آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ نیک چیک یا مرغ دورگ (حاصل تلاقی نژاد بومی ایران با نژادهای مرغ تخمگذار ولسامر هلندی) یکی از بهترین نمونه مرغ‌های موجود در بازار می‌باشد.

جوجه مرغ نیک چیک به اوج تولید با ماندگاری عالی دست می یابد. اندازه تخم مرغ به سرعت رشد می کند و وزن مورد نظر زودتر به دست می آید. کیفیت تخم مرغ، چه داخلی و چه خارجی، در سراسر تولید برتر است. جوجه مرغ نیک چیک به خوبی به استراتژی های کنترل اندازه تخم مرغ پاسخ می دهد و در عین حال تعداد قابل توجهی از تخم مرغ های قابل فروش را با راندمان خوراک تولید می کند که باعث می شود تولیدکنندگان بازدهی سختی در بازار داشته باشند.  ژنتیک دانان آلمانی ۱۰ سال طول کشید تا جوجه هایی با نرخ بهره وری بالا را به دست آورند که در برابر بیماری های اصلی پرندگان مصون باشند.

عوامل موثر در فروش جوجه مرغ نیک چیک:

  • اوج بالا و تولید مداوم
  • راندمان خوراک عالی
  • خلق و خوی مطیع
  • تعداد تخم مرغ بالا و اندازه تخم مرغ قابل کنترل برای وزن اولیه بهینه شده است

 

فروش جوجه مرغ نیک چیک

جوجه مرغ نیک چیک

جوجه مرغ نیک چیک حاصل تلاش متخصصان ژنتیک و تحقیقات در H&N برای تولید مرغ تخمگذار با عملکرد عالی می‌باشد. این امر با یک روش انتخاب متعادل، با در نظر گرفتن بسیاری از صفات مانند میزان تولید تخم مرغ، قابلیت زنده ماندن، ارزش غذایی و کیفیت داخلی و خارجی تخم به دست آمد.

پتانسیل ژنتیکی با فراهم کردن خوراک، مدیریت و محیطی که برای دستیابی به عملکرد بهینه نیاز دارند. شیوه‌های مدیریتی را تشریح می‌کند که تجربه ثابت کرده است مهم هستند و به تولیدکنندگان با توصیه‌هایی برای دستیابی به بهترین نتایج کمک می‌کند. مدیریت خوب طیور کلید موفقیت در فروش جوجه مرغ نیک چیک از شرکت آریا منتخب می‌باشد.

مدیریت خوب پرندگان گاهی اوقات نیاز به کمی تلاش اضافی دارد، اما این کار سخت قطعا جبران خواهد شد. پیچیده نیست؛ صرفاً مستلزم توجه به جزئیات مزرعه و رفتار پرندگان، تصمیم گیری صحیح در طول عمر پرنده می‌باشد.

استرس مرغ مادر و به دنیا آوردن جوجه های ماده

قیمت جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک

قیمت جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک روزانه توسط اتحادیه طیور براساس موجودی بازار اعلام می‌شود. پوشش پر این پرنده یک شاخص کلیدی از وضعیت بدن مرغ است. اگر مرغ ها پرهای خود را از دست بدهند، ظرفیت عایق حرارتی آنها به طور جدی مختل می شود. این امر مستقیماً بر مصرف خوراک و نیازهای انرژی نگهداری تأثیر می گذارد. بنابراین به معنای افزایش هزینه های خوراک تولید است. پر کندن ضعیف نیز می تواند ناشی از استرس یا نوک زدن باشد. وضعیت پرها نیز نشانه ای است که نشان دهنده استرس یا نوک زدن است.

از دست دادن بیش از حد پر می تواند به دلایل مختلف باشد، عواملی از جمله:

  • تغذیه نامناسب
  • نوک زدن یا پرخاشگری اجتماعی
  • تراکم جوراب بلند
  • توزیع خوراک ضعیف
  • شرایط سخت مسکن
  • نظارت بر پر کندن می تواند به علائم مشکلات احتمالی ناشی از پرخاشگری، اختلالات تغذیه ای یا سایر مشکلات کمک کند.

وزن گیری جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک

وزن گیری مرغ تخمگذار نیک چیک و سوپر نیک چیک در بازه زمانی۹۰ روزگی وزنی معادل ۸۵۰ گرم به توده بدنی مرغ اضافه می شود و پس از این سن وزنگیری به اوج می رسد. این نژاد مطلوبترین وزن گیری را در ۹۰ روز اولیه زندگی نسبت به سایر نژادها دارا می باشد. تخمگذاری این نژادها از ۱۵۰روزگی روزانه یک عدد شروع می شود، که در این سن خوراک باید از مش به پلت تغییر کند در غیر اینصورت گله وزن نمیگیرد و ثابت می ماند.
* دمای نگهداری آنها از سن جوجه یکروزه ۳۷درجه سانتیگراد می باشد که روزانه ۲ درجه کم شده تا به ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد دمای محیطی ایده آل برای یک مرغ تخمگذار برسد.

واکسیناسیون جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک

واکسیناسیون جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک به عنوان یک دستورالعمل بسیار کلی در اکثر مزارع در سراسر جهان موردنیاز است. همچنین ممکن است به واکسیناسیون های اضافی برای کوکسیدیوز، اشرشیا کلی، و گونه های مختلف دیگر عوامل بیماری زا نیاز باشد. با این حال، این تصمیمات باید بر اساس مزرعه و پس از بررسی دقیق عوامل خطر درگیر اتخاذ شوند که شامل موارد زیر است، اما محدود به موارد زیر نیست:

قرار گرفتن در معرض بیماری، موقعیت جغرافیایی، واکسیناسیون و قرار گرفتن در معرض بیماری همسایه، مقررات شهری و عوامل بیماری زا بومی.

برای دریافت برنامه واکسیناسیون از دامپزشک محلی خود درخواست یک برنامه واکسن مناسب نمایید.

واکسیناسیون جوجه مرغ تخمگذار نیک چیک

خرید جوجه مرغ نیک چیک

با خرید جوجه مرغ نیک چیک از شرکت آریا منتخب می‌توانید از متخصصان مشاوره برای کار مستقیم با مشتریان در سراسر کشور استفاده نمایید. تیم ما متشکل از کارشناسان مجرب برای ارائه تخصص فنی در مورد مسائل بهداشتی، تغذیه و مدیریت گله در دسترس هستند. ماموریت ما این است که به همه مشتریان پشتیبانی لازم را ارائه دهیم تا بهترین گله پولت و تخمگذار را داشته باشیم. برای پشتیبانی فنی لطفاً با واحد فروش جوجه مرغ نیک چیک تماس بگیرید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط