آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ ال اس ال

فروش جوجه مرغ ال اس ال با بیش از ۵۰ سال سابقه تولید تخم مرغ بالا و پیشرو در سراسر جهان در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

این جوجه برای تولید مرغهایی با کارایی بالا برای تولید تخم مرغ پرورش می‌یابند. خطوط منبع به دقت برای ترکیب توانایی انتخاب شده‌اند.

هر گله یک سرمایه گذاری قابل توجه است. برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، شیوه‌های مدیریت خوب موردنیاز است. این مقاله حاوی توصیه‌های مدیریتی بر اساس تجربه جامع بین المللی است. شرایط محلی ممکن است برای دستیابی به نتایج بهینه نیاز به انطباق‌های خاصی از شیوه‌های مدیریت داشته باشد.
انتخاب ژنتیک در لاین‌های خالص یک فرآیند مداوم است تا اطمینان حاصل شود که لوهمن ال اس نیازهای بازار را برآورد نموده و بیشتر تولید می‌کنند.

کیفیت تخم مرغ در سطح مادری و تجاری به ترکیبی از پتانسیل ژنتیکی و عوامل غیر ژنتیکی (سلامت، تغذیه، نور، دما، کیفیت هوا، محیط فنی) بستگی دارد. کنترل متغیرهای غیر ژنتیکی به منظور کمک به پرندگان برای بیان پتانسیل ژنتیکی خود به صرفه است.

جوجه ها در هچری با توجه به ترجیحات مشتری با نهایت دقت واکسینه می شوند. با تجربه ای که در طول چندین نسل به دست آورده‌ایم، جوجه‌ها را در بهترین شرایط به مشتری تحویل می دهیم.

فروش جوجه مرغ ال اس ال

جوجه مرغ ال اس ال

جوجه مرغ ال اس ال با تعداد تخم مرغ بالا، تلفات کم و ضریب تبدیل غذایی بسیار بالا نه تنها رضایت مرغدار را فراهم می‌کند، بلکه از نظر اقتصادی نیز سودآور هستند. در کل دوره تولید یک ساله این نژاد، عملکرد بسیار خوب این جوجه نسبت به مازاد هزینه‌های خوراک برای تولید مرغ‌های ال اس ال در مقایسه با سایر نژادها بسیار اقتصادی می‌باشد.

در دهه های اخیر روش های پیشرفته به طور قابل توجهی کیفیت پرورش را بهبود بخشیده است. با توجه به توسعه سیستم‌های پردازش داده‌های الکترونیکی قدرتمند، این امکان فراهم شده است که تئوری انتخاب را به طور سیستماتیک در عمل اعمال کنیم. بنابراین ژنتیک کمی مدرن را به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

از همان ابتدا شرکت آریا منتخب از این تکنیک‌های جدید استفاده کرد بنابراین می‌تواند طیف گسترده ای از تجربه و دانش را ارائه دهد. یک تیم مجرب از متخصصان تضمین می‌کند، استفاده سریع از آخرین نتایج تحقیقات تقاضاهای در حال تغییر بازار می‌تواند فروش جوجه مرغ ال اس ال را به سرعت و به طور موثر برآورده کند.

 

مطالعه کنید» فروش مرغ تخمگذار ال اس ال

 

قیمت جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال

علاوه بر تعداد تخم مرغ، وزن تخم، راندمان غذا و وزن بدن مرغ‌ها نیز می تواند روی قیمت جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال تاثیرگذار باشد. به خصوص در بازارهایی که قیمت های سودآوری برای مرغهای مصرف شده به دست می‌آید، کسر ۱۰۰ گرم از وزن بدن می تواند تأثیر نامطلوبی بر موفقیت اقتصادی تولید کننده تخم مرغ داشته باشد. با توجه به کاهش مصرف خوراک ۵ تا ۷ گرم، لاین‌های تخمگذار وزن بدن کمتری دارند. این امر به ویژه در شرایط مسکن غیربهینه باید در نظر گرفته شود.

با این وجود، مدیریت خوب و کیفیت خوراک خوب ارائه شده و همچنین نتایج یک آزمایش میدانی نشان داده است که وقتی صحبت از زنده ماندن به میان می‌آید، نژاد ال اس ال از کیفیت بالایی برخوردار است. کشورهایی که نمی توانند نیازهای خود را به مواد خام برای خوراک پوشش دهند و در نتیجه مجبور به واردات خوراک هستند، می توانند با استفاده از خطوط تبدیل کننده خوراک کارآمدتر با بازار خوراک با قیمت بالا مقابله کنند.

قیمت جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال

کاتالوگ مرغ تخمگذار ال اس ال

کاتالوگ مرغ تخمگذار ال اس ال توسط شرکت آریا منتخب برای کمک به پرورش دهندگان در سراسر کشور منتشر شده است. شما نیز می‌توانید قسمتی از این کاتالوگ را در قسمت ذیل بررسی نمایید. مواردی همچون وزنگیری، واکسیناسیون و فرمول دان مرغ تخمگذار ال اس ال بصورت کامل توضیح داده شده است.
واحد فروش جوجه مرغ ال اس ال با خرید شما از این شرکت کاتالوگ پرورشی را برای شما ارسال می‌نماید.



وزن گیری جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال

وزن گیری جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال در بازه زمانی ۹۰روزگی وزنی معادل ۹۰۰ گرم به توده بدنی مرغ اضافه می شود و پس از این سن وزنگیری به اوج می رسد. این نژاد بالاترین وزن گیری را در ۹۰ روز اولیه زندگی نسبت به سایر نژادها دارا میباشد. تخمگذاری این نژادها از ۱۵۰روزگی روزانه بین یک تا دو عدد شروع می شود، که در این سن خوراک باید از مش به پلت تغییر کند در غیر اینصورت گله وزن نمیگیرد و ثابت می ماند. فروش جوجه مرغ ال اس ال با وزن ایده‌آل در کلیه سنین در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود.

* دمای نگهداری آنها از سن جوجه یکروزه ۳۷درجه سانتیگراد می باشد که روزانه ۲ درجه کم شده تا به ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد دمای محیطی ایده آل برای یک مرغ تخمگذار برسد.

واکسیناسیون جوجه مرغ تخمگذار ال اس ال

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خرید جوجه مرغ ال اس ال

خرید جوجه مرغ ال اس ال با مشخصات ظاهری زرد رنگ و در سنین تخمگذاری با پرهای به رنگ سفید و صاف انجام می‌شود. تحقیقات فشرده در آزمایشگاه دامپزشکی برای این پرنده، علاوه بر افزایش مقاومت در برابر بیماری ها از طریق ابزارهای ژنتیکی و اطمینان از سخت‌ترین شرایط بهداشتی کیفیت این محصول تضمین می‌شود. واحد فروش جوجه مرغ ال اس ال مشاوره تخصصی در مورد تمام مسائل مربوط به خوراک، تغذیه و خدمات فنی ارائه می‌دهد. سود حاصل از این تخصص گسترده را در تمام جنبه‌های مدیریت طیور استفاده نمایید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

محصولات مرتبط

*
*

3 × 1 =