آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ تخمگذار

فروش جوجه مرغ تخمگذار یکروزه که به منظور پرورش مرغ تخمگذار تا ۳ ماهگی که به آن پولت گفته می شود، یکی از ماکیان با کیفیت شرکت آریا منتخب می باشد.
پرورش مرغ تخمگذار با توجه به اینکه پرورش دهنده بصورت روزانه به سوددهی رسیده در صورتیکه در پرورش مرغ گوشتی، باید ۶۰ روز وقت و هزینه صرف شود تا به سود برسد. 

فروش جوجه مرغ تخمگذار می‌تواند به منبع درآمد خوبی تبدیل شود اگر جوجه‌های باکیفیت و پرورش یافته داشته باشید و مایل باشید آنها را تا سن تخمگذاری بزرگ کنید و بفروشید. این جوجه نیاز افرادی را که زمان یا تجهیزاتی برای پرورش ندارند، اما می‌خواهند مرغ تخمگذار داشته باشند را برطرف می‌کند. اگرچه نگهداری از مرغ ها نسبتاً آسان است، اطلاعات مهمی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا آن مرغ‌ها را سالم نگه دارید و تخم مرغ تولید کنید. همچنین تنها داشتن تخم مرغ کافی نیست، بهتر است بهترین طعم و سالمترین تخم مرغ ها را داشته باشید.

فروش جوجه مرغ تخمگذار​

فروش انواع جوجه در شرکت آریا منتخب

جوجه مرغ بومی
جوجه مرغ ال اس ال
جوجه مرغ بومی
جوجه مرغ هایلاین
جوجه مرغ بومی
جوجه مرغ نیک چیک
جوجه مرغ بومی
جوجه مرغ شیور

قیمت جوجه مرغ تخم‌گذار

قیمت جوجه مرغ تخم‌گذار متغیر می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند جنسیت مرغ (معمولا ماده‌ها بیشتر از نرها قیمت دارند)، کمیاب بودن نژاد (نژادهای کمیاب هزینه بیشتری دارند) و اینکه آیا مرغ هیبریدی می‌باشد.
نژادهای معمولی مقرون به صرفه ترین هستند، اما برخی از جوجه ها می توانند بسیار گران قیمت باشند. به این ترتیب، کسانی که به دنبال هزینه کمتری برای جوجه های هستند باید به سمت نژادهایی صنعتی گرایش پیدا کنند. اینها برخی از رایج‌ترین و ارزان‌ترین نژادهای مرغ در سراسر کشور هستند.

مزایای جوجه مرغ تخمگذار

نکاتی برای انتخاب جوجه مرغ تخم‌گذار

قبل از هر تصمیمی، مطمئن شوید که اهداف تجاری خود را درک کرده اید. آیا قصد دارید کسب و کار خود را محدود به حیاط خلوت خود نگه دارید؟ آیا فقط چند جوجه تخمگذار برای خود و خانواده‌تان می‌خواهید؟ یا شاید برای رشد کسب و کارتان به چیزی پایدارتر آماده هستید؟

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید، مهم است که بدانید چه تعداد تخم‌مرغ می‌خواهید تولید کنید. تعداد تخم‌هایی که می‌خواهید پرندگان شما در طول یک هفته بگذارند می‌تواند تعیین کند که چه تعداد و چه نوع پرنده‌ای ممکن است بخواهید یا نیاز داشته باشید.

بسته به اندازه فضای باز یا مرغداری شما، یک نژاد مرغ کوچکتر ممکن است برای کسب و کار شما کاربردی‌تر باشد. بیشتر جوجه‌ها ترجیح می‌دهند که آزاد باشند، اما اگر فضای بیرونی به اندازه کافی بزرگ نباشد، ممکن است پرندگان شما ناراحت باشند و برخی از مشکلات بالقوه سلامتی را ایجاد کنند.

با کمال تعجب، نژادهای مختلف جوجه به ویژگی‌های خلق و خوی خاصی تمایل دارند. اگر قصد دارید بهترین جوجه‌های تخمگذار را برای گله حیاط خلوت خود انتخاب کنید، داشتن پرندگانی که طبیعت آرام و دوستانه دارند می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

در حالی که نژادهای میراثی در ابتدا تمایل به تخمگذاری کمتری دارند، در مدت زمان طولانی ‌ری بهتر می‌شوند. آنها همچنین به دلیل ذخایر چربی اضافه شده پرندگانی سنگین‌تر هستند. هیبریدها، تخمگذاری بیشتری خواهند داشت و تبدیل خوراک بهتری دارند، اما به طور کلی برای مدت کوتاه‌تری به خوبی می خوابند.

نکاتی برای انتخاب جوجه مرغ تخم‌گذار

فروش بهترین نژاد مرغ تخم‌گذار

هنگامی که از جامعه محلی و نهادهای حاکمیتی خود مجوز دریافت کردید، در موقعیت خوبی هستید که می‌خواهید کدام یک از بسیاری از نژادهای مرغ را پرورش دهید. فروش بهترین نژاد مرغ تخم‌گذار به عوامل مختلفی بستگی دارد همچون:

  • تولید تخم مرغ
  • سرسختی
  • اندازه پرنده (هم بزرگ و هم کوچک)
  • رنگ تخم مرغ
  • رفتار و اطاعت
  • پر و رنگ های عجیب و غریب
  • انعطاف پذیری هدف

تولید ممکن است به نظر یک کیفیت واضح در مرغ بومی به نظر برسد و یکی از معدود الزامات حداقلی ممکن را داشته باشد. اما مطمئناً مواردی وجود دارند که بهتر از سایر مرغ‌ها تخم‌گذاری می‌کنند و تصمیم‌گیری در مورد اهمیت آنها بستگی به نیاز تخم‌مرغ شما دارد. به عنوان مثال هدف بعضی از مرغداران در دسترس قرار دادن تخم مرغ با کیفیت در سراسر کشور است، بنابراین نیاز آنها به تخم مرغ بسیار زیاد است، به این معنی که این کیفیت را در اولویت قرار می دهند. بهترین نژادهای مرغ که به دلیل تخمگذاری در سراسر دنیا قابل اعتماد شناخته شده‌‌اند عبارتند از:

ال اس ال، هایلاین، نیک چیک، استرالوپس، لگهورن، بونز، شیور، اورپینگتون، قرمزهای رود آیلند

اثر تغذیه در سنین ابتدایی و فرآوری خوراک بر عملکرد جوجه‌های گوشتی

خرید جوجه مرغ تخم‌گذار

این روزها می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین سفارش داده تا برای شما ارسال شود، از خرید خواربار گرفته تا گیاهان یا خرید جوجه مرغ تخم‌گذار تا در سالن مرغداری دریافت نمایید. اگر قصد خرید یک گله جوجه مرغ تخم‌گذارها را دارید، به بررسی‌های ما در مورد جوجه کشی‌های آنلاین که جوجه های یک روزه را می فروشند نگاهی بیندازید. ما حتی همه آنها را پوشش نداده ایم، اما این لیست از بهترین جوجه کشی‌ها می تواند تمام خواسته شما برای پرورش مرغ را برآورده کند.تمام حداقل‌ها و اطلاعات نژاد منعکس کننده جوجه‌های تخم‌گذار و یک روزه است، اگرچه جوجه‌های گوشتی ممکن است از طریق برخی از هچری‌ها در دسترس باشند.

محصولات ما را به صورت آنلاین بررسی و خریداری کنید، یا در صورت داشتن هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط