آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه

فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه با سن نزدیک به بهره‌وری و کمترین میزان مرگ و میر در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

شترمرغ بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین پرنده زنده است و مانند همه گونه‌هایی که به آن تعلق دارد، توانایی پرواز را از دست داده است. شترمرغ علیرغم اندازه، سریع ترین پرنده دونده است و به راحتی می تواند در مسافت های کوتاه به سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت برسد. پاهای بزرگ و قدرتمند آن به آن اجازه می دهد تا برای فرار از خطرات جهش های بزرگی انجام دهد و پایش با ۲ انگشت برای کاهش تماس با زمین و افزایش سرعت تکامل یافته و برای دویدن سازگار شده است.

ارتفاع قابل توجه آن به دلیل دیدگاه آن به عنوان نوعی «برج رصدی»، آن را به حیوانی مناسب برای زندگی در دشت تبدیل می کند. علاوه بر این نمای آن نیز بسیار حاد است و به آن اجازه می دهد تا فاصله ۳ کیلومتری را ببیند. چشم ها بسیار درشت و دارای مژه های بلندی هستند که از گرد و غبار محافظت می کنند. تخم شترمرغ بزرگترین تخم در جهان است و این تخم معادل ۲۴ تخم مرغ است. وزن آن حدود ۱٫۵ کیلوگرم، قطر ۲۰ سانتی متر و پوسته بسیار سخت و ضخیم است. شترمرغ برای استتار در دشت خمیده با گردن دراز شده است و این رفتار خاص احتمالاً باعث ایجاد این افسانه شده است که شترمرغ ها سر خود را در ماسه پنهان می کنند.

فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه

جوجه شترمرغ چهار ماهه

جوجه شترمرغ چهار ماهه با وزن تقریبی ۳۸ کیلوگرم به عنوان پرنده مقاوم در برابر بیماری و شرایط آب و هوایی مختلف شناخته می‌شود.

علاوه بر اندازه قابل توجه آن، چیزی که در ظاهر شترمرغ فوراً جلب توجه می کند، گردن بلند و حالت کمی کسل کننده آن است، با منقاری که شبیه منقار «دونالد داک» است.

در واقع این حیوان مطمئناً برای هوش نمی درخشد و تمایل دارد به کوچکترین محرک خارجی با ترس بیش از حد واکنش نشان دهد. چشمان آن بسیار بزرگ است که با مژه های ضخیم برجسته شده است که از حدقه چشم در برابر گرد و غبار و باد بیابان محافظت می کند. پاها فاقد پر هستند و این باعث می شود که در حین دویدن گرما جمع نشود.

برای دریافت اطلاعات پرورشی با واحد فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه این شرکت تماس حاصل نمایید.

جوجه شترمرغ چهار ماهه

قیمت جوجه شترمرغ چهار ماهه

قیمت جوجه شترمرغ چهار ماهه توسط پرورش دهندگان مادری این پرنده و میزان تقاضا برای این پرنده تعیین می‌شود.

شترمرغ دارای ۴ انگشت، دو انگشت در هر پا با یک انگشت بلندتر است که مجهز به یک ناخن صاف برای افزایش فنر در هنگام فرار سریع و دیگری کوتاهتر برای حفظ تعادل است. در هر گروه از شترمرغ ها (که نسبتاً بزرگ هستند) یک نظم سلسله مراتبی بسیار پیچیده وجود دارد، با یک نر غالب، یک ماده غالب و سایر ماده های تولید مثلی.

این پرنده تمام روز را در آزادی می گذراد و در جستجوی غذا زمین را نوک میزند.

هرازگاهی استراحت می کند تا نشسته و به آرامی با منقار خود را تمیز کند. قد و خلق و خوی ترسناک او باعث می شود که همیشه هوشیار باشد و در صورت خطر همیشه اولین کسی است که زنگ خطر را به صدا در می آورد و از ایمنی سایر حیوانات نیز محافظت می کند. آب را دوست دارد و به محض دیدن گودال، برکه یا آینه شنا نمی تواند در برابر وسوسه یک حمام خوب مقاومت کند.

وزن شترمرغ چهار ماهه

وزن شترمرغ در چهار ماهگی طبق جدول زیر تقریبا ۳۸+ کیلوگرم می‌باشد، که وزن آن با مصرف خوراک ۸۰۰ گرم در روز مقدار ۴۱۲ گرم افزایش می‌یابد.

شترمرغ در سن پرواری می تواند بین ۱۰۰ کیلوگرم تا ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشته باشد. برای در نظر گرفتن این موضوع، وزن یک شترمرغ نر بزرگ حدود دو برابر وزن معمولی نر انسان است.

ماده ها که به عنوان مرغ شناخته می شوند، معمولاً کمی کوچکتر از نرها هستند. اگرچه وزن آنها هنوز بیش از ۱۰۰ کیلوگرم است.

شترمرغ ها می توانند به ارتفاع خیره کننده ای در حدود ۲٫۷۴ متر برسند. این یک متر کاملتر از یک انسان معمولی و بیش از نیم متر از قاب متوسط بلندتر است.

بلند قدترین انسانی که تا به حال روی زمین راه رفته مردی به نام رابرت وادلو بود. او با قد باورنکردنی ۲٫۷ متر ایستاده بود، فقط کوتاهتر از یک شترمرغ لاغر بود.

فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه با وزن متناسب با سن پرنده و میزان خوراک لازم انجام می‌شود.

جدول وزنگیری شترمرغ

نحوه ارسال شترمرغ به کشتارگاه

شترمرغ ها تا اواسط دهه ۹۰ معمولاً در سن ۱۶-۱۴ ماهگی ذبح می شدند اما امروزه به دلیل مسائل اقتصادی و کارخانه ای این شترمرغ ها در سن ۱۴-۱۲ ماهگی ذبح می شوند. سن کشتار شترمرغ گردن آبی ۹-۱۲ ماه است.

نحوه ارسال شترمرغ به کشتارگاه به این صورت می‌باشد که آنها را یکی پس از دیگری داخل جعبه نگهدارنده شترمرغ می فرستند سپس با کشیدن کیسه پارچه ای جلوی چشمانشان تا در آرامش کامل استراحت کنند و در آنجا با برق بیهوش می شوند. سپس آنها را می کشند.

لازم به ذکر است که روش کشتار سال ها توسط موسسه حمایت از مصرف کننده در آلمان مورد آزمایش و تحقیق قرار گرفته است که بهترین آن به شوک الکتریکی معروف است.

در این روش شترمرغ به مدت شش ثانیه با جریان الکتریکی ۶۰۰ میلی آمپر بیهوش می شود و سپس در مدت ۲۰-۱۰ ثانیه با ایجاد شکاف در قفسه سینه، شریان اصلی قلب را بریده و آن را می کشند

پرورش جوجه شترمرغ چهار ماهه

پرورش جوجه شترمرغ چهار ماهه رفتار مشخصی را در این دوره از خود نشان می دهند،جفت گیری اولین بخش مهم در کل این فرآیند پرورش است. رفتارهای ناخوشایند شترمرغ ماده نشان دهنده آمادگی او برای جفت گیری است. مشخصه این امر این است که ماده با بالهای دراز در کنار بدن راه می رود و آنها را به آرامی تکان می دهد، سر خود را نزدیک زمین نگه می دارد و بی هدف به خاک نوک می زند.

نر در حال تولید مثل پرخاشگرتر از دو جنس است. رنگ منقار و ساق پا او از صورتی کم رنگ به قرمز تیره تغییر می کند، این برای کشاورزان نشانه ای است که پرندگان نر در حال آماده شدن برای فصل تولید مثل هستند. پرندگان مولد اندکی پس از این تغییر رنگ ساق پا در کمپ های پرورش قرار می گیرند.

پرورش جوجه شترمرغ چهار ماهه

خرید جوجه شترمرغ چهار ماهه

برای خرید جوجه شترمرغ چهار ماهه و مشاوره پرورشی رایگان در شرکت آریا منتخب با واحد فروش جوجه شترمرغ چهار ماهه این شرکت تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط