آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی یا دورگ در سنین مختلف در شرکت آریا منتخب به منظور تولید تخم مرغ و گوشت انجام می‌شود. جوجه بومی به آرامی رشد نموده و اغلب از مرغهای یافت شده در هر قسمت از آسیا توسعه یافته اند.

جوجه مرغ بومی گلپایگانی مقاوم به بیماری می‌باشد و به راحتی با آب و هوای مختلف سازگار شده و تلفات کمی دارند. در تایلند، بخش مشخصی از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند گوشت مرغ بومی را به جای گوشت جوجه گوشتی بخورند، زیرا خوشمزه‌تر و جویدنی‌تر است. علاوه بر این، مطالعات نشان داده‌ که محتوای چربی این پرندگان بسیار کم و برای افراد مستعد ابتلا به بیماری‌های عروق کرونر قلب مفید می‌باشد.

این بررسی همچنین شواهدی را برای شاخص‌های بیشتر کیفیت گوشت مانند فیبرهای ماهیچه‌ای اکسیداتیو، محتوای کلاژن بالاتر (ارتقای جویدن ترجیحی)، محتوای بالا از برخی ترکیبات مرتبط با طعم و همچنین نسبت بالای چند چربی غیراشباع را شامل می‌شود.

فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی

مهمترین خصوصیات در فروش جوجه مرغ بومی مناسب

فروش جوجه گلپایگانی یکروزه

فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی یکروزه در شرکت آریا منتخب حداقل ۲۰۰ عدد سفارش‌گیری می‌شود. گوشت مرغ بومی نوعی گوشت سفید است که از نظر سلامتی انسان، گوشت پاره شده برتر محسوب می‌شود. در این کشور، سه نوع مختلف گوشت مرغ به نام‌های فروش جوجه گوشتی، دورگ‌ و نژادهای بومی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد. جوجه‌های گوشتی که به‌عنوان خطوط متفاوت از شرکت‌های پرورشی فروخته می‌شوند، دارای راندمان غذایی بالا، سرعت رشد بالا و همچنین نسبت گوشت بالایی از لاشه‌ها هستند. کشور ایران در بین کشورهای صادرکننده گوشت طیور رتبه پنجم جهان را دارد. نژادهای مرغ بومی ایرانی از نظر عملکرد رشد، بازدهی غذایی و عملکرد گوشت قابل رقابت با جوجه های گوشتی نیستند و بنابراین برای صادرات نیز جالب نیستند، اما در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند زیرا کیفیت گوشت به خصوص با گوشت جویدنی و خوش طعم با جوجه های گوشتی متفاوت است.
فروش جوجه گلپایگانی یکروزه
در صورت تمایل برای پرورش طیور مطالعه نمایید: فروش جوجه مرغ تخمگذار، فروش جوجه بوقلمون، فروش جوجه اردک، فروش جوجه گوشتی

قیمت جوجه یک روزه گلپایگانی

قیمت جوجه یک روزه گلپایگانی براساس مصوبه نرخ روز انجمن طیور تخمگذار تعیین می‌شود. این قیمت به میزان جوجه‌ریزی مرغداران سراسر کشور بستگی دارد، مسلما در صورت کمبود جوجه قیمت بالا می‌رود.

نژادهای دورگ معمولاً از تلاقی بین مرغ بومی و تخمگذار یا جوجه‌های گوشتی هستند. مزایای آنها این است که سرعت رشد، بازدهی خوراک و عملکرد گوشت بهتر از انواع مرغ بومی است، در عین حال برخی از خصوصیات گوشتی خاص نژادهای فعلی، مانند رنگ پوست زرد حفظ می شود. واحد فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی شرکت آریا منتخب آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات شما در پرورش را دارد.

قیمت جوجه مرغ محلی

قیمت جوجه مرغ محلی در بین نژادها نیز با روش‌هایی متفاوت انجام می‌شود، مانند جوجه‌های گوشتی که پس از ۴۰ روز پروار و با ۲٫۷ کیلوگرم وزن زنده کشتار می‌شوند. دورگ‌های کشتارگاهی پس از ۷۵ روز با ۱٫۶ کیلوگرم و جوجه‌های محلی پس از ۱۶۰ روز با ۱٫۴ کیلوگرم کشتار می‌شوند. جوجه محلی که در آن بیش از چند نژاد وجود دارد از نظر رنگ پر و پوست، ظاهر پر (با یا بدون گردن برهنه) و رنگ روشن یا تیره استخوان‌ها متفاوت هستند. یکی از دلایلی که گوشت مرغ محلی نگهداری می‌شود محتوای کلاژن بالا است که  باعث می‌شود گوشت در مقایسه با گوشت جوجه‌های گوشتی لطیف‌تر اما جویدنی کمتری داشته باشد.

قیمت جوجه محلی یک ماهه

قیمت جوجه محلی یک ماهه با وزن ۲۵۰ الی ۳۵۰ گرم به صورت کیلویی یا براساس تعداد درخواستی مشخص می‌شود. قابلیت کشتار این پرنده در سن ۲ ماهگی می‌باشد، میزان دان مصرفی در این سن روزانه ۲۰ گرم وعده اصلی است که در کنار آن میتوانید از خوراک متنوع دیگر نیز استفاده نمود. فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی یک ماهه به دلیل سن و وزن سبک قادر به حرکت سریع در بین پرورش دهندگان محبوبینت دارد.

ویژگی‌های فیبر عضلانی برای کیفیت گوشت از جمله رنگ، ظرفیت نگهداری آب و لطافت مهم هستند. به خوبی شناخته شده است که تعداد نهایی میوفیبر در جوجه‌ها قبل از جوجه‌ ریزی تعیین می‌شود. بنابراین هرگونه افزایش وزن عضلانی پس از جوجه ریزی به افزایش طول و قطر میوفیبرها بستگی دارد. تعداد میوفیبرها در بین نژادها بدون توجه به تغذیه و جنسیت متفاوت است و در طول رشد تا وزن بازار ثابت می‌ماند. واحد

قیمت جوجه محلی یک ماهه

قیمت جوجه دو ماهه گلپایان

قیمت جوجه دو ماهه گلپایان با وزن ۸۰۰ الی ۹۰۰ گرم به صورت کیلویی یا براساس تعداد درخواستی مشخص می‌شود. بهترین سن برای ارگانیک بودن مرغ دو ماهگی می‌باشد که در کشتارگاهها بیشتر برای مصارف رستورانی به صورت اکبرجوجه استفاده می‌شود.

ماهیچه سینه حاوی مقدار زیادی فیبرهای گلیکولیتیک سریع انقباض است که برای تولید ATP بر متابولیسم بی هوازی متکی است.  در مقابل گوشت پا عمدتاً شامل الیاف قرمز اکسیداتیو کند انقباض است که به عنوان رشته‌های ماهیچه‌ای شناخته می‌شوند. بنابراین تجمع اسید لاکتیک اغلب در عضلات سینه بیشتر از عضلات ساق پا می‌باشد. فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی به دلیل تعداد متفاوتی از الیاف ماهیچه‌ای مربوط به خطوط رشد سریع جوجه‌ها و سفت‌کننده گوشت دارای اهمیت است.

شرایط سالن برای ورود پس از فروش جوجه مرغ بومی

خرید جوجه مرغ بومی گلپایگانی

خرید جوجه مرغ بومی گلپایگانی از شرکت آریا منتخب در سنین و وزنهای مختلف با تماس و بصورت آنلاین قابل انجام است. واحد فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی در کلیه شبکه‌‌های اجتماعی فعال می‌باشد، روزانه قیمت کلیه ماکیان را برای شما ارسال و در صورت تمایل ثبت سفارش می‌نمایند.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳