آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش بوقلمون پرواری بیوتی

فروش بوقلمون پرواری بیوتی گونه ای قدیمی از بوقلمون های بومی با بالاترین کیفیت جهت کشتار در شرکت آریا منتخب عرضه می شود.
بوقلمون بیوتی یا وایت هلند گونه ای باستانی از بوقلمون های اهلی است که به خاطر پرهای سفیدش معروف است. منشأ آن در اروپا (احتمالا هلند یا اتریش) بود، جایی که جمعیت آن‌ها تمایل اولیه به پرندگان سفید را نشان دادند. بوقلمون های هلندی سفید با بلوغ زودتر از پرندگان تیره رنگ بسیار محبوب شدند و همچنین فاقد پرهای پین تیره بودند. ویژگی دوم در فروش بوقلمون بیوتی پرواری به برتری در بازار منجر شد، اگرچه پرندگان به اندازه بوقلمون سفید سینه پهن نبودند.
این پرنده با پرهای سفید برفی و سر قرمز مایل به آبی از نظر ظاهری چشمگیر است. ریش سیاه، منقار صورتی تا شاخ و گلو و ریش سفید مایل به صورتی است. پاها و انگشتان پا سفید مایل به صورتی است و چشم ها قهوه ای می باشند.

فروش بوقلمون پرواری بیوتی، برنز و بوربون و انواع طیور درتمامی سنین از یکروزه تا بالغ و کشتاری در این شرکت با سفارش به صورت آنلاین و حضوری همراه با ارسال فوری در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت امکان پذیر می‌باشد. بوقلمون های بیوتی یکروزه دارای وزن ۵۰۰ گرم بوده و زمانی که به بلوغ می رسند یا به اصطلاح پرواری می شوند به وزن میانگین بین ۱۰-۱۵ کیلوگرم می رسند.

فروش بوقلمون پرواری بیوتی

بوقلمون پرواری بیوتی

بوقلمون پرواری بیوتی عموما به بوقلمون های بالغ و با وزن بالایی گفته می شود که در واقع به سن بلوغ رسیده که در سن ۷-۸ ماهگی شروع به تخمگذاری می کنند.راندمان تخمگذاری آنها ماهانه به تعداد ۱۰ عدد می باشد که در هر فصل ۳۰ عدد تخم میگذارند. البته روند تخمگذاری بیوقلمون های بیوتی در فصل بهار متوقف می‌شود.

جهت فعالیت در حوزه خرید و فروش بوقلمون پرواری بیوتی لازم است در تشخیص نژاد بوقلمون ها تبهر داشته باشید.ظاهر یک بوقلمون وحشی نر بالغ به قدری متمایز است که نمی توان آن را اشتباه کرد. سر قرمز بدون پر با سطح ناهموار و همچنین لوب های قرمز زیر گلو و گردن در تضاد با درخشش تیره و فلزی پر است. دم دراز نیز قابل توجه است که نر در هنگام جریان یا در معرض خطر آن را به صورت بادبزن پخش می کند. بوقلمون های اهلی نیز سر و لوب قرمز طاس خود را حفظ کرده اند، اما رنگ پرهای آنها بسیار متنوع تر است و اغلب به شکل سفید نگهداری می شوند.

بوقلمون پرواری بیوتی

قیمت بوقلمون پرواری بیوتی

همانطور که مطلع هستید قیمت بوقلمون پرواری بیوتی با توجه به میزان عرضه و تقاضا کشور از سمت اتحادیه و اصناف مربوطه محاسبه و تعیین می گردد.

بوقلمون های پرواری مثل طیور دیگر دارای رژیم مخصوصی نیستند اما برخی از مواد معدنی و پروتیینی از قسمت های مهم خوراک آنها می باشد. آنها روی زمین به دنبال غذا میگردند، حشرات، عنکبوت و سایر بی مهره گان یا حتی جوندگان کوچک را میگیرند. همچنین به انواع توت، دانه ها و میوها علاقه دارند و از آنها نیز استفاده می کنند.

لازم به ذکر است جهت تعیین قیمت و فروش بوقلمون پرواری بیوتی در سنین مختلف میانگین از  وزن آنها در نر و ماده مطلع باشید. امروزه خروس های بوقلمون در ۵-۶ ماه به وزن ۲۲-۲۵ کیلوگرم می رسند، مرغ ها در ۵ ماه به ۱۳- ۱۴ کیلوکرم می رسند. با فرض وزن جوجه در حدود ۵۰ گرم، این امر منجر به افزایش ۴۰۰ برابری وزن در کمتر از نیمسال می شود.

جدول وزن گیری بوقلمون بیوتی

روند مصرف خوراک و میزان بازدهی برای رشد در غالبی به نام جدول وزن گیری بوقلمون بیوتی از یکروزه تا ۷۰روزه(دو ماه نیم ) جهت آموزش و رفاه شما متقاضیان محترم تهیه و تنظیم شده است.

بوقلمون بیوتی ۶ چیست

یکی از سوال های پرتکرارو همیشگی در ارتباط با انواع نژاد بوقلمون ها، بوقلمون بیوتی ۶ چیست؟ می باشد. بوقلمون های بیوتی در دسته بوقلمون های تخمگذار قرار دارند که در هرماه ۱۰ عدد و درهر فصل ۳۰ عدد تخم میگذارند.که البته همانطور که مطلع هستید در فصل بهار روند تخمگذاری متوقف می شود. بوقلمون بیوتی بومی مکزیک و آمریکای شمالی است و یکی از بزرگترین پرندگان مرغ است.

که حدود ۲۵۰۰ سال پیش اهلی شد و در اواخر قرن ۱۵ توسط دریانوردان اسپانیایی وارد اروپا شد.

این بوقلمون ها همیشه به دلیل گوشت کم چرب و کم کالری نگهداری می شود(با این حال، تا ۴۰ درصد از وزن بدن را می‌توان توسط عضله سینه‌ای که مصرف‌کننده می‌خواهد، اشغال کرد) با این حال، در ۴۰ سال گذشته، پرواربندی بوقلمون بسیار تشدید شده است. بوقلمون بیوتی در نتیجه روش های انتخاب مدرن، حیوانات برای افزایش سریع و در عین حال افزایش گوشت (به ویژه سینه) پرورش داده شدند

این در حالی است که آنها پس از ۱۶ هفته به وزن ۱۲ کیلوگرم می رسند، نژادهای سنگین مانند بیوتی ۶″ پس از ۲۰ هفته و با ۲۲ کیلوگرم “آماده کشتار” هستند.

پرورش بوقلمون پرواری بیوتی

اگر قصد پرورش بوقلمون پرواری بیوتی را دارید ابتدا باید به فکر فراهم کردن بستری مناسب برای نگهداری از آنها باشید. محیطی که دارای تهویه مناسب، کف حتما پوشیده شده از چمن یا یک بستر نرم باشد که از بروز هرگونه آسیب احتمالی به پای جوجه ها جلوگیری شود. توجه داشته باشید که هرگز از تراشه ها و براده ها استفاده نکنید که این عمل می تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شدید برای آنها شود. و در آخر، باید بدانید جهت اطمینان بیشتر از عدم لغزش در سطح، می توانید از کشوهای لاستیکی و از این قبیل روی زمین استفاده کنید.

مطالبات در مورد نگهداری و پرورش بوقلمون پرواری بیوتی وجود دارد که در این بخش به آنها می پردازیم:

بهبود شرایط دامداری در اسطبل های پرواربندی ضروری است. این شامل ایجاد فرصت‌های شغلی، ساختار اسطبل‌ها با سطوح بالاتر، تفکیک آن‌ها به مناطق فعالیت و استراحت، گزینه‌های عقب‌نشینی و فراهم کردن حمام‌های گرد و غبار است. برای این منظور، تراکم جوراب ساق بلند نیز باید به سمت پایین اصلاح شود.

همه اینها شاید بتواند درد و رنج بوقلمون های چاق کننده را کاهش دهد اما آن را از بین نبرد.

جایگزین‌های لاین‌های سنگین از شرکت‌های پرورش‌دهنده خارجی در دسترس است، که خطوط پرورش سبک و متوسط ​​را نیز ارائه می‌دهند، و البته در کشاورزی ارگانیک، که در آن هیبریدهای چاق‌کننده با رشد کندتر نگهداری می‌شوند.

پرورش بوقلمون پرواری بیوتی

خرید بوقلمون پرواری بیوتی

گوشت بوقلمون در دهه های اخیر سهم زیادی از تولید گوشت طیور را به خود اختصاص داده است به همین دلیل خرید بوقلمون پرواری بیوتی به دلیل بالا بودن میزان تقاضا روندی نسبتا آسان می باشد. شما میتوانید از طریق سایت یا شماره تماس های آریا منتخب جهت خرید و فروش بوقلمون پرواری بیوتی اقدام فرمایید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط