آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه بوقلمون بیوتی

فروش جوجه بوقلمون بیوتی معیار اروپایی برای تولید کارآمد گوشت، وزن زنده و زیست پذیری برتر این نژاد برای محصولات فرآوری شده و ارزش افزوده بیشتر مناسب می‌کند.

بوقلمون ها پرندگان فوق العاده ای برای پرورش هستند. آنها بزرگ، باشکوه و کاربردهای زیادی دارند. پرورش بوقلمون آسان است و تماشای آن سرگرم کننده است. دلایل زیادی برای پرورش بوقلمون وجود دارد.

بوقلمون ها یکی از بزرگترین گونه های پرنده ای هستند که مردم معمولاً آن را پرورش می دهند. تنها در عرض ۵ ماه، بوقلمون ها می توانند بیش از ۳۰ پوند برای ماده (۱۴ کیلوگرم) یا ۵۰ پوند برای نر (۲۳ کیلوگرم) رشد کنند. بدین معنی است که در پایان برداشت بازدهی بسیار زیادی از گوشت بوقلمون خواهید داشت.

گوشت بوقلمون یک گوشت بسیار محبوب برای هر زمان از سال می‌باشد.

تخم بوقلمون بسیار بزرگتر و شیرینتر از تخم مرغ است. نکته منفی این است که بوقلمون ها به اندازه مرغ تخم نمی گذارند. اکثر نژادهای مرغ تخمگذار در ۳ روز ۲ تخم می‌گذارند، درنتیجه بوقلمون ها نمی توانند بیش از ۳ تخم در هفته بگذارند.

حتی اگر بوقلمون ها به اندازه جوجه ها تخم نمی گذارند، شما می‌توانید از تخم های بوقلمون لذت ببرید.

فروش جوجه بوقلمون بیوتی​

جوجه بوقلمون بیوتی

جوجه بوقلمون بیوتی که در طول نسل های زیادی توسعه یافته است. شش استاندارد اروپایی برای تولید گوشت کارآمد و عملکرد رقابتی پرورش دهنده می‌باشد. این محصول انتخابی برای شرکت هایی است که نیاز به یک سویه متوسط با مدیریت آسان با بالاترین عملکرد تجاری با کمترین هزینه تولید دارند. به لطف ترکیبی از وزن های زنده پیشرو در بخش، سهولت مدیریت، بهترین FCR، بازده گوشت بالا و قابلیت زنده ماندن برتر، بهترین بازده اقتصادی کلی را ارائه می دهد.

هنگامی که یک جوجه بوقلمون به سالن شما وارد می‌شود، رعایت دستورالعمل‌های مناسب مصرف و قرنطینه برای محافظت از جوجه‌های جدید و گله موجود ضروری است. واحد فروش جوجه بوقلمون بیوتی شرکت آریا منتخب کلیه موارد محافظتی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

جوجه باید همه واکسن‌های مناسب مکان را دریافت کند (حتماً با دامپزشک خود در مورد اینکه کدام واکسن برای جوجه شما مناسب است صحبت کنید) و باید برای هر گونه مشکل سلامتی آزمایش شوند.

اگر آنها با مادرشان هستند، فقط در موارد ضروری این دو را جدا کنید، مثلاً اگر یکی از آنها بیماری مسری داشته باشد یا نیاز به فضای اضافی برای بهبودی از یک مشکل سلامتی داشته باشد.

جوجه بوقلمون بیوتی

قیمت جوجه بوقلمون بیوتی

قیمت جوجه بوقلمون بیوتی روزانه براساس تقاضای بازار و موجودی مرغداران مشخص می‌شود. دستیابی به رضایت مطلق مشتری تنها در صورتی امکان پذیر است که ما بهترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. ما با اتخاذ یک رویکرد تجاری مشتری پسند که ما را راهنمایی می کند تا معاملات سودآوری را برای آنها ارائه دهیم، اعتماد مشتریان را به دست آورده‌ایم.

یکی از دلایل مهم نگهداری بوقلمون این است که آنها به عنوان زنگ خطر عمل می کنند. بوقلمون ها زمانی که مهاجمی وارد سالن شما می شود زنگ هشداری با صدای بلند دارند. بوقلمون ها نیز متجاوز را تعقیب و نوک می زنند. هر چه زنگ هشدار بیشتر و مکرر باشد، مزاحم نزدیکتر می شود.

بوقلمون ها پرندگان زیبایی هستند، بنابراین شما می توانید از پرندگان خود به عنوان حیوانات خانگی عجیب و غریب نگهداری کنید.

قیمت جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه

قیمت جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه با وزن حدود ۷۰گرم روزانه در بازار اعلام می‌شود و شما جهت دریافت قیمت بروز می توانید با واحد فروش جوجه بوقلمون بیوتی این شرکت تماس بگیرید.

فصل بهار بهترین زمان سال برای پرورش جوجه یکروزه است و پرورش جوجه های یک روزه سرگرم کننده و با ارزش است. به نظر می رسد در حالی که شما تماشا می کنید رشد می کنند و رفتار آنها جذاب است. آنها نیاز به نظارت و مراقبت مکرر برای پنج تا شش هفته اول دارند. یک نفر باید هر روز در دسترس باشد. در آن چند هفته بحرانی اول هیچ تعطیلی یا روز مرخصی وجود ندارد.

قیمت جوجه بوقلمون ۱۵ روزه

قیمت جوجه بوقلمون ۱۵ روزه با وزن حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ گرم طبق موجودی و تقاضا در بازار توسط تولیدکنندگان ارائه می‌شود. جوجه بوقلمون به محیطی دائماً گرم و بدون بادکش نیاز دارند، اغلب پرندگان بو می‌دهند و مقادیر شگفت‌انگیزی از گرد و غبار ایجاد می‌کنند. بنابراین یک گاراژ، انبار، کارگاه یا مکان خارج از خانه شما معمولا بهترین انتخاب است.

همچنین نگهداری جوجه ها در دمای ثابت در سالن با استفاده از یک لامپ حرارتی مادون قرمز در حالیکه دما در خارج از سالن ۵۴ درجه تا ۹۸ درجه هست کاملاً چالش برانگیز است. بنابراین، دمای هوای بیرون را برای هفته های اول در نظر داشته باشید و بر اساس آن دما را انتخاب کنید. برای مشاوره پرورش این پرنده با واحد فروش جوجه بوقلمون بیوتی این شرکت تماس حاصل نمایید.

قیمت جوجه بوقلمون ۱۵ روزه

تغذیه جوجه بوقلمون بیوتی

تغذیه جوجه بوقلمون بیوتی بلافاصله پس از استقرار در سالن آماده و در فیدرها و آبخوریها موجود باشد. همچنین باید مطمئن شوید که بلافاصله پس از استقرار در سالن شروع به غذا خوردن می‌کنند. انجام این کار مهم است زیرا کم آبی قاتل شماره یک طیور است.

مهم است که در دو هفته اول آنها را زیر نظر داشته باشید، به خصوص اگر آنها ارسال شده اند و تحت استرس هستند. مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی می خورند و می نوشند تا سالم بمانند. مطمئن شوید که هیچکدام از آنها گرسنگی نمی‌کشند، توسط سایر جوجه‌ها از فیدر عقب رانده یا نگه داشته نشوند. گاهی اوقات آنها با وجود دسترسی به غذا گرسنگی می‌کشند، بنابراین بررسی کنید که همه در حال خوردن هستند. ازدحام بیش از حد احتمال گرسنگی را افزایش می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک دوجین مرغ حداقل یک فضای ۱۰ فوت در ۱۰ فوت دارند و با رشد آنها این فضا بیشتر می شود.

خرید جوجه بوقلمون بیوتی

خرید جوجه بوقلمون بیوتی از طریق مراکز فروش انجمن مرغداران محلی توسط شرکت های دارای مجوز انجام می‌شود. شرکت آریا منتخب آمادگی فروش جوجه بوقلمون بیوتی از جوجه‌کشی‎‌هایی معتبر در سراسر کشور می‌باشد. حداقل سفارش برای جوجه در کلیه سنین متفاوت می‌باشد. در نتیجه به حداقل سفارشات توجه کنید، آنها بسته به نژاد متفاوت است، بنابراین برای اطلاعات در مورد حداقل‌ها شبکه‌های اجتماعی شرکت را بررسی نمایید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع بوقلمون

محصولات مرتبط

*
*

13 + 11 =