می توانند باعث آسیب شوند. غازها ممکن است گاز بگیرند یا ضربه بزنند یا از طریق بال‌های فوق‌العاده قوی‌شان گهگاه باعث آسیب جدی شوند.
برای اطلاع از قیمت روز و نحوه خرید با واحد فروش جوجه غاز شرکت آریا منتخب تماس بگیریید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط