آریا-منتخب(1)
در این مقاله آموزشی به مباحث زیر خواهیم پرداخت:

فروش جوجه مرغ بومی

فروش جوجه مرغ بومی در نژادهای گلپایگانی، دورگ، مشکی پاسیاه و لوهمن با بالاترین راندمان در پرورش در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آریا منتخب عرضه می شود.

در زمانهای گذشته ازدیاد نسل در مرغ های بومی فقط بصورت طبیعی و با استفاده از کرچی مرغ بومی (محلی) انجام می گرفت. با پیشرفت دانش در حال حاضر در واحدهای روستایی (با ظرفیت های مختلف) از دستگاه های جوجه کشی برای تولید جوجه بومی یک روزه از تخم مرغ های نطفه دار استفاده می شود. شرکت هایی در زمینه طراحی و تولید دستگاه های جوجه کشی داخل و خارج از کشور فعالیت دارند که این دستگاه های جوجه کشی بصورت دیجیتال برای کنترل رطوبت، دما و هوادهی از سیستم هوشمند استفاده می کنند.

فروش جوجه مرغ بومی با هدف تولید مرغ دو منظوره باکیفیت در بازاری متمایز در نظر گرفته شده است. جوجه مرغ بومی یک منبع مهم طیور است، زیرا از نظر درآمد، امنیت غذایی و فرصت تبدیل شدن به محصولات با ارزش بالا این جوجه تغذیه می‌کند.

فروش جوجه مرغ بومی​

فروش جوجه مرغ بومی در کلیه سنین

فروش جوجه مرغ بومی در کلیه سنین از یکروزه تا بالغ با گوشت باکیفیت و طعم متمایز خود بازاری ویژه ایجاد کرده است و ظاهراً تحت تأثیر بازارهای رقابتی قرار نگرفته است. این امر تولید مرغ بومی را به یک گزینه سرمایه‌گذاری برتر برای کارآفرینان کوچک و متوسط تبدیل می‌کند.

از دست دادن تنوع زیستی یک موضوع نگرانی بزرگ در سراسر جهان است. در بخش کشاورزی، صنعتی شدن دامداری و استفاده گسترده از هیبریدهای منتخب مخصوصا در کشورهای توسعه یافته، منجر به انقراض پیشرونده بسیاری از نژادهای بومی در این زمینه‎‌ها شده است. امروزه حفاظت از تنوع زیستی طیور در تمامی کشورهای توسعه یافته یک هدف کلیدی است. به عنوان بخشی از یک پروژه ملی مقطعی بزرگ به نام “حفاظت از تنوع زیستی در نژادهای طیور ایتالیایی” پرسشنامه ای برای ارزیابی انتشار نژادهای مرغ بومی و بازارهای محصول نسبی آنها طراحی شد. داده ها نشان می دهد که انتشار ضعیف نژادهای بومی علیرغم وجود بازار ویژه برای محصولات آنها در واقع افزایش نگرانی مصرف‌کنندگان در مورد شیوه‌های تولید متعارف و تقاضای فزاینده برای محصولات جایگزین طیور که می‌توانند قیمت‌های خرده‌فروشی بالایی داشته باشند، باید برای تشویق انتشار نژادهای مرغ بومی در پرورش طیور جایگزین مورد استفاده قرار گیرد.

 

اثرتغذیه درسنین ابتدایی وفرآوری خوراک

در صورت تمایل برای پرورش طیور مطالعه نمایید: فروش جوجه مرغ تخمگذار، فروش جوجه اردک، فروش جوجه شترمرغ، فروش جوجه گوشتی

فروش جوجه بومی در کلیه نژادها

نژادهای محلی مزرعه دارای ارتباط اجتماعی، فرهنگی و اکولوژیکی قابل توجهی هستند و پرورش آنها ممکن است جوامع محلی را تقویت کند و تأثیر منفی سیستم های کشاورزی فشرده را کاهش دهد. در طول قرن گذشته، استفاده گسترده از تعداد کمی از نژادهای انتخاب شده منجر به انقراض بیشتر نژادهای بومی در سراسر جهان شده است. چنین وضعیتی در بخش طیور بسیار مورد تاکید قرار می‌گیرد که در آن تنها گونه‌های انتخابی برای تولید گوشت و تخم مرغ پرورش می‌یابند و نژادهای محلی از سیستم‌های تولیدی فشرده کنار گذاشته شده‌اند و باعث کاهش قابل توجه منابع ژنتیکی دام و فرسایش بسیاری از ژنوتیپ های بومی می‌شود. شیوه‌های انتخاب شدیدی که برای سویه‌های تجاری اعمال می‌شود، منجر به کاهش زندگی ژنتیکی شده و ظرفیت این نژادها را برای پاسخگویی و مقاومت در برابر تغییرات محیطی و تغییرات آب و هوایی کاهش داده است. فروش جوجه مرغ بومی در کلیه نژادهای رایج در کشور توسط شرکت آریا منتخب با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

فروش عمده جوجه مرغ محلی

تقاضا برای طیور فرآوری شده از منابع محلی افزایش یافته است و افراد بیشتری برای تامین این تقاضا اقدام به پرورش طیور می‌کنند. مرغ های بومی علیرغم نادیده گرفته شدن از طریق تامین محدود سرپناه، خوراک، حفاظت محدود در برابر شکارچیان و مهمتر از همه در برابر بیماری‌های عفونی و انگلی که باعث مرگ و میر بالا می‌شوند، دارای ویژگی های ارزشمندی هستند که در گونه های عجیب و غریب یافت نمی‌شوند. این ویژگی‌ها برای سیستم‌های سنتی کشاورزی کم خروجی در گلپایگان مناسب هستند. برای مردم شهری، ترجیح عمومی جوجه‌های محلی نسبت به جوجه‌های عجیب و غریب آنها وجود دارد، زیرا معتقدند که آنها خوشمزه‌تر هستند و هیچ باقیمانده دارویی ندارند. این امر فروش عمده جوجه مرغ محلی را بررسی می‌کند که چگونه تقاضا و عرضه آن‌ها می‌تواند تأثیر متقابل داشته باشد.

قیمت جوجه مرغ محلی یک روزه

انعطاف پذیری یکی از ویژگی‌های مهم مرغ بومی است که آن را به یک گزینه تجاری مناسب تبدیل می‌کند. آنها به دلیل سازگاری با شرایط کشاورزی، اقلیمی، سرسختی و توانایی در استفاده از خوراک‌های طبیعی مزرعه و تحمل بالا در برابر بیماری‌ها شناخته شده‌اند. این جوجه به حداقل مراقبت، تجهیزات و ورودی‌های مالی نیاز دارند.
مرغ بومی به طور کلی عاری از آنتی بیوتیک‌ها و سایر مواد شیمیایی مصنوعی است. روند جهانی تغییر ترجیحات مصرف کنندگان به سمت محصولات ارگانیک و طبیعی در سال‌های اخیر، قیمت جوجه مرغ بومی ارائه شده را توجیه می‌کند.

جوجه‌ مرغ بومی یک روزه یک محصول جوجه کشی با تقاضای روزافزون توسط مرغداران تبدیل شده‌ است. قیمت فعلی جوجه یکروزه تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. اینها شامل تقاضای گوشت و تخم مرغ، هزینه خوراک و هزینه فعلی تولید می‌شود. قیمت جوجه یکروزه نیز متاثر از سیاست های دولت در زمینه تولید و تجارت کشاورزی است.

قیمت جوجه مرغ محلی یک روزه

خرید جوجه مرغ بومی

خرید جوجه مرغ بومی یک پدیده رایج در بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. این خرید عمدتاً از جوجه ‌کشی‌های استاندارد توسط این شرکت برای مرغداران انجام می‌شود. در برخی نقاط، جوجه‌ها در بازار به واسطه‌هایی فروخته می‌شود که متعاقباً آنها را جمع آوری کرده و به سالن مرغداری منتقل می‌کنند. در این صورت واسطه‌ها از این موقعیت سوء استفاده می‌کنند و قیمت های بسیار کمتری را به مرغداران می‌پردازند. بازاریابی سازمان یافته در کل کشور نظارت بر قیمت داشته و شرکت‌های وابسته زیر نظر این سازمان‌ها قیمت را به مرغداران ارائه می‌دهند.
اگر مایل به خرید جوجه مرغ بومی هستید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش جوجه مرغ بومی شرکت آریا منتخب  تماس بگیرید، مشاوران فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. شما همچنین می توانید روزانه نرخ کلیه ماکیان را از ما بخواهید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: ۰۹۱۲۳۹۶۸۶۷۱ _ ۰۹۱۲۱۹۸۶۶۵۱

شعبه اصفهان: ۰۹۱۳۱۰۰۷۶۸۹ _ ۰۹۱۳۱۰۰۵۸۳۶

شعبه مشهد: ۰۹۱۵۱۰۰۶۹۲۳

فیلم انواع جوجه مرغ بومی

*
*

بیست − 13 =