آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه اردك

فروش جوجه اردك پکنی یک پیشنهاد عالی برای تولید گوشت از طرف شرکت آریا منتخب برای پرورش‌دهندگان می‌باشد. این اردك سنگین‌ترین اردك و نژاد اصلی است که توسط تولیدکنندگان تجاری پرورش می‌یابد. در واقع ۹۵ درصد از گوشت اردك مصرفی در ایالات متحده پکن می‌باشد.

یکی از دلایلی که صنعت اردك تجاری در اطراف پکن (Pekins) ساخته شده این است که آنها به سرعت رشد نموده و به وزن سنگین می‌رسند و لایه‌های تخم نسبتاً پرباری دارند. پس از فروش جوجه اردك آنها در مزارع پرورشی اغلب می توانند در ۴ هفته کوتاه به وزن ۴ کیلوگرم جهت کشتار برسند. وزن یک اردك بالغ می تواند به ۶ کیلوگرم برسد.

خلق و خوی اردك پکنی اجتماعی و سرگرم کننده میباشد. آنها به اندازه برخی از گونه های دیگر پر سر و صدا نیستند، اما دوستانه و “پرحرف” هستند. آنها دابله هستند بنابراین برای خوردن گیاهان آبی و حشرات غواصی های کم عمق انجام می دهند. آنها از آب و گل برای زندگی لذت می برند همچنین به راحتی چرا می کنند و در واقع زمانی که فضای زیادی برای چرا داشته باشند بهتر عمل می کنند.

برخلاف بسیاری از گونه ها و نژادهای دیگر، ما دقیقاً می دانیم که پکینز چه زمانی و چگونه به ایالات متحده آمد. آنها برای اولین بار در سال ۱۸۷۳ از چین به لانگ آیلند، نیویورک وارد شدند و در زمان کوتاهی با عنوان اردك لانگ آیلند شناخته شده بودند.

فروش جوجه اردك

مزایای فروش جوجه اردك یکروزه

محل فروش جوجه اردك

پیدا کردن محل فروش جوجه اردك آنقدرها هم که فکر می کنید،سخت نیست. حتما محل هایی برای فروش جوجه اردك در اطراف شما وجود دارد، اما اگر نتوانستید آنها را پیدا کنید، ما این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد. اما قبل از خرید چند نکته وجود داردكه باید در نظر داشته باشید.

برای خرید جوجه اردك،حتما به مراکزمعتبر مراجعه کنید. زیرا در این مزارع جوجه‌ها در بهترین شرایط تغذیه‌ای و بهداشتی نگهداری می‌شوند و جوجه‌ها سالمتر هستند.

در هنگام خرید حتما به ویژگی‌های ظاهری جوجه اردك‌ها دقت داشته باشید، آنها باید پرهایی صاف و روشن داشته باشند. جنب و جوش زیادی دارند و اشتهای بالایی برای خوردن از خودشان نشان می‌دهند. جوجه‌ها در هنگام تنفس نباید صدای غیر عادی، سرفه یا خس خس کردن داشته باشند.

محل فروش جوجه اردك

قیمت جوجه اردك

عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی تاثیر دارند. سن، نژاد، محل خرید، میزان تقاضا، سالم بودن آنها از مهمترین عوامل قیمت جوجه ارک هستند. شرکت آریا منتخب یکی از بزرگترین عرضه کنندگان جوجه اردك در ایران است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های به روز با کارشناسان واحد فروش جوجه اردك شرکت آریا منتخب پارسیان در تماس باشید.
رنگ اردك پکنی سفید است، اما در سن جوجه با رنگ زرد نشان داده می‌شود. به مرور زمان رنگ زرد در قسمت زیر پرها مشخص‌تر است، صورت و پاها به رنگ نارنجی مایل به زرد روشن است. بسیاری از نقاشی‌های کلیشه‌ای و تصاویر اردك‌ها احتمالاً بر اساس اردك پکنی می‌باشد.

تهیه انواع جوجه اردك

یکی از بهترین راه ها برای تهیه انواع جوجه اردك سفارش آنلاین جوجه اردك است. تیم پشتیبانی شرکت آریا منتخب پارسیان، در تمام مراحل تهیه انواع جوجه اردك و انتخاب بهترین نژاد آن همراه شما خواهند بود.

نوع بدن اردك پکنی  کاملاً ایستاده می‌باشد، زیرا پاهای آن به عقب بر روی بدنشان قرار گرفته است و باعث می شود هنگام راه رفتن تکان‌های واضحی داشته باشند. آنها شناگران خوبی هستند اما ممکن است برای ورود و خروج به آب نیاز به یک سطح شیب‌دار داشته باشند.

فروش جوجه اردك تخم گذار

فروش جوجه اردك تخم گذار کمپل و پکنی بهترین نژاد تخم گذار هستند. اردك کمپبل تا حد زیادی به عنوان برترین اردك تخمگذار انتخاب شد و این نام امروزه به خوبی شناخته شده است. اردك ثابت کرد که بسیار چابک، بسیار بارور و بسیار پربار است. انواع مختلفی از آن در بازار با نامهای کمپبل سفید، کمپبل تیره، هارلکین ولزی، رنجر آباکوت و هیبرید ویلزبری وجود دارد.

جوجه اردك کمپل می تواند سالانه تا ۳۵۰ تخم  بگذارد. کمپبل‌های سفید یا تیره معمولاً بازدهی کمتری دارند. اردك کمپل کوچک و بسیار پرانرژی هستند که باید فضای کافی برای حرکت در آن ها فراهم شود. آنها ممکن است پرواز کنند و اگر مشکلی ایجاد شود، قیچی کردن یک بال معمولا راه حل مناسبی است. هر تخم اردك حدود ۷۰۰ گرم وزن دارد و بافت و طعم عالی دارد.

فروش جوجه اردك تخم گذار

فواید گوشت اردك

  1. پروتئین
    اردک منبع عالی پروتئین که حدود ۷۵ گرم گوشت پخته شده بیش از ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند. مصرف روزانه پروتئین برای حفظ سلامت پوست، ماهیچه ها و خون شما ضروری می باشد. ‌
  2. ویتامین های گروه B
    اردک حاوی مقدار زیادی ویتامین B3 که نیاسین نیز نامیده می شود. ویتامین B به بسیاری از عملکردهای بدن شما مانند سیستم ایمنی، سیستم عصبی و عضلانی، عملکردهای شناختی و تولید هورمون کمک می کنند.
  3. آهن
    یک وعده گوشت اردک نیمی از آهن مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند. آهن یک ماده معدنی ضروری که بدن شما برای ایجاد انرژی و رشد به آن نیاز و برای ساخت هموگلوبین ضروری می باشد. این پروتئین اکسیژن را در گلبول های قرمز حمل می کند.
  4. اسیدهای چرب امگا
    گوشت اردک منبع عالی اسیدهای چرب امگا ۳ با زنجیره کوتاه و منبع خوبی از چربی های امگا ۶ است.مطالعات نشان می دهد که سیستم اردک ها امگا ۳ های زنجیره کوتاه (مانند اسیدهای ALA یا آلفا لینولنیک) را تبدیل کرده و آنها را به امگا ۳ با زنجیره بلند (مانند DHA یا دوکوزاهگزانوئیک اسید) تبدیل می کند. امگا ۳ با زنجیره بلند به پیشگیری از بیماری های مزمن از جمله انواع مختلف سرطان، بیماری های قلبی عروقی، بیماری های روانی، پسوریازیس و آسم کمک کند.
  5. سلنیوم
    گوشت اردک منبع غنی سلنیوم می باشد. سلنیوم یک ماده معدنی مهم که می تواند علائم التهاب مزمن را کاهش و ایمنی در بدن تولید کند.

خرید جوجه اردك

وزن‌ استاندارد برای خرید جوجه اردك نر ۴ کیلوگرم و جوجه اردك ماده ۳٫۵ کیلوگرم می باشد. اکثر اردك‌ها حیوانات بسیار اجتماعی هستند و دوست ندارند تنها باشند، بنابراین توصیه می کنیم خرید جوجه اردك را در تعداد زیاد انجام دهید.  این اردك سریع رشد می کند و تغذیه کارآمدی دارد. برای تولید جوجه اردك تجاری که می فروشیم، نرها را از خط ۵۰ با ماده ها از خط ۳۰ خود عبور می دهیم، که این عمل هیبرید نامیده می شود. اردك های لاین ۳۰ پرنده ای با جثه خوب هستند و تعداد زیادی تخم بارور می گذارند. اردك های لاین ۵۰ یک اردك بسیار بزرگ با ویژگی های گوشتی برجسته هستند. شرکت آریا منتخب فروش جوجه اردك این سویه را روزانه از ۱۰۰۰ تا برای تولید گوشت آغاز می‌نماید، برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم محصولات برای فروش جوجه اردك

محصولات مرتبط

*
*

5 × یک =