آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه کبک یک ماهه

فروش جوجه کبک یک ماهه با بالاترین راندمان رشد بدون هرگونه بیماری در شرکت آریا منتخب پارسیان آماده ارسال به سراسر کشور می باشد.

جوجه-کبک-چوکار

شرکت آریا منتخب پارسیان در فروش کبک با نژاد چوکار در عناوین ذیل سرآمد می باشد.

مزایای جوجه کبک یک ماهه

شرایط نگهداری جوجه کبک

  • تغذیه
    کبکها پرندگان همه چیز خواری هستند که با توجه به مرحله زندگی و در دسترس بودن غذاها در زیستگاه خود عادات غذایی متفاوتی را اتخاذ می کنند.در سه هفته اول زندگی، آنها باید از دان مخصوص استفاده نمایند ولی بعد از این دوره زمانیکه پرندگان به سه هفته می رسند، بیشتر آنها گیاه خوار می شوند. بین ۹۰ تا ۹۵ درصد رژیم غذایی آنها باید از غذاهای گیاهی مانند میوه، برگ، دانه، ریشه و گل تشکیل شود. ۴ تا ۱۰ درصد باقیمانده باید شامل پروتئین هایی مانند حشرات و گلسنگ ها باشد. البته مهم است که به آنها غذاهای تازه بدهید تا سالم و تغذیه خوبی داشته باشند.
  • دمای محیط

    محیط ایده آل برای پرورش و تکثیر کبک دمای بین ۸۷٫۸ تا ۹۳٫۲ درجه فارنهایت می باشد. برای اینکار می توانید کل اتاق را گرم کنید یا از وسایلی مانند لامپ های حرارتی یا بخاری های فضا استفاده کنید. از سوی دیگر، پرندگان بالغ در دمای بین ۶۸ تا ۷۱٫۳ درجه فارنهایت بهتر زندگی می کنند.

  • بهداشت
    کبک ها به طور طبیعی حیوانات تمیزی هستند و عادت روزانه ای دارند که خود را در محیط طبیعی خود نظافت می کنند. این کار آنها را سالم نگه می دارد و انگل های احتمالی و میکروارگانیسم های مضر را دور نگه می دارد.

محصولات مرتبط