آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش مرغ تخمگذار شیور

فروش مرغ تخمگذار شیور یا مرغ دورگ (حاصل تلاقی نژاد بومی ایران با نژادهای مرغ تخمگذار ولسامر هلندی) یکی از بهترین نمونه های مرغ های موجود در بازار می باشد.

پرورش این نژاد دو منظوره است، زیرا مرغ گلپایگانی هم برای تخمگذاری و هم مصرف گوشتی مناسب و  دارای سوددهی بالایی می باشد. این مرغ در وزن گیری سریع عمل کرده و با مصرف کمترین میزان دان وزن ایده آلی پیدا می کند پس در پرورش گوشتی مناسب می باشد.

یکی از مقرون به صرفه ترین نمونه از مرغ های تخمگذار بومی می باشد، زیرا معمولا تعداد تخم هایی که اینگونه از مرغ ها می گذارند، بسیار مناسب می باشد.

 

فروش مرغ تخمگذار شیور از طریق  سایت شرکت ها و یا مراجعه به مزارع پرورش طیور و … امکان پذیر می باشد.شرکت آریا منتخب پارسیان بابیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع طیور تخمگذار صنعتی و بومی-محلی آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی می باشد.

فروش مرغ تخمگذار شیور

مرغ تخمگذار شیور

مرغ تخمگذار شیور، در دسته مرغ های تخمگذار صنعتی و اصلاح نژاد شده قرار میگیرند. این مرغ ها معمولا با رنگ سفید ومقاومت بالا در برابر بیماری، حداقل مصرف دان و تولید بالای تخم مرغ و همچنین وزن گیری سریع در مدت زمان کوتاهی شناخته شده است.

البته لازم به ذکر است که فروش مرغ تخمگذار شیور در سه رنگ  سفید، قهوه ای و سیاه در شرکت آریا منتخب پارسیان امکان پذیر می باشد.

میانگین مصرف خوراک این نژادها ۱۰۵گرم دان در روز می باشد و همچنین بین ۱۸_۱۰۰هفته زمان تخمگذاری آنها می باشد.

مرغ تخمگذار شیور

قیمت مرغ تخمگذار شیور

قیمت مرغ تخمگذارشیور با توجه به میزان عرضه و تقاضا برای پرورش این نژاد و همچنین بسته به عواملی چون میزان وزن، راندمان تخمگذاری در سال و…. تعیین میگردد.

مرغ تخمگذار شیوربا زیست پذیری ۹۴درصد در۱۴۰ روز ابتدایی زندگی خود به حداقل ۵۰ درصد تولید می رسد.

قیمت مرغ تخمگذار بالغ

قیمت مرغ تخمگذار بالغ بسته به نژاد بعد از ۲۰ هفته(۵ ماهگی) و زمانی که شروع به تخمگذاری میکنند محاسبه و تعیین می گردد. این مرغ ها به دلیل دردسر کمتر برای پرورش و همچنین دستیابی سریع تر به سوددهی در دسته محصولات پرفروش شرکت آریا منتخب پارسیان قرار دارند.

مرغ های بومی در سن ۵٫۵ _۶ ماهگی به بلوغ رسیده و آماده ی تخمگذاری می شوند، این درحالی است که مرغ های صنعتی درسن ۴٫۵_۵ ماهگی بالغ می شوند.

افرادی که قصد خرید و فروش مرغ تخمگذار شیور را دارند برای دستیابی به نتیجه بهتر مرغ های بالغ را انتخاب میکنند تا در کوتاه ترین زمان به سود مطلوبی برسند.در واقع این یک اقدام با یک تیر و چندنشان است، همزمان با خرید مرغ بالغ هم سریع تر به مرحله تولید و فروش تخم مرغ می رسند وهم هزینه خوراک کمتر می شود و دردسر های پرورش به حداقل می رسد.

میزان تخمگذاری مرغ شیور

میزان تخمگذاری مرغ شیور در ۳۶۵روز از سال برابر است با ۲۲۰_۳۲۰ عدد تخم مرغ. اما در خرید و فروش مرغ تخمگذار شیور نکاتی وجود دارند که باعث ترغیب در خرید یا عدم خرید این مرغ ها می شود، از جمله این نکات میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

علت عدم خرید مرغ بالغ ۵٫۵ ماهه معمولا مربوط به پیشنهاد از جانب شرکت ها می باشد. پیشنهاد فروشندگان، خرید مرغ های ۴ ماهه می باشد زیرا در هنگام جابجایی آنها در سن ۵ ماهگی امکان آسیب رسیدن به تخمدان و فولیکول های مرغ وجود دارد که باعث ایجاد تلفات زیاد هم می شود و در نتیجه راندمان تخمگذاری هم کاهش میابد.

خطر دیگر در جا بجایی ها، عدم تطبیق مرغ با محیط می باشد که باعث افزایش احتمالی تولک رفتن و تنش بالا می باشد پس در نتیجه تخمگذاری یک ماه به تعویق افتاده می شود.

دلیل دیگر برای پیشنهاد خرید سن ۴ ماهه این مرغ ها زمان تطبیق پذیری آنها در سن ۴ماهگی است که ۳هفته بدون آسیب زمان می برد.

پرورش مرغ تخمگذار شیور

پرورش مرغ تخمگذار شیور تحت شرایط ویژه و مناسب با کیفیت مراقبتی بالا امکان پذیر می باشد.

پرورش طیور در جامعه ای که به تغذیه پروتینی اهمیت زیادی می دهند یک شغل با درآمد و سود دهی بالا می باشد که علاوه بر آن میتوان به سود قابل توجهی که از تخم مرغ ها کسب می شود هم اشاره داشت.در خرید و فروش مرغ تخمگذار شیور شما می توانید به سود چشم گیری دست یابید. صنعت طیور به شما این اطمینان را خواهد داد که با حداقل سرمایه در زمان کوتاهی از طریق طیور و تخم آنها به درآمد مناسبی خواهید رسید.

همانطور که در بند های نخستین گفته شد، مرغ صنعتی تخمگذار شیورکه در رنگ سفید، قهوه ای و سیاه موجود می باشند در سن ۵_۶ ماهگی به بلوغ رسیده و آماده برای تخمگذاری با راندمان قابل توجهی می شوند.

پرورش مرغ تخمگذار شیور

خرید مرغ تخمگذار شیور

خرید مرغ تخمگذار شیور از راه های مختلف و بسیار آسانی همراه با مشاوره پیش از خرید و پشیبانی بعدازخرید در شرکت آریا منتخب پارسیان امکان پذیر می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت آریا منتخب پارسیان علاوه بر کسب اطلاعات و بررسی کامل صفر تا صد فروش مجموعه و همچنین روند پرورش طیور، اطلاعات و مشخصات آنها را مطالعه و مورد بررسی قرار دهید.

مرغ های تخمگذار شیور هم مانند دیگر طیور برای حفظ سلامتی و توازن در رشد نیازمند مراقبت های مخصوص به خود می باشد.

اگر می خواهید مرغ های تخمگذار پرورش دهید، تصمیم بگیرید که چه نوع مرغداری برای آنها نیاز دارید زیرا مکان نگهداری مرغ ها بسیار مهم است. بعد از آن باید به فکر تغذیه آنها باشید کلسیم و پروتیین از مواد مهمی هستند که جوجه ها برای رشد به آنها نیاز دارند.

باید چند درصدی هم برای احتمال مبتلا به بیماری را برای طیور خود در نظر بگیرید که در زمان وقوع، توانایی کنترل و درمان آنها را داشته باشید.اما بهترین روش مراقبت بهداشتی ازآنها این است که:۱_ هرگز پرندگان بالغ را به یک گله ثابت معرفی نکنید. ۲_ هرگز گونه های مختلف را در یک گله مخلوط نکنید. ۳_ بهداشت مناسب تجهیزات را تمرین کنید. ۴_ پرندگان را در یک منطقه حصاردار محدود کنید و تماس با پرندگان وحشی و شکارچیان را محدود کنید. ۵_ جوندگان، مگس ها و سایر حیوانات را از مرغداری دور نگه دارید و به آن غذا بدهید. ۶_ ماهانه انگل ها را بررسی کنید و در صورت لزوم درمان کنید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط