آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه بوقلمون برنز

فروش جوجه بوقلمون برنز به دلیل محبوبیت بالای این گونه در سراسر دنیا بخصوص آمریکا در شرکت آریا منتخب انجام می‌شود. این نژاد از تلاقی بین بوقلمون‌های اهلی که توسط مستعمره نشینان اروپایی به قاره آمریکا آورده شده اند و بوقلمون های وحشی شرقی که در بدو ورود پیدا کردند سرچشمه می‌گیرد.

قدرت هیبریدی این تلاقی باعث شد که بوقلمون‌های بزرگتر و قوی‌تر از پرندگان اروپایی تولید شوند. این پرندگان از بوقلمون های وحشی نیز بسیار رام‌تر بودند. درخشش فلزی مسی و برنزی رنگ که نام این گونه را به ارث برده است، بخشی از میراث اجداد وحشی آن بوده است.

بوقلمون های برنزی در اواخر دهه ۱۷۰۰ شناخته شدند، اما نام “برنز” تا سال ۱۸۳۰ به طور رسمی ظاهر نشد. در طول دهه ۱۸۰۰ پرورش دهندگان برنز را استاندارد کردند و گهگاه تلاقی هایی برای بوقلمون های وحشی ایجاد می شد.

نژاد برنز توسط انجمن طیور آمریکا در سال ۱۸۷۴ به رسمیت شناخته و فروش جوجه بوقلمون برنز آغاز شد.

وضعیت این گونه در طول قرن گذشته به شدت تغییر کرده است. در اوایل دهه ۱۹۰۰، یک بوقلمون برنزی با سینه پهن‌تر از انگلستان به کانادا و سپس به شمال غربی ایالات متحده وارد شد. اینها با سهام بزرگتر و با رشد سریعتر ایالات متحده تلاقی کردند و پرنده حاصل، Broad Breasted Bronze به تنوع تجاری منتخب تبدیل شد.

فروش جوجه بوقلمون برنز

جوجه بوقلمون برنز

انتخاب جوجه بوقلمون برنز باعث بهبود تولید گوشت به ویژه گوشت سینه، سرعت رشد و سایر کیفیت‌های عملکردی شد. در همان دهه ۱۹۰۰، تغییرات در ساختار به ویژه کوتاه شدن پاها، تقریباً توانایی آنها را برای جفت گیری طبیعی از بین برد. به همین دلیل، بیشتر بوقلمون های برنزی با سینه پهن از دهه ۱۹۶۰ به طور مصنوعی لقاح داده شدند. در آغاز دهه ۱۹۶۰، بوقلمون سینه پهن برنز با بوقلمون سفید سینه پهن جایگزین شد. کشتارگاهها انواع پر سفید را ترجیح می‌دادند زیرا لاشه‌ای با ظاهر تمیزتر تولید می‌کرد.

بوقلمون برنز از نظر ظاهری باشکوه و با ابهت است. وزن استاندارد برای جوجه‌ها ۸ تا ۱۲ کیلوگرم است. با این حال از آنجایی که برنز استاندارد برای ویژگی های تولید، از جمله افزایش وزن برای سال ها انتخاب نشده است. بنابراین بسیاری از پرندگان ممکن است کوچکتر از استاندارد باشند. انتخاب دقیق برای سلامتی خوب، توانایی جفت گیری طبیعی و ویژگی های تولید، این گونه را به قامت سابق خود باز می گرداند. بوقلمون های برنزی سینه پهن نیز نیاز به حفاظت دارند. فقط تعداد کمی از جوجه کشی ها گله های مولد را نگهداری می کنند و بسیاری از آنها تعداد آنها را کاهش می دهند. استراتژی های بازاریابی باید برای هر نوع توسعه داده شود که دیگری را تضعیف نکند.

جوجه بوقلمون برنز

قیمت جوجه بوقلمون برنز

قیمت جوجه بوقلمون برنز به دلیل نبودن مرکز استاندارد جهت اعلام قیمت روز توسط خود تولیدکنندگان جوجه یکروزه اعلام می‌شود. فروش جوجه بوقلمون برنز اصل با مناسبترین قیمت در این شرکت انجام می‌شود.

پرها این پرنده متشکل از رنگهای قهوه ای تیره با درخشش فلزی براق است که ظاهری برنزی ایجاد می کند و نوک آن با نوار مشکی پوشانده شده است. نر درخشش عمیق تری با درخشش های قرمز، بنفش، سبز، مسی و طلایی ایجاد می کند. پوشش بال ها برنز براق است، در حالی که پرهای پرواز به رنگ سفید و سیاه هستند. دم و پوشش های آن سیاه و قهوه ای راه راه است که با نوار برنزی پهن و سپس نوار باریک مشکی و نوک آن با نوار پهن سفید پوشیده شده است. رنگ‌آمیزی ماده با بند سفید روی سینه کم رنگتر است.

تشخیص جوجه بوقلمون برنز

تشخیص جوجه بوقلمون برنز می‌تواند متفاوت باشد، اما اگر می دانید به دنبال چه چیزی باشید، ممکن است بتوانید جنسیت پرنده را حتی از راه دور تشخیص دهید. به عنوان مثال چندین ویژگی وجود دارد که می توانید برای شناسایی نرها و ماده ها هنگام دیدن آنها در طبیعت مشاهده کنید، مانند رنگ و اندازه آنها. با این حال برخی از عواملی که به شما پاسخ قطعی می دهند، مانند اندام های تناسلی، نیاز به دید دقیق تری از پرنده دارد. این امر مخصوصاً در صورتی که جنسیت جوجه بوقلمون‌های را انجام می‌دهید صادق است، زیرا جوجه نر ممکن است برخی از ویژگی‌های مشخص کننده واضحی را که نرهای بالغ دارند نداشته باشند.

بالای سر پرنده را برای وجود پرها بررسی کنید. بوقلمون های ماده دارای پرهای کوچکی هستند که تمام بالای سر آنها را می پوشاند. با این حال، بیشتر بوقلمون های نر سر کاملاً بدون پر دارند. جنسیت پرنده در فروش جوجه بوقلمون بیوتی موثر است.

توجه داشته باشید که بوقلمون های ماده عموماً دارای گوشت خاکستری مایل به آبی هستند که ممکن است در زیر پرهای کوچک روی سرشان قابل مشاهده باشد.

نکته: علاوه بر این رنگ سر بوقلمون نر بسته به سطح هیجان فعلی او، به خصوص در فصل جفت گیری تغییر می کند. سر می تواند از قرمز به آبی تا سفید تبدیل شود و این تغییر می تواند در عرض چند ثانیه اتفاق بیفتد.

تشخیص جوجه بوقلمون برنز

قیمت جوجه بوقلمون ده روزه

قیمت جوجه بوقلمون ده روزه براساس وزن پرنده و هزینه رشد و درمان این پرنده توسط مزرعه داران اعلام می‌شود. بوقلمون های

بوقلمون های برنزی استاندارد تخمگذارهای خوبی هستند، اما مانند برخی از گونه های دیگر به راحتی جوجه نمی گیرند. این پرنده به طور طبیعی می تواند جفت گیری کند. از آنجایی که یک نژاد میراثی هستند، آنها کندتر از بوقلمون های سینه پهن شما رشد می کنند، اما هنوز هم یک نژاد دو منظوره خوب برای صاحب سالن هستند. آنها در سن ۲۸ هفتگی آماده کشتار خواهند بود!

قیمت جوجه بوقلمون برنز یک ماهه

قیمت جوجه بوقلمون برنز یک ماهه باتوجه به وزن و موارد هزینه شده برای این پرنده تا این سن، همچنین تقاضای زیاد برای پرورش توسط مزرعه داران مادر روزانه اعلام می‌شود.

این پرنده می تواند یک بوقلمون ایده آل برای گله باشد، اگرچه به فضای زیادی برای پرسه زدن نیاز دارد. بوقلمون برنزی خلق و خوی کاملاً یکنواختی دارد و پرورش آن آسان است.

خرید جوجه بوقلمون برنز

خرید جوجه بوقلمون برنز از کلیه شبکه های اجتماعی شرکت آریا منتخب بصورت آنلاین امکانپذیر می‌باشد. در صورت تمایل با واحد فروش جوجه بوقلمون برنز این شرکت تماس گرفته و کلیه موارد محافظتی و واکسیناسیون این پرنده را از مشاوران ما جویا شوید. ما تا پایان دوره پرورشی در کنار شما هستیم.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط

*
*

نه − 3 =