آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون همواره از طریق سایت و به صورت آنلاین و حضوری در شرکت آریا منتخب امکان پذیر است. قیمت هر محصول روزانه در تمامی سایت های تبلیغاتی بروزرسانی و در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌گیرد.

هدف از پرورش، روش های نگهداری، میزان خوراک مصرفی در هر دوره ی سنی، میانگین وزنی و… موضوعاتی هستند که پیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

نگهداری و پرورش جوجه بوقلمون های نژاد بوربون از یکروزه تا بلوغ نیازمند رعایت اصول و ارکانی است که در سطرهای بعد آنها را بررسی می‌نماییم.

فروش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

جوجه یک روزه بوقلمون بوربون با میانگین وزنی ۵۰۰ الی ۷۰۰ گرم برای فروش قرار میگیرند.

بوقلمون های نژاد بوربون با پر های قرمز مایل به قهوه ای که نوک پرهای آن به حاشیه سیاه و باریک ختم می شود. دم به صورت عرضی سفید با نوک آن قرمز است شناخته شده اند.

جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

قیمت جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

قیمت جوجه یکروزه بوقلمون بوربون به صورت روزانه از سمت اتحادیه و اصناف پرورش بوقلمون محاسبه و اعلام می گردد. جهت پرورش بوقلمون لازم است که با انواع نژاد های این جوجه ها آشنایی لازم را داشته باشید که بتوانید هدف خود را از پرورش و ورود به این صنعت تعیین و سپس اقدام کنید.

در خرید و فروش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون ابتدا باید از این جوجه ها شناخت لازم را داشته باشید. بوقلمون قرمز بوربون یک نژاد بوقلمون اهلی است که منشا آن ایالات متحده است. نژاد بوربون به دلیل ویژگی های مفیدی که به عنوان پرنده گوشتی داشتند انتخاب شدند. بوقلمون های قرمز بوربون پرندگان بزرگی هستند که ظاهر بسیار خوبی دارند. بال ها و دم دارای پوشش های شاه بلوطی است. دارای پرهای پرواز و دم سفید و پرهای قهوه ای تا قرمز تیره هستند. منقار بوقلمون قرمز بوربون در نوک شاخ روشن و در پایه تیره است.

وزن گیری بوقلمون بوربون در روزهای اولیه کمی آهسته و کند است زیرا جوجه ها هنوز به درستی قادر به یادگیری خوردن و آشامیدن خوراک و آب نشده و این روند کمی زمان بر است و نیاز به صبوری دارد.

برای افزایش وزن سریع، جوجه های گوشتی با مواد معدنی و ویتامین های ویژه تغذیه می شوند.

در هفته اول زندگی، آنها تا ۹ بار در روز، تا بزرگسالی – شش بار تغذیه می شوند.

لازم به ذکر است نحوه ی چگونگی وزن گیری جوجه ها را مورد بررسی قرار دهیم:

وزنگیری از چند روش امکان پذیر است اما امروزه کشاورزان مدرن از ترازوهای الکترونیکی استفاده می کنند، زیرا دقت بیشتری در خواندن دارند و استفاده از آنها راحت است. استفاده از دستگاه فنری کار سختی نیست، جوجه را باید در کیسه مخصوصی که سوراخ هایی برای سر و پاها دارد یا در جعبه ای که پرنده در آن وارونه است قرار داد در صورت نیاز به وزن کردن گروهی از پرندگان، از ترازو اعشاری استفاده می شود که می توانید قفسی را با تعداد افراد مورد نیاز روی آن قرار دهید.

خریدار بوقلمون بوربون

پرورش دهندگان معمولا حتی قبل از تولد جوجه بوقلمون های خود به دنبال خریدار بوقلمون بوربون هستند و اساسا این روش بسیار جوابگو بوده است زیراطبق برنامه و با تعداد مشخصی، جوجه ها را رزرو و در زمان مناسب با بروز ترین قیمت فروخته و به سود دلخواه می رسند.

پرورش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

پرورش جوجه یکروزه بوقلمون بوربون این روزها سرگرم کننده و بدیهی است که یک تجارت سودآور است اما سوال اینجاست که چگونه پرورش بوقلمون را شروع کنیم؟ ابتدا هدف کشاورزی بوقلمون خود را تعیین کنید.

این بسیار مهم است و مطمئناً اولین سؤالی است که باید از خود بپرسید. آیا امکانات کافی برای پرورش بوقلمون را دارید؟

آیا می توانید در فروش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون موفق باشید؟

مورد دیگری که باید اطلاعات کاملی از آن داشته باشید این است که آیا بوقلمون نژاد میدهد؟ شما باید در ارتباط با مراقبت از طیور آمادگی لازم را همراه با صبر فراوان داشته باشید.

پرورش بوقلمون شبیه پرورش جوجه است. نیازمند مراقبت های ویژه و مختص خود، احتیاط در مدیریت مصرف خوراک و….می باشند.

نژاد بوربون پرندگانی بسیار قوی و مقاوم، خلق و خوی مطیع، اما برخی از آنها می توانند گاها تهاجمی  شوند، البته این موضوع بسیار وابسته به انتخاب توسط پرورش دهنده هستند.

امروزه عمدتاً برای تولید گوشت پرورش داده می شوند به همین علت اکثر پرورش دهندگان به صورت روزانه از طروق مختلف در جست و جوی قیمت ها برای خرید و فروش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون و دیگر نژادها می باشند. با توجه به گرم بودن بازار خرید و فروش این جوجه ها و همچنین بالا بودن میزان عرضه و تقاضا شما بایدبدانید که اگر در دسته بهترین ها برای خود جایی نداشته باشید، موفق نخواهید بود پس همواره باید برنامه واکیسناسیون، مصرف خوراک، مکان مراقبتی و … را مورد توجه خود قرار دهید.

پرورش جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

خرید جوجه یک روزه بوقلمون بوربون

خرید جوجه یکروزه بوقلمون بوربون و دیگر نژادها و همچنین انواع طیور تخمگذار صنعتی و محلی، گوشتی، زینتی، بلدرچین، شترمرغ، کبک، غاز و اردک و …در تمامی سنین از یکروزه تا بالغ از طریق سایت و به صورت آنلاین در شرکت آریا منتخب همراه با ارسال سریع در کوتاه ترین زمان جهت رفاه شما متقاضیان گرامی امکان پذیر می باشد.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط