آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه كبك اصفهان

فروش جوجه كبك اصفهان

کبک >>

به انگلیسی: Partridge

به عربی : حجل

فروش جوجه كبك اصفهان

آشنایی با کبک

 

کبک ها پرندگانی لاغر با اندازه متوسط ،بدن گرد و دم کوتاه،، با منقارهای منحنی ، بین قرقاولهای بزرگتر و بلدرچینهای کوچکتر هستند که غیر مهاجر بوده و دارای توزیع بومی گسترده در سراسر اروپا ، آسیا و مناطقی از آفریقا هستند. آنها بعضی اوقات در زیرخانواده Perdicinae ازPhasianidae   قرقاول ، بلدرچین و غیره  دسته بندی می شوند. با این حال ، تحقیقات مولکولی نشان می دهد که کبک ها یک دسته مشخص در خانواده Phasianidae نیستند ، برخی از گونه ها به قرقاول ها نزدیکتر هستند ، در حالی که برخی دیگر به مرغ جنگلی نزدیکتر هستند.

کبک ها در زیستگاه های مختلفی در سراسر جهان از جمله جنگل ها ، علفزارها و دشت های سنگلاخ زندگی می کنند.

پرنده ای  که بعضاً برای غذا یا گوشت این پرنده می شود.

گونه کبک ساکن زمین هستند و از پاهای کوتاه و محکم و پنجه های محکم خود برای تهیه غذا یا لانه سازی استفاده می کنند.

این خویشاوندان قرقاول معمولاً به سرعت می دوند ، و اگر خطر مرگ آن ها را تهدید کند، پرواز می کنند.

کبک های بالغ دانه ، برگ و بی مهره می خورند ، در حالی که جوجه ها بیشتر از حشرات تغذیه می کنند. بعضی از گونه ها مانند کبک خاکستری و چوکار فقط گیاهان را می خورند.

آنها بیشتر وقت خود را برای پیدا کردن حشرات ، آجیل ها و توت ها از زیر بوته های کوچک می گذرانند. کبک ها همچنین لانه های خود را روی زمین ایجاد می کنند ، به طور معمول در میان شاخ و برگهای متراکم پنهان می شوند.

وقتی به این پرندگان نگاه می کنید ، متوجه می شوید که کمی شبیه مخلوط مرغ و بلدرچین هستند. آنها پرندگان کوچک قابل حمل با سرهای کوچک و منقار کوتاه هستند. ظاهراً طعم آنها نیز مانند مرغ است ، زیرا آنها طعمه مورد علاقه بسیاری از گونه های مختلف جانوری هستند.

توزیع جغرافیایی کبک ها

توزیع این سه گونه متفاوت است ، اما برخی از آنها با هم همپوشانی دارند. آنها در سراسر اوراسیا زندگی می کنند، هر چند انسان کبک خاکستری به شمال امریکا معرفی کرده اند.

خارج از محدوده معرفی شده خود در مرکز و میانه غرب آمریکای شمالی ، کبک خاکستری ها در سراسر اروپا و غرب آسیا زندگی می کنند. Daurians در سراسر آسیا زندگی می کنند، و Tibetans ساکن اکثریت فلات تبت.

کبک ها چه می خورند؟

پرنده کبک در سراسر آمریکای شمالی و اروپا زندگی می کند و اغلب به دلیل گوشت شکار می شود. این وعده غذایی بسیار مورد علاقه مردم ساکن در برخی از مناطق اروپا است.

کبک ها چه می خورند؟ -علفهای هرز

از آنجا که تصور می کنیم علف های هرز گیاهان ناپسندی هستند که باغ های ما را خراب می کنند ، متوجه نخواهیم شد که پرندگانی مانند کبک این گیاهان را به دلیل ارزش غذایی خود می خورند. کبک ها نه تنها علف های هرز مانند قاصدک ها را می خورند بلکه دانه هایی را که این گیاهان بر جای می گذارند را قورت می دهند. گندم سیاه وحشی ، دم روباهی و گره گره ای نیز از رایج ترین علف های هرز برای خوراک کبک ها است.

کبک ها چه می خورند؟ – غلات

کشاورزان ممکن است از کبک های مهمان محصولات خود قدردانی نکنند اما غلات مانند ذرت ، گندم ، چاودار و جو همه مورد علاقه کبک ها هستند. این مورد بیشتر مورد علاقه کبک ها در مناطقی از کانادا است که غلات بیشتر از سبزیجات برگ دار در دسترس است. این غذا فصلی است ، بنابراین پرندگان آن را در درجه اول در تابستان و پاییز می خورند.

 

کبک ها چه می خورند؟ – چمن

چمن بخشی از رژیم کبک است. چمنزارها در ایالات متحده پر از انواع مختلفی از علف های بلند است که به عنوان مخفیگاه کبک ها برای جلوگیری از شکارچیان نیز عمل می کنند.

کبک ها چه می خورند؟ – حشرات

کبک های جوان حشرات و کبک های پیرتر گیاهان را می خورند. پروتئین و سایر مواد مغذی موجود در این حشرات به جوانها اجازه می دهد بزرگ و چاق شوند. برخی از بزرگسالان نیز حشرات می خورند ، اما آنها فقط حدود ۱۰ درصد از غذای مصرفی آنها را تشکیل می دهند.

رفتار کبک

کبک ها مانند سایر اعضای خانواده خود به طور کلی روی زمین علوفه می کنند. اگرچه آنها در زمین به دنبال غذا می گردند ، اما در صورت تهدید می توانند برای فرار از شکارچیان پرواز کنند. به طور کلی ، آنها به راحتی می ترسند و کل گله در صورت هشدار سریع به آسمان می روند.

اینها پرندگان اجتماعی هستند و در گروههایی زندگی می کنند که به “گله” معروف هستند. در اکثر گله ها یک جفت پرنده و جوجه های آنها وجود دارد. هنگامی که آنها به بلوغ می رسند ، برای خود گله هایی جدید تشکیل می دهند.

تولید مثل کبک

جفت کبک ها معمولاً تک همسر هستند و سال به سال با همان شریک زندگی می کنند. آنها لانه های خود را معمولاً با مقدار کمی علف روی زمین می سازند. ماده ها ، در هر لانه بین ۱۰ تا ۲۲ عدد ، تخمگذاری می کنند.

حدود سه یا چهار هفته طول می کشد تا تخم ها بیرون بیایند. بچه ها می توانند به زودی والدین خود را پس از بیرون آمدن دنبال کنند. آنها پس از چند هفته به استقلال می رسند ، اما تا یک سال در کنارشان می مانند.

مراقبت از کبک

در مزارع و باغ وحش ها ، کبک ها معمولاً در گونه های مختلف به مراقبت های مشابهی احتیاج دارند. مراقبت از آنها شبیه بلدرچین و قرقاول است. محفظه های آنها بیشتر حصارکشی ایمن و فضای زیادی برای علوفه در زمین دارند.

 

پرداخت آنلاین
فروش جوجه كبك

ariamontakhab

ariamontakhab

شرکت اریا منتخب پارسیان دارای نماد و نشانه ملی و توسعه تجارت الکترونیک برای ایجاد اعتماد و اطمینان و پروانه رسانه و فرهنگی نشر دیجیتال به شماره ۱۷۲۴۱۲ ت/۴۱۲۵۵ در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد فروش جوجه كبك اصفهان|فروش جوجه ۱ماه كبك اصفهان|۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶|فروش پرواري كبك اصفهان فروش جوجه کبک یک روزه ۲۶۰۰۰ ریال فروش جوجه کبک یک ماهه ۶۰۰۰۰ ریال فروش جوجه کبک پرداخت آنلاین |فروش كبك مولد اصفهان|فروش لاشه كبك زنده اصفهان|:اصفهان-خیابان جابر انصاری-ابتدای ۵آذر-ساختمان رسول-طبقه دوم-واحد۴-شماره تماس۳۴۴۱۹۸۷۹-۰۳۱-۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶ فروش جوجه کبک پایگاه اطلاع رسانی آریادر صورت اطلاعات بیشتر و یا درخواست به روز قیمتها……یا سفارش خرید و فروش خود و…. به شماره ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶ ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹                 تماس با ما                 درخواست خود را اعلام نماید و پیامک کنید.

 

فروش جوجه كبك اصفهان

 

 

 

 

 

فروش جوجه كبك اصفهان

فروش جوجه کبک

اریا منتخب

تماس با ما

کانال تلگرامی آریا منتخب پارسیان

فروش تخم مرغ صادراتی

فروش جوجه مرغ صادراتی

فروش جوجه بوقلمون

فروش انواع بذر

فروش جوجه مرغ بومي

قیمت کنسانتره ۲/۵ درصد

قیمت پایاندان

قیمت پیش دان

فروش تخم بوقلمون نطفه دار

فروش جوجه بوقلمون برنز یکروزه

فروش بذر پیاز

فروش بذر چغندر

فروش پولت صنعتی

فروش جوجه شترمرغ

فروش دان شترمرغ

فروش جيره بوقلمون

فروش دان مرغ بومي

 

 

 

 

فروش جوجه كبك

فروش جوجه كبك

۰۲۱۸۸۴۳۳۱۹۶

*
*

یک × 4 =