آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه بوقلمون بوربون

فروش جوجه بوقلمون بوربون در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. بوقلمون قرمز بوربون به نام شهرستان بوربون در منطقه بلوگرس کنتاکی در اواخر دهه ۱۸۰۰ نامگذاری شده است. این بوقلمون توسط جی.اف.باربی از تلاقی بین بوقلمون‌های برنز، باف و وایت هلند ایجاد شد، اگرچه مراحل اولیه در واقع در پنسیلوانیا انجام شد.

مهاجرانی که به سمت کنتاکی یا اوهایو می رفتند اغلب با بوقلمون های باف خود (که در آن زمان به نام توسکارورا یا توسکاوارا شناخته می شدند) سفر می کردند. آنها پایه و اساس نژاد بوقلمون های قرمز بوربن بودند.

جی اف باربی پس از چند سال انتخاب به هدف خود رسید. او سرانجام بوقلمون هایی با اندازه مناسب با پرهای قرمز تیره، پرهای اولیه دم و بال های سفید تولید کرد.

J.F. Barbee در ابتدا نام این نژاد را Bourbon Butternuts گذاشت. اما از جاییکه این نام آنقدر که او می‌خواست این نژاد را تبلیغ نمی‌کرد، نام آن‌ را “بوربون قرمز” نامیدند. البته نام جدید “بوربون” برای شهرستان خود و “قرمزها” برای پرهای پرندگان ماندگار شد زیرا به نظر می‌رسید که در فروش جوجه بوقلمون بوربون بهبود صورت گرفته است.

در سال ۱۹۰۹ بوقلمون بوربون از طرف انجمن طیور آمریکا به رسمیت شناخته شد، آنها در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ به دوره اوج خود رسیدند.

ویژگی‌های برجسته آن‌ها شامل ویژگی‌های مفید، گوشت بسیار طعم‌دار و سینه‌های سنگین بود. برخی از پرورش دهندگان اولیه نیز گفتند که بوقلمون بوربون گاهی می‎‌تواند به اندازه یک بوقلمون برنزی ماموت رشد کند.

فروش جوجه بوقلمون بوربون

جوجه بوقلمون بوربون

ظهور انواع بوقلمون هیبرید سینه پهن باعث کاهش محبوبیت این پرنده شد. از سال ۲۰۰۲ پرورش دهندگان به دلیل سختی، گوشت خوش طعم و پتانسیل تولید مثل بوقلمون بوربون علاقه خود را دوباره پیدا کردند. به لطف علاقه مجدد به این نژاد، جوجه بوقلمون بوربون یکی از شناخته شده ترین نژادهای بوقلمون میراثی در ایالات متحده هستند.

این بوقلمون یک نژاد میراث کمیاب هستند که رنگ آنها قهوه ای مایل به قرمز غنی است، با پرهای بال و دم سفید که نوارهای نرمی در نوک آنها دارد. واتل آنها قرمز است اگرچه به رنگ سفید متمایل به آبی قابل تغییر است.

ماده ها تخم های خامه ای رنگی می گذارند که گاهی اوقات خالدار هستند. این پرنده‌ها دیر بالغ می شوند و رژیم غذایی متنوعی دارند. آنها علوفه خواران فعالی هستند که بسیاری از آفات رایج باغ را می خورند و برای مکان های آزاد ایده آل هستند و همچنین به عنوان پرندگان باغچه ای خوب هستند، به شرط اینکه فضای کافی برای گردش داشته باشند. از آنجایی که رشد آنها طولانی است، گوشت آنها طعم غنی دارد.

جوجه بوقلمون بوربون

قیمت جوجه بوقلمون بوربون

قیمت جوجه بوقلمون بوربون توسط جوجه کشی‌ها تعیین می شود. اگر مرغ مادر بوربون موجود باشد، ممکن است مجبور نباشید کار زیادی برای جوجه کشی از تخم ها انجام دهید. مرغ های مادر معمولاً مولد هستند که بیشتر وقت خود را روی تخم ها می نشینند تا زمانی که از تخم بیرون بیایند.

اما در غیاب مرغ مادر می‌توانید تخم‌های بوربون را با استفاده از دستگاه جوجه‌کشی درست مانند تخم‌های هر نژاد بوقلمون دیگر جوجه ریزی کنید.

فرق بوقلمون بوربون با برنز

فرق بوقلمون بوربون با برنز را بررسی می‌نماییم. بوقلمون بوربون به رنگ شاه بلوطی عمیق در کنتاکی توسعه یافته است. این پرنده بوقلمونی قابل توجه و قبلاً یکی از نژادهای اصلی در عملیات تجاری بوده است. همانطور که پرورش دهندگان جدید طیور به دنبال پرندگان سالمی هستند که قادر به تولید مثل طبیعی باشند، بوقلمونهای بوربون بار دیگر محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. این نژاد کمی کوچکتر از سایر بوقلمون های هریتیج است و آنها را برای پرورش دهندگان با فضای کوچک انتخابی عالی می‌نماید.

اندازه نرها معمولاً حدود ۱۱ کیلوگرم وزن دارند و ماده نزدیک به ۷ کیلوگرم وزن دارند. برای مشاوره خرید با واحد فروش جوجه بوقلمون بوربون تماس بگیرید.

حال بوقلمون برنز یکی از بزرگترین و سنگین ترین گونه های بوقلمون است. آنها به دلیل تبدیل غذایی عالی خود شناخته شده و بسیار سریع رشد می‌کنند در نتیجه آن را به یک پرنده گوشتی عالی تبدیل می‌کند. برنز یا سینه پهن یکی از محبوب ترین گونه های گوشتی تجاری است، اگرچه پرهای تیره پین ​​آنها پوشیدن آنها را کمی دشوارتر از سایر نژادها می کند.

اندازه نرها معمولاً حدود ۱۸ کیلوگرم وزن داشته در حالیکه ماده به راحتی به ۱۰ کیلوگرم می رسد.

قیمت بوقلمون بوربون قرمز

قیمت بوقلمون بوربون قرمز توسط پرورش دهندگان این نژاد در استانهای آذربایجان غربی و شرقی مشخص می شود زیرا تعداد کمی از آنها مادری این پرنده را بصورت انحصاری دارند.

بوقلمون بوربون قرمز بوربون دوستانه، مقاوم به سرما و متکی به خود هستند. این بوقلمون‌ها نژاد کلاسیک آمریکایی در نظر گرفته می‌شوند و معمولاً برای تولید گوشت نگهداری می‌شوند زیرا گوشتی طعم‌دار باکیفیت، بدون چربی و لطیف تولید می‌کنند. جوجه‌ها به رنگ قرمز مایل به قهوه ای با رنگ زرد روی سینه هایشان هستند.

قیمت بوقلمون بوربون قرمز

خریدار بوقلمون بوربون

خریدار بوقلمون بوربون باید توجه داشته باشد، با اینکه نژاد بوربون خلق و خوی مطیع دارد، اما حفظ آنها هنوز بسیار چالش برانگیز است. اگر برای اولین بار می‌خواهید پرورش بوقلمون انجام دهید، بهتر است از سویه های دیگر استفاده نمایید. آنها غرایز قوی وحشی دارند که به آنها کمک می کند تا به عنوان مادران فوق العاده عمل کنند اما آنها تمایل دارند در فضاهای نامناسب لانه‌سازی نمایند.

این پرندگان به دنبال مکانی هستند که برای تخم گذاری مناسب باشد. اگر آنها در منطقه‌ای که خودشان ساخته‌اند لانه‌سازی می‌کنند باید به قلمرو آنها احترام بگذارید.

مادران این نژاد به طرز باورنکردنی فداکار هستند و در تمام دوره جوجه کشی که تقریباً ۲۸ روز طول می کشد، برای خوردن یا نوشیدن تخم‌های خود را خیلی کم رها می‌کنند.

از آنجایی که این امر می‌تواند باعث بی‌نظمی جزئی در پرورش شود و برای کسانی که مایل به پرورش طیور نیستند ایده‌آل نخواهد بود. با این حال آنها مادرانی باورنکردنی هستند که دلبستگی و بقای خویشاوندان خود را تضمین می کنند. برای مشاوره خرید با واحد فروش جوجه بوقلمون بوربون شرکت آریا منتخب تماس حاصل نمایید.

خریدجوجه بوقلمون بوربون

خرید جوجه بوقلمون بوربون با بهترین قیمت و کیفیت اصل بودن در شرکت آریا منتخب امکانپذیر خواهد بود. این پرنده می‌تواند برای کشاورزی در مقیاس کوچک عالی باشد و به شما این امکان را دهد که نیازهای مراقبتی منحصر به فرد آنها را درک کنید. در حالیکه آنها مطیع هستند و از داشتن آنها در مزرعه لذت می برید اما تمایل دارند در فضاهای نامناسب لانه سازی نمایند.

اگر حوصله و تخصص لازم برای مقابله با این نژاد زیبای بوقلمون را دارید، فکر نمی کنیم پشیمان شوید. فقط با تحقیق و تجربه عملی همه چیز را که می توانید در مورد این نژاد بیاموزید. برای ثبت سفارش با واحد فروش جوجه بوقلمون بوربون این شرکت تماس بگیرید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط

*
*

4 × دو =